Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

Θανάσης Κοντογιάννης:Κάνουν πράξη αυτά τα οποία καταγγέλλουν!!!

Παραιτήσεις &  από το συντονιστικό της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ» του «καλού παιδιού»! 
Διότι δεν συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις Λ. Μαγιάκη ...
Μετά από το δελτίο τύπου της παράταξης «Ενότητα, Ανατροπή & Έργο για το Μαρούσι» που δημοσιεύτηκε σήμερα, σας ενημερώνω ότι έχω ήδη κοινοποιήσει την παραίτησή μου στο συντονιστικό της προαναφερόμενης παράταξης.
ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ
Η ανακοίνωση του γραφείου τύπου της δημοτικής παράταξης «Ενότητα, Ανατροπή & Έργο για το Μαρούσι» με ημερομηνία 22/5/2016 δεν αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα.
Οι συντάκτες της ανακοίνωσης κάνουν πράξη αυτά τα οποία καταγγέλλουν.
Ήμουν παρών στο περιστατικό το οποίο συνέβη στις 13/5/2016 μαζί και με άλλα μέλη του συντονιστικού, και επιβεβαιώνω την περιγραφή των γεγονότων, όπως δημοσιοποιήθηκε ήδη από τα τρία «ανεπιθύμητα" μέλη της παράταξης.

Δεν είναι δυνατόν να συνεχίσω να είμαι μέλος στο συντονιστικό μιας παράταξης και να καλούμαι να καταργήσω - καταπατήσω τις δικές μου ΑΡΧΕΣ και ΑΞΙΕΣ .
                                           Οι δικές μου κόκκινες γραμμές δεν ξεθωριάζουν.
                ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ και δεν ακολουθώ τις υποδείξεις.

                                                   Θανάσης Κοντογιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου