Μετά τη μεγάλη «προδοσία» της κυβέρνησης Τσίπρα, τα
κάθε είδους αριστερά γκρουπούσκουλα, από το ΚΚΕ μέχρι τη Ζωή Κωνσταντοπούλου
και την Ανταρσύα, υπόσχονται απλώς πως αυτοί θα τα κάνουν καλύτερα από τον
ΣΥΡΙΖΑ και θα πραγματοποιήσουν επιτέλους τα «οράματα» της Αριστεράς.

Χαρακτηριστικές υπήρξαν οι περιπτώσεις του δημοψηφίσματος και προσφάτως του
προσφυγικού. Και στην πρώτη περίπτωση τσουβαλιάστηκαν από τον Τσίπρα, και στη
δεύτερη από τη Μέρκελ.

Μια ευημερία και
ένα κοινωνικό κράτος οικοδομημένα πάνω στον παρασιτισμό και ένας λαός που είχε
ξεμάθει να παράγει - ακόμα και οι λίγοι εργάτες στα εργοστάσια έχουν
αντικατασταθεί σε μεγάλη κλίμακα από Αλβανούς και Πακιστανούς - δεν ήταν και δεν
είναι ικανός για μια πραγματική ανατροπή.
Διότι αν το ΟΧΙ δεν ήταν ψευδεπίγραφο
και ψευδοαγωνιστικό, αυτό θα σήμαινε πως η ελληνική Αριστερά και ο ελληνικός
λαός θα ήταν έτοιμοι για μια επαναστατική ανατροπή, όπου κι αν έβγαζε αυτή.
Όμως, οι Έλληνες και η ύστερη μεταπολιτευτική Αριστερά δεν εκφράζονται από τον
Κουτσούμπα ή από τον Λαφαζάνη, φιγούρες που έρχονται από το ιστορικό παρελθόν
της, αλλά από τον Αλέξη Τσίπρα.

Η ελληνική Αριστερά, αλλά και ο ελληνικός λαός,
σαράντα χρόνια μετά τη μεταπολίτευση, έχουν εμποτιστεί βαθύτατα από τις αξίες
της Δύσης, και μάλιστα με παρασιτικό τρόπο και σε καμία περίπτωση δεν επρόκειτο
να τις εγκαταλείψουν.
Από το ευρώ και την ευρωζώνη θα φύγουν μόνο αν τους
διώξει ο Σόιμπλε!
Έστω κι αν αρέσκονται στις ιερεμιάδες του Καζάκη.
Αν οι Έλληνες και η Αριστερά, στην πλειοψηφία τους,
διαπνέονταν από αντιστασιακό ήθος, αυτό δεν θα το εξέφραζαν ψευδεπίγραφα σε ένα
χωρίς νόημα δημοψήφισμα, αλλά θα είχαν αντιμετωπίσει στοιχειωδώς την κατοχή της
Κύπρου και τις τουρκικές προκλήσεις επί σαράντα χρόνια.
Το αντιστασιακό ΟΧΙ του
δημοψηφίσματος ήταν «γιαλαντζί» αντίσταση και αυτό φάνηκε περίτρανα στη
συνέχεια.
Όχι παρά τη μεταστροφή του αλλά ακριβώς γιατί την
πραγματοποίησε.
Γι’ αυτό & όσοι δεν τον ακολούθησαν, ο Λαφαζάνης & η
Κωνσταντοπούλου, έμειναν εκτός Βουλής.
Διότι αυτή η μεταστροφή εξέφραζε τη βαθύτερη ουσία αυτής της ελληνικής Αριστεράς στις συνθήκες της μεταπολίτευσης.
Διότι αυτή η μεταστροφή εξέφραζε τη βαθύτερη ουσία αυτής της ελληνικής Αριστεράς στις συνθήκες της μεταπολίτευσης.

Διότι, στην πραγματικότητα, η σύμπτωση της Μέρκελ και
των… Antifa/ «αλληλέγγυων», πάνω στο θέμα του μεταναστευτικού/προσφυγικού,
αποτελεί απόδειξη ακριβώς της ταυτότητας Αριστεράς και Δεξιάς - ο καθένας από
τη σκοπιά του!
Η Μέρκελ ξεκίνησε τη διαδικασία διότι οι Γερμανοί βιομήχανοι,
όπως δήλωσε η Ένωσή τους, χρειάζονται πέντε εκατομμύρια εργατικά χέρια και
χρησιμοποίησε την ελληνική Αριστερά και την Τασία για να υλοποιήσει τη «no
borders» ιδεολογία της.

Ο Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ, όπως είχαν κάνει
και με το δημοψήφισμα, τσουβάλιασαν και πάλι όλη τη «διαφωνούσα» Αριστερά με
την ευκαιρία του μεταναστευτικού.
Μια και δεν μπορούσαν να το κάνουν πλέον στο
πεδίο των μνημονίων, όπως το είχαν κάνει το καλοκαίρι του 2015, το έκαναν εκεί
που έχουν μάθει και «ξέρουν» τη δουλειά.
Στο πεδίο του πολιτισμικού
φιλελευθερισμού και των ανοικτών συνόρων της Χριστοδουλοπούλου.
Έτσι μπορεί να έχασαν την κοινωνία, ξανακέρδισαν όμως… τα Εξάρχεια.
Έτσι μπορεί να έχασαν την κοινωνία, ξανακέρδισαν όμως… τα Εξάρχεια.
Αντί λοιπόν οι «διαφωνούντες» Αριστεροί να κατανοήσουν
πως το προσφυγικό αποτέλεσε ένα εγχείρημα γερμανικής έμπνευσης και ένα ακόμα
βήμα για τη μεταβολή της χώρας μας σε έναν πολυπολιτισμικό χυλό χωρίς
ταυτότητα, έναν απλό συνοριακό χώρο, επιμένουν και προτάσσουν τα αυτονόητα
ανθρωπιστικά ανακλαστικά των Ελλήνων.
Όμως, άλλο ζήτημα ο αυτονόητος
ανθρωπισμός σε ατομικό επίπεδο και άλλο το σοβαρότατο πλήγμα που υπέστη η χώρα
στο συλλογικό εθνικό επίπεδο.
τόσο απέναντι στην προοπτική
ανόδου στην εξουσία ενός τυχοδιωκτικού και εθνομηδενιστικού σχήματος όπως ο
ΣΥΡΙΖΑ, το οποίο και στήριξε μετά μανίας, όσο και στο ψευδεπίγραφο δημοψήφισμα
και, τέλος, στο προσφυγικό.
Όλα αυτά καταδεικνύουν πως ο ομφάλιος λώρος που
τους συνδέει με αυτή την Αριστερά είναι πολύ ισχυρότερος από εκείνον που τους
συνδέει με την πατρίδα τους, γιατί διαφορετικά θα είχαν φροντίσει να κόψουν
τελεσίδικα τον πρώτο και να παύσουν να ορίζονται ως «αριστεροί πατριώτες», έκφραση
που αποτελεί, για τη σημερινή Ελλάδα, μια πραγματική contradictio in terminis.

Κατά συνέπεια, δεν μπορεί να υπάρχει οποιαδήποτε πολιτική προοπτική για μια εναλλακτική πρόταση απέναντι στον παγκοσμιοποιημένο καπιταλισμό, που έχει μεταβάλει τη χώρα μας σε αποικία χρέους, εάν αυτή δεν βυθίσει τις ρίζες της στην παράδοση και το παρελθόν της κοινωνίας μας, τις κοινότητές της, τη γλώσσα της, τη θρησκεία της – ακόμα και για εκείνους που δεν πιστεύουν σε θρησκεία.
Γι’ αυτό πρέπει να υπάρξει μια οριστική & τελεσίδικη
ρήξη με την Αριστερά & ό,τι αυτή εκπροσωπεί.
Καθόλου τυχαία, άλλωστε, στην Ελλάδα, ακριβώς γιατί η κοινωνία μας δεν ανήκει στην αποικιοκρατική Δύση αλλά υπήρξε αποικιοκρατούμενη με παρασιτικό χαρακτήρα, αυτά τα φαινόμενα έπαιρναν πάντα παροξυστικόχαρακτήρα.
Καθόλου τυχαία, άλλωστε, στην Ελλάδα, ακριβώς γιατί η κοινωνία μας δεν ανήκει στην αποικιοκρατική Δύση αλλά υπήρξε αποικιοκρατούμενη με παρασιτικό χαρακτήρα, αυτά τα φαινόμενα έπαιρναν πάντα παροξυστικόχαρακτήρα.
Στον Τρίτο
Κόσμο, η Αριστερά, όπου επιβίωσε και κυριάρχησε, όπως στην Κίνα ή το Βιετνάμ,
«εθνικοποίησε» τον μαρξισμό και ηγεμόνευσε στον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα.
Στην Ελλάδα, μια Αριστερά παρασιτικά εξαρτημένη από τη Σοβιετία, αρχικώς, και
από τη Δύση μετέπειτα - γενικότερα από τον δυτικό διαφωτισμό και «προοδευτισμό» - παρήγαγε τα εκτρώματα του 1922, όταν στράφηκε ενάντια στον ίδιο της τον λαό,
στη Μ. Ασία και την Α. Θράκη, συμμαχώντας με τους γερμανόφιλους βασιλικούς·
της
συνηγορίας υπέρ του βουλγαρικού επεκτατισμού στο Μακεδονικό·
Και εάν, στη
διάρκεια της Κατοχής, ηγήθηκε του εθνικο-απελευθερωτικού αγώνα, αυτό έγινε στην
πραγματικότητα παρά την κυρίαρχη ιδεολογία της και διότι οι λεγόμενες «αστικές
δυνάμεις» ήταν ακόμα πιο ξενόδουλες.
Το ίδιο έγινε και όταν στην Ελλάδα
υποστήριζε τον αντιαποικιακό αγώνα της Κύπρου, από τον οποίο απείχε η κυπριακή
αριστερά!
Γι’ αυτό και, σχεδόν φυσιολογικά, σήμερα, έχει επιστρέψει, στη
συντριπτική της πλειοψηφία, στον εθνομηδενισμό ή στον ιδιότυπο «τροτσκισμό» του
ΚΚΕ.
Ξεπερασμένη πλέον στον καπιταλιστικό κόσμο και
ιδιαίτερα παρασιτική στον ελληνικό κόσμο.
Τί χρεία έχομε λοιπόν αυτής;
... η ελληνική Αριστερά
κατεβαίνει στον τάφο χωρίς καμία προοπτική Ανάστασης.

Ο ελληνικός λαός θα
αναστηθεί, όπως πιστεύουμε και ελπίζουμε, χωρίς αυτή την Αριστερά - απορρίπτοντας τον πολιτισμικό υπερκαπιταλισμό της δυτικής Αριστεράς και τον
εθνομηδενισμό της ελληνικής· για να το πράξει, θα πρέπει επίπονα, βασανιστικά,
να την κερδίσει αυτή την Ανάσταση μέσα από ένα νέο όραμα εκσυγχρονισμού της
παράδοσής του.
Σε μια στιγμή που κόμματα και κομματίδια φυτρώνουν σαν
μανιτάρια, από τη Ζωή έως τον Μπαλτάκο - και στην αμέσως επόμενη περίοδο, μετά
την αποσύνθεση του ΣΥΡΙΖΑ, θα πολλαπλασιαστούν στο άπειρο -, έχει ανοίξει η
ιστορική περίοδος για ένα πατριωτικό δημοκρατικό κίνημα.
Μόνο που, για να
συγκροτηθεί αυτό, απαιτείται μία μεγάλη σύνθεση:
η σύνθεση ανάμεσα στον
πατριωτισμό και την ιστορικότητα του ελληνισμού με τις κοινωνικές αξίες που
κάποτε εκπροσώπησε, έστω και στρεβλά, η Αριστερά.
Για να πάρει, όμως, σάρκα και οστά ένα τέτοιο
εγχείρημα, πέρα από τη συνειδητοποίηση των ανθρώπων –και εκείνη των πολιτικών
στελεχών των προερχόμενων από την Αριστερά φαίνεται να καθυστερεί τραγικά–,
απαιτείται η ανάδειξη και ενός νέου πολιτικοκοινωνικού υποκειμένου που θα
εκφράζει και θα εκπροσωπεί μια τέτοια σύνθεση:
Όταν οι δεκάδες χιλιάδες των νέων που έλκονται
από τον αντιεξουσιαστικό λόγο και πιθηκίζουν τα αμερικάνικα πολιτισμικά πρότυπα
αποφασίσουν –έστω ένα μέρος τους– πως είναι ανάγκη να δουν με υπερηφάνεια τη
δική τους παράδοση ως υπέρτερη εκείνης του… Prince.
Όταν οι δεκάδες χιλιάδες
νέοι, συχνά
πληβειακής καταγωγής, που παραμυθιάζονται από την ψευδοπατριωτική
φρασεολογία της Χ.Α., κατανοήσουν πως, σε αυτόν εδώ τον τόπο, ο αληθινός
πατριωτισμός συμβαδίζει πάντα με τη δημοκρατική παράδοση.

Όταν όλοι αυτοί αρχίσουν να κινούνται, τότε θα
αναδειχθεί και το κοινωνικοπολιτικό υποκείμενο αυτού του μεγάλου
μετασχηματισμού που δεν θα κουβαλάει μαζί του τις αμαρτίες και τις αγκυλώσεις
του παρελθόντος, και θα μπορεί να ενστερνιστεί ένα όραμα πατριωτισμού,
κοινωνικής δικαιοσύνης, οικολογίας, άμεσης δημοκρατίας, παραγωγικής
ανασυγκρότησης και πολιτισμικής αναγέννησης.
Όλα αυτά μαζί.
Γιατί η ψυχή του ανθρώπου έχει ανάγκη να μπορεί να
πετάξει στο όραμα και τον μετασχηματισμό.
Τι σπουδαιότερο μήνυμα εξάλλου, αυτές
τις μέρες, από εκείνο του μετασχηματισμού της Ανάστασης.
Ας αφήσουμε λοιπόν
πίσω μας τελεσίδικα τα παρωχημένα σχήματα και ιδεολογίες και ας δούμε την
Ανάσταση συνυφασμένη με μια νέα οραματική σύνθεση στον κόσμο, αλλά προπαντός
στη χώρα μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου