Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

Πάρε να χεις πρόσφυγες...

Οι δυτικές δυνάμεις- πλην Γαλλίας - που στηρίζουν τον δικτάτορα της Τουρκίας έχουν αποθρασυνθεί εντελώς!  
Η Ιντλίμπ είναι μια πόλη της Συρίας. Μέσα στη Συρία. Με Σύρους κατοίκους. 
Την πόλη έχουν καταλάβει μετά από την άδεια ΗΠΑ, Ρωσίας, Γερμανίας η Τουρκία. 
Όπως έχει καταλάβει και έναν θύλακα Συριακού εδάφους με την άδεια των παραπάνω χωρών.
Ο στρατός της Συρίας, ο μόνος νόμιμος υπερασπιστής των εδαφών της Συρίας, πολιορκεί την πόλη για να την καταλάβει και για να διώξει από κεί τους εισβολείς. 
Συνεπικουρούμενος από ρωσικές δυνάμεις, που για τα δικά τους συμφέροντα, πολεμάνε για να επικρατήσει ο Άσσαντ σε όλη τη Συρία πάλι.  
Σύμφωνα με την πρόσφατη επίσημη έκθεση του Συμβουλίου Ασφαλείας, στήν Ιντλίμπ μάχονται κατά του συριακού στρατού 20.000 τζιχαντιστές στό πλευρό των Τουρκων εισβολέων.  
Εξ αιτίας της τουρκικής κατοχής και της πολιορκίας της πόλης από τους Σύρους, προκειμένου να απελευθερωθεί, πάνω από μισό εκατομμύριο κάτοικοι της Ιντλίμπ έχουν φύγει για να σωθούν και οδηγούνται από τους Τούρκους στήν Τουρκία. 
Πολλοί απ αυτούς είναι οικογένειες των πληρωμένων από ΗΠΑ και Βρετανία μισθοφόρων, που συμμαχώντας με την Τουρκία, πολεμάνε τον συριακό στρατό, καθώς και οικογένειες τζιχαντιστών. Για αυτούς τους φυγάδες η Γερμανία έδωσε προχτές στόν Έρντοαν 40 εκατομ. ευρώ, ώστε να τραφούν ως πρόσφυγες στήν Τουρκία! 
Με τη βεβαιότητα, ότι οι σχετικές συμφωνίες περί προσφύγων που έχει κάνει η ΕΕ με την Ελλάδα και τον Έρντοαν, δεν θα τους οδηγήσουν στη Γερμανία. 
Αν τους οδηγήσουν στήν Ελλάδα της είναι αδιάφορο της Γερμανίας. 
Αλλά, τον πληρώνει για να εγκληματεί!  

Αύριο στις 11:00 π.μ. η ανοικτή εκδήλωση του ΕΠΑΜ Αμαρουσίου, Πεύκης & Λυκόβρυσης

Αύριο στις 11:00 π.μ. η κοπή πίτας της παραταξης «ΠΕΝΤΕΛΗ 2020»

Αύριο στις 6:00 μ.μ. η ομιλία της κ. Δ. Δαμιανού για το παραμύθι, ως μέσο Ψυχαγωγίας & Εκπαίδευσης

Στις 6:00 μ.μ. στο 18ο Δ.Σ.Α, η ομιλία:«Εθισμός στις οθόνες - Ο ρόλος των γονέων»

Αύριο στις 6:00 μ.μ. στην Ι. Μονή Αγίου Θεοδοσίου, η βασιλόπιτα της ΕΣΤΙΑΣ Π.Μ.

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020

H Tάνια Κικίδη αύριο στις 9:30 μ.μ. στο «Lazy club» στα Βριλήσσια

Την Κυριακή στη 1:00 μ.μ. η Αποκριάτικη συνεστίαση του «Συλλόγου των Αθμονέων»

 Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου των Αθμονέων έχει τη χαρά να σας προσκαλέσει στην αποκριάτικη συνεστίαση του Συλλόγου μας, που θα γίνει την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2020 στο Restaurant «NARKISSOS HALL» (Αγ. Κων/νου 52, Μαρούσι). 
Πλούσιο μενού με ποτό, γλυκό και ζωντανή μουσική.  
Ώρα προσέλευσης : 13.00 μ.μ.  
Λόγω της αποκριάς όσοι επιθυμούν, μικροί και μεγάλοι, μπορούν να έλθουν ντυμένοι μασκέ. 
Επίσης για τους μικρούς μας φίλους ηλικίας 06-12 ετών η συμμετοχή είναι 50%.  
Δηλώσεις συμμετοχής (έως και την Τετάρτη 12/02/2020 και ώρες 17.30 έως και 19.30) 
στα τηλέφωνα : 

Πώς κόβεται ο γόρδιος δεσμός του μεταναστευτικού

                  Η φύλαξη των συνόρων & οι ΜΚΟ  
Ο γόρδιος δεσμός του μεταναστευτικού κόβεται εάν εφαρμοσθεί μία στρατηγική που συνδυάζει μία δέσμη μέτρων. 
Στο προχθεσινό άρθρο μου εστίασα στο τρόπο που πρέπει να εκκαθαριστεί σε χρόνο λίγων μηνών ο τεράστιος όγκος των αιτήσεων για άσυλο (είχαν φθάσει τις 100.000), ώστε να ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι, να ξέρουμε ποιος είναι πρόσφυγας και ποιος παράνομος οικονομικός μετανάστης που πρέπει να απελαθεί από την Ελλάδα.  
Με τον τρόπο αυτό θα ξεκαθαρίσει και το τοπίο στην εσωτερική πολιτική σκηνή, όπου σ' ένα τόσο ζωτικής εθνικής σημασίας ζήτημα κυριαρχούν οι ιδεοληψίες. 
Δεν είναι τυχαίο ότι ο Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ μιλούν για "προσφυγικό" κι όχι για "μεταναστευτικό", ενώ είναι επιβεβαιωμένο και από τα επίσημα στοιχεία ότι μόνο ένα μικρό μονοψήφιο ποσοστό από τους αιτούντες άσυλο κρίνεται τελικώς ότι είναι πρόσφυγες.   
Είναι προφανές ότι παραλλήλως με την εκκαθάριση του όγκου των αιτήσεων για άσυλο, η Ελλάδα πρέπει να λάβει δραστικά μέτρα για την αποτροπή παράνομης εισόδου. 
Οι εισροές δεν θα μηδενιστούν, αλλά μπορούν να συρρικνωθούν. 
Αυτό, όμως, που έχει σημασία είναι να συμφωνήσουμε πως απαιτείται το κράτος να εξαντλήσει τα τεχνικά και επιχειρησιακά μέσα για να επιτύχει τη μεγαλύτερη δυνατή συρρίκνωση. 
Μέτρα για να επιτευχθεί αυτό έχουν προταθεί και η ίδια η κυβέρνηση έχει ανακοινώσει μερικά, αν και μετά από μήνες δεν τα έχει εφαρμόσει, γεγονός που κάτι δείχνει. 

«Ρωμιοί, οι πρώτοι λαθρομετανάστες» κατά τον АКИ ГАВРИИЛИДИ

Το πλοίο πήγε στη Χίο, στη Μυτιλήνη, στο Βόλο, επί ματαίω.
Σ’ ένα από αυτά τα λιμάνια, όπου δεν μπόρεσε να δέσει στην αποβάθρα γιατί είχαν ήδη πάει τόσο πολλοί πρόσφυγες που δεν τους δέχονταν, βγήκαν άνδρες της πόλης στο λιμάνι με όπλα για να τους εμποδίσουν.
Έτσι αποβιβάστηκαν στη Στυλίδα.  Iρις Τζαχίλη, Μπαϊντίρι 1922. Μια ιστορία απώλειας από τη Μικρασία, Κοντύλι, Aθήνα 2012, σ. 156  To πόσο η «διακυβέρνηση» των πληθυσμιακών ροών εκ μέρους της Ελλάδας –κυρίως- και, σε ολοένα αυξανόμενο βαθμό, της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και μετέπειτα της Τουρκίας, βασιζόταν στις χωροχρονικές μήτρες της νεωτερικότητας, γίνεται φανερό και από την αξιοσημείωτη εμμονή συγκεκριμένων στοιχείων, ακόμη και διατυπώσεων από τις νομοθετικές ρυθμίσεις που εξέδωσαν τα κράτη αυτά τότε, και που συνεχίζουν έκτοτε να εκδίδουν μέχρι σήμερα με το ίδιο πνεύμα, και συχνά με το ίδιο γράμμα. 
Η πιο κραυγαλέα ίσως περίπτωση τέτοιου νομοθετήματος είναι η εξής.
Τον Ιούλιο του 1922, το ελληνικό κράτος (πρώην πρότυπον βασίλειον, πρώην υποψήφια αυτοκρατορία), κατόπιν βασιλικού διατάγματος του Κωνσταντίνου βασιλέως των Ελλήνων, εξέδωσε τον μετέπειτα νόμο 2870/1922 «περί απαγορεύσεως της παρανόμου μεταφοράς προσώπων ομαδόν ερχομένων εις ελληνικούς λιμένας εκ της αλλοδαπής» (Φ.Ε.Κ. 119/20-7-1922).
Τα τελευταία χρόνια, ο νόμος αυτός έχει γίνει διάσημος ιδίως μεταξύ των ιστορικών του διαδικτύου, στο οποίο μπορεί κανείς εύκολα να βρει πολλές παραθέσεις του συνόλου ή αποσπασμάτων του.  Η δημοσιότητα αυτή φυσικά είναι απολύτως αρνητική: όλοι οι σχολιάζοντες επισημαίνουν ότι ο νόμος αυτός εκδόθηκε εν όψει της διαφαινόμενης τότε κατάρρευσης του μετώπου της Μικράς Ασίας –πράγμα που είναι προφανές από την ημερομηνία έκδοσής του- και στην ουσία «φωτογράφιζε» τις εκατοντάδες χιλιάδες των Ρωμιών Οθωμανών υπηκόων που σύντομα μετά επρόκειτο να μετατραπούν σε πρόσφυγες.
Πράγμα για το οποίο δεν παύουν οι επικρίσεις, τα αναθέματα και τα μειωτικά επίθετα για το νόμο αυτόν και όσους τον εμπνεύσθηκαν. 
Η επισήμανση αυτή είναι φυσικά ορθή.

Η ιστορική αλήθεια για τους «λαθραίους Μικρασιάτες»

Πόσο δίκιο & πόσο άδικο έχει ο Κουρουμπλής;  
Ο π.Υπουργός του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ, Π. Κουρουμπλής, είπε πως «& οι Έλληνες της Μ.Ασίας μπήκαν λαθραία στην Ελλάδα»
Ας δούμε την αλήθεια, όσο πιο σύντομα γίνεται και φυσικά, ωμά και χωρίς φόβο και πάθος, όπως κάνουμε πάντα στο makpress:   
1) Με απόφαση Βενιζέλου ή εντολή των μεγάλων δυνάμεων της εποχής (δεν θα αποδειχθεί ποτέ ποιά εκδοχή είναι η πραγματική), ο Βενιζέλος έστειλε τον ελληνικό στρατό στην Ιωνία, για να αποτελεί ασπίδα προστασίας για τα λιγοστά αγγλικά, γαλλικά και ιταλικά στρατεύματα, τα οποία είχαν καταλάβει διάφορες πλουτοπαραγωγικές πηγές και συγκοινωνιακούς κόμβους στη Μ. Ασία, κυρίως τα πετρέλαια της Μοσούλης στο Ιράκ. 
Πολεμήσαμε με πρόσχημα την «εθνική μειονότητα» στη Μ.Ασία, αλλά αληθινή αιτία τα συμφέροντα των πετρελαιάδων της εποχής, που μοίρασαν την εγγύς ανατολή με τη συμφωνία Σάικς - Πικό. 
Φυσικά η Ελλάδα πήρε εδάφη (Θράκη), μεγάλωσε, αλλά όχι από αγάπη των ξένων, ούτε από εξυπνάδα του Βενιζέλου. 
Το τελικό πάρε-δώσε, το αν τελικά κέρδισε ή έχασε η Ελλάδα (κέρδισε εδάφη vs καταστράφηκε η μειονότητα στον Πόντο και τη Μ.Ασία), από την πολιτική Βενιζέλου, είναι άλλη, μεγάλη συζήτηση.   
2)Τον Αύγουστο του 1921 ο ελληνικός στρατός, παρά τη γενναιότητα που επέδειξε, ηττήθηκε στο Σαγγάριο κυρίως εξαιτίας της έλλειψης πολεμοφοδίων και αναγκάστηκε να συμπτυχθεί στη γραμμή Εσκί Σεχίρ, Κιουτάχεια, Αφιόν Καρά Χισάρ. 
Για ένα περίπου χρόνο η γραμμή του μετώπου έμεινε αμετακίνητη. 
Οι Έλληνες κατείχαν μια ζώνη 100 περίπου χιλιάδες τετραγωνικά χιλιόμετρα, όπως δήλωνε στη Βουλή στις αρχές Οκτωβρίου 1921 ο πρωθυπουργός Δ. Γούναρης. 
Όμως το ηθικό, η αυτοπεποίθηση και η προσδοκία της νίκης είχαν αλλάξει στρατόπεδο. 

Ἑκατομμύρια εὐρὼ γιὰ τὴ ΜΚΟ τῆς Ρεπούση!

H ἐθνικὴ ἀποδόμηση θέλει καὶ τὴν καλοπέρασή της…  
«Συνωστισμὸς» κρατικῶν ἐπιχορηγήσεων γιὰ τὴν Μὴ Κυβερνητικὴ Ὀργάνωση τῆς Ρεπούση. 
Ἡ πρώην βουλευτὴς Μαρία Ρεπούση ἐκτός της προσπάθειας γιὰ διαστρέβλωση τῆς ἱστορίας (συνωστισμὸς στὴ Σμύρνη κ.λπ.), ἡγεῖται καὶ τῆς ΜΚΟ Κέντρο Γυναικείων Μελετῶν καὶ Ἐρευνῶν «Διοτίμα» μὲ ἕδρα τὴν Ἀθήνα. 
Δημοσιεύματα τοῦ Τύπου ὅπως καὶ στοιχεῖα ποὺ ἔχουν δημοσιευθεῖ στὴν ἰστοσελίδα τοῦ προγράμματος «Διαύγεια» κάνουν λόγο γιὰ ἕναν χορὸ κρατικῶν ἐπιδοτήσεων καὶ ἐπιχορηγήσεων, μὲ κατασπατάληση δημοσίου χρήματος σὲ ὑψηλοὺς μισθοὺς ἀργόμισθων στελεχῶν τῆς ἐν λόγω ΜΚΟ, μὲ ὑπερκοστολογήσεις διαφημιστικῶν φυλλαδίων, ἰστοσελίδων, διοργάνωση ἐκδηλώσεων καὶ ἡμερίδων ποὺ κοστίζουν χιλιάδες εὐρώ.  
Ὅλα αὐτὰ συνθέτουν τὸ ἀνεξέλεγκτο «πάρτυ» τῆς ΜΚΟ τῆς Ρεπούση, ἕνα πάρτυ τὸ ὁποῖο γίνεται στὶς πλάτες τοῦ Ἕλληνα φορολογούμενου ποὺ βλέπει καθημερινὰ τὸ εἰσόδημά του νὰ μειώνεται. Ἀξίζει νὰ ἀναφερθεῖ ὅτι, μόνο γιὰ... τὸ ἔτος 2011, τὸ Κέντρο Γυναικείων Μελετῶν καὶ Ἐρευνῶν «Διοτίμα» ἐπιχορηγήθηκε καὶ μοιράστηκε τὸ ποσὸ τῆς τάξεως τῶν 3.800.000 εὐρώ, γιὰ πρόγραμμα ποὺ ὑλοποίησε, ἀπὸ τὴν Γενικὴ Γραμματεία Ἰσότητας τοῦ Ὑπουργείου Ἐσωτερικῶν. 

Πολυδάπανος εθνο - αποδομισμός:Η Στέγη ιδρύματος Ωνάση

Γράφει η Στέγη σε ανακοίνωσή της: 
«ΠΕΡΑ & ΑΝΑΜΕΣΑ από τα ΣΥΝΟΡΑ Η μετανάστευση είναι τόσο παλιά όσο & ο άνθρωπος». 
Μέσα από διαλέξεις, συναυλίες, κινηματογραφικές προβολές, αλλά & ένα web radio που θα εκπέμπει ζωντανά κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ, το #Movement εξετάζει την ελεύθερη μετακίνηση ανθρώπων, ιδεών και πολιτισμών, καλώντας μας να φανταστούμε το μέλλον μας σε έναν ανοιχτό κόσμο. 
Τι πνευματικό έργο δημιουργεί η Στέγη; 
Ίσως να ανταποκρίνεται σε μεγάλο βαθμό στην φράση του Κ. Καστοριάδη 
«η άνοδος της ασημαντότητας». 
Σπάταλες παραστάσεις, ακριβές εκδηλώσεις αλλά κάποτε ο Κάρολος Κούν στο υπόγειο του, με τα πενιχρά μέσα που διέθετε, έκανε πολύ καλύτερη δουλειά. 
Στην πραγματικότητα αναπαράγονται στο έπακρο όλες οι ιδεοληψίες του μεταμοντερνισμού, του σχετικισμού, της παγκοσμιοποίησης. 
Υποτίθεται στο πλαίσιο αυτό όλα είναι ή όλα θα πρέπει να είναι ρευστά, να μην υπάρχουν διακριτές και σταθερές ταυτότητες, το ίδιο το υποκείμενο να έχει εκλείψει. 
Σε πολιτικό επίπεδο να μην υφίσταται συλλογικές ταυτότητες όπως είναι οι τάξεις και οι λαοί, όλοι διαλυμένοι, καταναλωτές αποκλειστικά στην καλύτερη περίπτωση, να ελέγχονται και να χειραγωγούνται. 
Είναι ενδεικτικός ο στολισμός των Χριστουγέννων από την Στέγη όπου απουσίαζε τελείως κάθε θρησκευτικό σύμβολο. 
Βεβαίως όλες αυτές οι ακριβοπληρωμένες ιδεοληψίες αγνοούν την πραγματικότητα όπου εξακολουθούν να υπάρχουν έθνη, θρησκείες, τάξεις. 
Οι πολυεθνικές εταιρείες έχουν πάντα μια εθνική βάση και δίχως αεροπλανοφόρα και πολεμική ισχύ οι επιχειρήσεις δεν ολοκληρώνονται. 

Αντίθετο στην εγκατάσταση διοδίων στον Α/Κ Βαρυμπόμπης & Α/Κ Αγίου Στεφάνου, το Δημοτικό Συμβούλιο Αμαρουσίου

Το Δημοτικό Συμβούλιο Αμαρουσίου ψήφισε ομόφωνα τη συμπαράσταση στους Δήμους Κηφισιάς και Διονύσου και την αντίθεσή του για την εγκατάσταση διοδίων στον Α/Κ Βαρυμπόμπης και Α/Κ Αγίου Στεφάνου - (13/2/2020) 
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Αμαρουσίου της 12ης Φεβρουαρίου 2020 και παρουσία του Αντιδημάρχου Κηφισιάς Αλεξίου Μακρή, συζητήθηκε εκτάκτως το θέμα που αφορά στην πρόθεση του Υπουργείου Υποδομών για εγκατάσταση διοδίων στον Α/Κ Βαρυμπόμπης και Α/Κ Αγίου Στεφάνου, ως υποχρέωση της κύρωσης της σύμβασης παραχώρησης προς τη Νέα Οδό, που μετατρέπει την εθνική οδό σε κλειστό αυτοκινητόδρομο από την Α/Κ Μεταμόρφωσης.  
Ψηφίστηκε ομόφωνα το ακόλουθο κείμενο που εκφράζει την αντίθεση του Δημοτικού Συμβουλίου Αμαρουσίου σε αυτή την πρόθεση του Υπουργείου Υποδομών.     
Ομόφωνο Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αμαρουσίου για την πρόθεση του Υπ. Υποδομών για εγκατάσταση διοδίων στον Α/Κ Βαρυμπόμπης & Α/Κ Αγίου Στεφάνου 

Σήμερα & αύριο στο Μαρούσι η μουσική πορεία αλληλεγγύης των καταλήψεων

Μετά την «Δια*πασών»  προσαγωγή «συντροφισσών» & «συντρόφων» για αφισοκόλληση την Δευτέρα
Το βράδυ της Δευτέρας 10/02 όπως μας ενημερώνει  το  «athens.indymedia.org» 
κατά την διάρκεια άλλου ενός «εξωραϊσμού» της πόλης του Αμαρουσίου από φιλότεχνους «ΑΝΤΙ» - ΕξουCIAστές (δηλαδή κατά την διάρκεια αφισοκόλλησης στις γειτονιές), οι πλέον «αχώριστοι φίλοι» τους όπως οι ίδιοι ισχυρίζονται(άμα λάχει λένε κι αλήθειες!!!),  οι της ΟΠΚΕ συνοδεία ασφαλιτών & αστυνομίας, αφού τους περικύκλωσαν κρατώντας επιδεικτικά τα γκλοπ & τις κρότου λάμψης, για έναν - όπως χαρακτήρισαν «τυπικό έλεγχο» - στη συνέχεια τους προσήγαγαν στο ΑΤ Αμαρουσίου απ' όπου και αφεθηκαν(τι εκπληξη κι αυτή!) ελεύθεροι  μια ώρα αργότερα... 
Η όλη «επιχείρηση - παρωδία», τονίζουν στην ανακοίνωση που εξέδωσαν, της επίλεκτης ομάδας να αποβιβάζεται από μαύρα πολιτικά τζιπάκια & να περικυκλώνει 15 άτομα, ενώ ταυτόχρονα παρεμποδίζει τη κυκλοφορία και δημιουργεί συμφόρηση έλαβε χώρα σε έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους του Αμαρουσίου, δίπλα από τις δουλειές μας(;;;) & μπροστά στα μάτια γνωστών και φίλων. 
Συνεπώς πέρα από την προφανή τρομοκρατία μιας αναίτιας προσαγωγής, αλλά και πέρα της εκ νέου χαρτογράφησης που επιδιώκει να πετύχει η νέα τάση προσαγωγής αφισοκολλητών, στο τραπέζι πέφτει & η προσπάθεια της προσωπικής μας διαπόμπευσης μέσω στρατιωτικών τύπου επιχειρήσεων στη καρδιά των γειτονιών μας. 
Να κάνουμε ωστόσο σαφές πως μετά τα γεγονότα στην Ελευσίνα και σε άλλες γειτονιές εμείς γνωρίζαμε την πιθανότητα προσαγωγής μας. 
Αποφασίσαμε ωστόσο να μην εγκαταλείψουμε το κομμάτι εκείνο του δημοσίου χώρου που μας αναλογεί και που για άλλη μια φορά τη Δευτέρα προσπάθησαν να μας στερήσουν.  

Στις 6:30 μ.μ. η διάλεξη του κ. Γεωργίου Πάλλη με θέμα,«Μαρούσι: Η υδάτινη ιστορία»

Στις 7:00 μ.μ. τα εγκαίνια της έκθεσης έργων κεραμικής των σπουδαστών του Δημοσιου ΙΕΚ

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020

Ιωαννου Ν. Θεοδωρακοπουλου: Γενικος Χαρακτηρισμός του Φάουστ του Γκαίτε


Ο Γιάννης Σαββιδάκης αύριο στις 10:00 μ.μ.στο «Bookabar»

Την Κυριακή στις 11:00 π.μ.η Γ.Σ & η κοπή πίτας των Φίλων του Δάσους Συγγρού

Μαθητές της «Ελληνοαγγλικής Αγωγής» παρέδωσαν μεγάλη ποσότητα φαρμάκων στο Κοινωνικό Φαρμακείο

Μεγάλη ποσότητα παιδικών φαρμάκων παρέδωσαν στο Κοινωνικό Φαρμακείο του Δήμου Αμαρουσίου μαθητές του Δημοτικού Σχολείου της «Ελληνοαγγλικής Αγωγής» μαζί με τον Διευθυντή του Σχολείου κ. Χριστόδουλο Κακαδιάρη, παρουσία του Προέδρου του Ο.ΚΟΙ.Π.Α.Δ.Α. κου Πέτρου Κόνιαρη. 
Τα παιδικά φάρμακα για την κάλυψη των αναγκών του Κοινωνικού Φαρμακείου προσέφεραν μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ Τάξης του Σχολείου, που συστηματικά τα τελευταία χρόνια συγκεντρώνουν φάρμακα και τρόφιμα για τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες του Δήμου. 
Ο Πρόεδρος του Ο.ΚΟΙ.Π.Α.Δ.Α., μεταφέροντας το μήνυμα του Δημάρχου κου Θεόδωρου Αμπατζόγλου, ευχαρίστησε από καρδιάς τα παιδιά και τον Διευθυντή του Σχολείου κ. Κακαδιάρη για την ευγενική πρωτοβουλία προσφοράς φαρμάκων στην πρότυπη δομή του Κοινωνικού Φαρμακείου για την κάλυψη των αναγκών όσων έχουν ανάγκη. 

Αύριο στις 10:00 π.μ. η 2η Διαβούλευση Φορέων ΣΒΑΚ Δήμου Αμαρουσίου

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020

Την Κυριακή στη Νταού Πεντέλη, η 2η Αναδάσωση του ΣΠΑΠ για το 2020

«H επαγγελματική σου εικόνα», το θέμα της ομιλίας την Δευτέρα, κατά την συνάντηση των Ροταριανών Αμαρουσίου!

Στις 6:00 μ.μ. η συνεδρίαση του «Δημοτικού Συμβουλίου Αμαρουσίου»

ΔΕΚΑ TΡΙΑ (13) θέματα περιλαμβάνει η Ημερήσια Διάταξη της Τακτικής συνεδρίασης  (5/2020) του «Δημοτικού Συμβουλίου Αμαρουσίου», η οποία θα διεξαχθεί την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου στις 6:00 μ.μ., στο Δημοτικό Κατάστημα (Β. Σοφίας 9 & Δ. Μόσχα), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου του άρθρου 67 του Ν.3852/2010 75.
Θα συζητηθούν και θα ληφθούν αποφάσεις στα παρακάτω θέματα:
1. Έγκριση διενέργειας παραστάσεων στον χώρο του Ο.Τ. 495 σύμφωνα με τον Ν.4229/2014
2. Έγκριση ή μη συμμετοχής του Δήμου Αμαρουσίου στην παρουσίαση του βιβλίου του Δημήτρη Στρατούλη με θέμα: 
"όταν γεννιέσαι τρεις φορές, δωρεά οργάνων - δώρο ζωής" των εκδόσεων ΤΟΠΟΣ, με παροχή αίθουσας και ηχητικής κάλυψης. 
3. Έγκριση ή μη δωρεάς ασθενοφόρου προς τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών
4. Απόδοση ποσού από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους (Κ.Α.Π.) του Υπουργείου Εσωτερικών της ΙΒ' κατανομής 2019, για την κάλυψη λειτουργικών και λοιπών γενικών δαπανών του Ν.Π.Δ.Δ. "Οργανισμός Κοινωνικής Πολιτικής και Αλληλεγγύης Δήμου Αμαρουσίου ( ΟΚΟΙΠΑΔΑ)"
5. Έγκριση ή μη του Πρωτοκόλλου Προσωρινής και Οριστικής Παραλαβής του έργου "Κατασκευή δικτύου αυτοματοποιημένου ελέγχου για την ορθολογική διαχείριση των φυσικώνπόρων που αφορούν τους κοινόχρηστους χώρους του Δ. Αμαρουσίου"

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020

O πρωθ. σύμβουλος δρ Θάνος Ντόκος υπέρ της συνεκμετάλλευσης στο ελληνικό Αιγαίο!

 Δρ. Κέρη Π. Μαυρομμάτη 
Οι απόψεις του πρωθυπουργικού συμβούλου δρ Θάνου Ντόκου για συνεκμετάλλευση στο ελληνικό Αιγαίο 
Ο αναπληρωτής σύμβουλος εθνικής ασφάλειας, δρ. Θάνος Ντόκος,1 δήλωσε2 «άνοιξα ένα ζήτημα άκαιρο, καθαρά υποθετικό», «Ακόμη και η συνεκμετάλλευση θα μπορούσε να συζητηθεί υπό την προϋπόθεση της πρότερης οριοθέτησης των θαλασσίων ζωνών μέσω προσφυγής στο διεθνές δικαιοδοτικό όργανο. 
Η θέση της ελληνικής Κυβέρνησης είναι ότι προσφυγή μπορεί να υπάρξει μόνο με αντικείμενο την οριοθέτηση θαλασσίων ζωνών. 
Εφόσον ανακαλυφθούν σημαντικά κοιτάσματα στο Αιγαίο ή στην Ανατολική Μεσόγειο, εφόσον το κοίτασμα εκτείνεται στις θαλάσσιες ζώνες και των δύο χωρών, εφόσον η ποσότητα, η τιμή και οι τάσεις απομάκρυνσης από τα ορυκτά καύσιμα επιτρέψουν την εμπορική εκμετάλλευση του κοιτάσματος και, τέλος εφόσον η Ελλάδα αποφασίσει ότι αυτό τη συμφέρει, τότε θα μπορούσε να διαπραγματευθεί μια συμφωνία συνεκμετάλλευσης με ποσοστά, που θα καθοριστούν σύμφωνα με τα συμφωνημένα θαλάσσια σύνορα. 
Η Ελλάδα εξασφαλίζει τη βασική της επιδίωξη (σ.σ. οριοθέτηση θαλασσίων ζωνών) με ένα υποθετικό αντάλλαγμα, το οποίο έτσι κι αλλιώς δεν θα τη βλάψει, καθώς θα στηρίζεται στα δεδομένα της οριοθέτησης που θα έχει προηγηθεί»  
1. Η πάγια θέση των ελληνικών κυβερνήσεων είναι ότι η μοναδική διαφορά για προσφυγή και επίλυση από το δικαστήριο της Χάγης, είναι η οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας των νησιών του Αιγαίου και όχι όλων των θαλασσίων ζωνών, μεταξύ των οποίων είναι η αιγιαλίτιδα ζώνη-χωρικά ύδατα και η ΑΟΖ του Αιγαίου.  
2. Η συνεκμετάλλευση στο Αιγαίο, που προτείνει ο κ. Θάνος Ντόκος, είναι πάγια θέση της Τουρκίας από το 1974. 
Αυτή προϋποθέτει εδαφική συγκυριαρχία σε νησιά του Αιγαίου, διότι στην οριοθέτηση θαλασσίων ζωνών ισχύει η αρχή του διεθνούς δικαίου ότι το έδαφος του παράκτιου κράτους δεσπόζει στη θάλασσα. 

Συνεχίζονται αύριο οι εκδηλώσεις, «Ἑλληνικοὶ Ἐθνικοὶ Ἀγῶνες: Ποίηση & 1821»

Συνεχίζονται οι ἐκδηλώσεις στὸ Ἵδρυμα Τάκης Σινόπουλος με τον τίτλο: 
«Ἑλληνικοὶ Ἐθνικοὶ Ἀγῶνες: Ποίηση & 1821»
Τὴν ἐρχόμενη Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου ο Κώστας Χατζηαντωνίου θα αναπτύξει το θέμα:
«Ο Κωστής Παλαμάς & οι Εθνικοί Αγώνες»

Η DSA «θυμάται» την περίοδο της γερμανικής κατοχής! Εμείς;

Διαγωνισμός «Μνήμη για το παρόν» Erinnern für die Gegenwart
Μαθήτριες και μαθητές της Γερμανικής Σχολης Αθηνών(DSA) έρχονται αντιμέτωποι με την ιστορία του σχολείου τους σε ένα ιστορικά δύσκολο χρονικό πλαίσιο – την περίοδο του ναζισμού και της γερμανικής κατοχής στην Ελλάδα.
«Θέλουμε να μάθουμε πώς λειτουργούσε η Σχολή μας πριν από 80 χρόνια, ποιες ήταν οι απόψεις και οι ιδέες που την είχαν επηρεάσει, πώς σκέφτονταν και πώς έπρατταν μαθητές κ
αι εκπαιδευτικοί.»
Γι’ αυτόν τον σκοπό μαθητές και μαθήτριες ερευνούν το αρχείο της DSA το χρονικό διάστημα 1933-1944.

Οι πολυάριθμοι φάκελοι μαθητών και εκπαιδευτικών, οι αναφορές στα βιβλία κοινοποιήσεων, οι αποφάσεις συνεδριάσεων μας δίνουν μια ζωντανή εικόνα της εσωτερικής λειτουργίας της DSA κατά την περίοδο αυτή.
Στόχος των μαθητών είναι η εκ νέου αφήγηση της ιστορίας της DSA αυτήν τη χρονική περίοδο και η παρουσίαση και διάθεσή της στη σχολική κοινότητα μέσω μιας ιστοσελίδας – φτιαγμένης από μαθητές για μαθητές– με θέμα τη σχολική ιστορία της DSA κατά
την περίοδο της γερμανικής κατοχής 1941-1944. 
Η ενασχόληση με το σχολικό αρχείο της DSA πραγματοποιείται στο πλαίσιο ενός διαγωνισμού ο οποίος αφορά όλα τα γερμανικά σχολεία του εξωτερικού και έχει προκηρυχθεί από το Υπουργείο Εξωτερικών της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας και την Κεντρική Υπηρεσία για τα σχολεία του εξωτερικού (ZfA).
Ο διαγωνισμός προσκαλεί τα σχολεία να ασχοληθούν με την ιστορία του δικού τους σχολείου σε ιστορικά δύσκολες περιόδους αποτυπώνοντας παράλληλα τη σύνδεση της ιστορίας του σχολείου με αυτήν της χώρας που εδρεύει το κάθε σχολείο. 

Σαν έτοιμοι από καιρό οι της Γιάννας, για την... «Η Επανάσταση του 1821...

ένα δύσκολο εγχείρημα μίας περίπλοκης κοινωνίας»!
Το Ωδείον Αθηνών - Athens Conservatoire, τα Γενικά Αρχεία του Κράτους - ΓΑΚ και το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών μας προσκαλούν σε σειρά διαλέξεων της καθηγήτριας Ιστορίας του ΕΚΠΑ, κ. Μαρίας Ευθυμίου, ​με τίτλο:
«Η Επανάσταση του 1821, ένα δύσκολο εγχείρημα μίας περίπλοκης κοινωνίας»  

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Την Τετάρτη η προβολή της ταινίας «Η επιλογή του Βασιλιά» από την Κινηματογραφική Λέσχη Πεύκης

Την Πέμπτη η ανοικτή εκδήλωση, «Νόμος & το Ελληνικό Ποδόσφαιρο: Έννοιες μη συμβατές»;

Το ποδόσφαιρο δεν ήταν ποτέ ένα απλό παιχνίδι

Οι κυρίαρχες πολιτικές τάξεις προσπαθούσαν ανέκαθεν να ελέγξουν το ποδόσφαιρο προς ίδιον όφελος, χάρη στην τεράστια δύναμη του αθλήματος να συγκινεί τις μάζες. 
 Τις τελευταίες δεκαετίες, η εμπορευματοποίηση του ποδοσφαίρου (όπως και εν γένει του αθλητισμού) έχει καταστεί κάτι παραπάνω από πρόδηλη. 
Ο επονομαζόμενος «βασιλιάς των σπορ» δεν αποτελεί μονάχα ένα αγνό ψυχαγωγικό παιχνίδι, αλλά έχει αναχθεί σε βιομηχανία του θεάματος, του πρωταθλητισμού και του κέρδους όπως μαρτυρούν τόσο τα τελευταία στοιχεία για τα ποσά που δαπανώνται σε μεταγραφές και τηλεοπτικά δικαιώματα, όσο και τα τεράστια έσοδα που αποκομίζουν ομάδες μιντιακά δίκτυα και πολυεθνικές εταιρείες. 

Οι ποδοσφαιριστές δεν είναι, πλέον, τα φτωχόπαιδα που έπαιζαν σε αλάνες αλλά επαγγελματίες, πολλοί εκ των οποίων κερδίζουν αμύθητα χρήματα από τα ακριβοπληρωμένα συμβόλαια που υπογράφουν.  
Το ποδόσφαιρο, όμως, δεν είναι μόνο τα οικονομικά μεγέθη ούτε περιορίζεται στο αμιγώς αγωνιστικό σκέλος του. 
Είναι ένα άθλημα που βρίσκεται σε διαρκή ώσμωση με την κοινωνία και την πολιτική. 
Η ιστορία του, μάλιστα, μας αποδεικνύει ότι ανέκαθεν επηρεαζόταν από τις συγκυρίες και τα γεγονότα της εκάστοτε εποχής, καθώς επίσης και ότι οι κυρίαρχες πολιτικές τάξεις προσπάθησαν να το ελέγξουν προς ίδιον όφελος. 
Αυτή η – συχνά αγνοημένη αλλά εξόχως σημαντική – διάσταση του δημοφιλούς αθλήματος αποτυπώνεται διεξοδικά και με ενάργεια στο καινούριο βιβλίο του δημοσιογράφου Νάσου Μπράτσου με τίτλο «Σπορ και Κοινωνικές Αντιστάσεις: Μεσοπόλεμος-Κατοχή-Δικτατορία-Μεταπολίτευση, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Νότιος Άνεμος και περιλαμβάνει πλούσιο αρχειακό υλικό και ντοκουμέντα αθλητικής και κοινωνικής ιστορίας από την Ελλάδα του 20ου αιώνα. 

Ξένος στή χώρα σου!!!

 Η τράπεζα σου έδωσε κάποτε 100 ευρώ στεγαστικό δάνειο ΕΠΕΙΔΗ πληρούσες τα οικονομικά κριτήρια της γι αυτό. 
Αν στο έδωσε ΧΩΡΙΣ να τα πληρείς, κάποιος υπεύθυνος της τράπεζας πρέπει να διωχθεί. 
Αλλά, δεν έχουμε δει κανέναν έως σήμερα να έχει διωχθεί.  
Μετά τις περικοπές αμοιβών και τις απολύσεις από το 2010, έπαψες να πληρείς τα κριτήρια γιατί είτε μειώθηκαν τα εισοδήματά σου, είτε έμεινες άνεργος. 
Χωρίς δική σου υπαιτιότητα. 
Κι αυτό ισχύει για το 90% των δανειοληπτών. 
Συνεπών και κακοπληρωτών.  
Ενώ εσύ υπέστης απώλεια εισοδημάτων, που έγινε αποδεκτή από το ελληνικό δημόσιο και την ΕΚΤ, που εγγυώνται τις τραπεζικές εργασίες, η τράπεζα δεν εκλήθη να υποστεί καμιά αντίστοιχη απώλεια για το δάνειό σου και εξακολουθεί να απαιτεί 100 ευρώ, συν τους τόκους, σαν να έχεις τα εισοδήματα (δηλαδή τα κριτήρια) με τα οποία σου ενέκρινε το δάνειο!  
Επιπλέον, εχεις πληρώσει με τούς φόρους σου τρείς φορές από τότε την ανακεφαλαιοποίηση της τράπεζας, η οποία εκμηδένισε σχεδόν την αξία της τράπεζας γιατί έπεσε στο κενό! 
Χωρίς δική σου υπαιτιότητα.  
Την ίδια ώρα, το 25% περίπου από όσους δεν πληρώνουν τα δάνειά τους έχουν ικανή περιουσία, γραμμένη σε άλλους, η τράπεζα τούς ξέρει, αλλά κάνει τα στραβά μάτια για λόγους κόστους, διαπλοκής με πολιτικούς και οικονομικούς κύκλους. 
Της είναι πιο εύκολο να τα πουλήσει κοψοχρονιά σε ξένα κοράκια παρά να κυνηγήσει τους μπαταχτσήδες.  
Φυσικά, και τα κοράκια τα πληρώνεις εσύ, όπως και τα ανείσπρακτα δάνεια. 
Τα οποία, στη συντριπτική τους πλειοψηφία δεν ανήκουν σε νοικοκύρηδες δανειολήπτες. 
Αλλά σε στρατηγικούς κακοπληρωτές. 

Η ώρα της κρίσης! Nεο - ραγιαδισμός & λαϊκός πατριωτισμός

Το χρονικό της προαναγγελθείσας κρίσης εξελίσσεται με γοργούς ρυθμούς, παρά τα ευφάνταστα σενάρια περί πλοίων που τα παρέσυρε ο άνεμος και παρά τις ταπεινωτικές υποχωρήσεις των "υπερπατριωτών μακεδονομάχων" μπροστά στον Ερντογάν. 
Η Τουρκία πολύ ψύχραιμα και συστηματικά προχωρά με την απόπειρα διαμόρφωσης τετελεσμένων στο Αιγαίο, βάσει του μνημονίου που υπέγραψε με τη Λιβύη.  
Ο πρόεδρος της Τουρκίας δεν παραληρεί, δεν είναι απομονωμένος, δεν υποχωρεί μπροστά στην Ελλάδα και δεν λέει ψέματα όταν εμφανίζει διαδοχικούς Έλληνες πρωθυπουργούς να προσχωρούν στην αποδοχή της δικής του ατζέντας, είτε ρητώς είτε υπόρρητα. 
Η Τουρκία, πρώτη φορά ιστορικά, επιβάλλει τόσο γρήγορα και σε αυτήν την έκταση, την ατζέντα της σε μια υποχωρητική Ελλάδα.   
Τα τελευταία 20 περίπου χρόνια και κυρίως την τελευταία δεκαετία, ο Ελληνισμός βυθίζεται στην αναξιοπιστία της νεο-εθνικοφροσύνης και του νεο-ραγιαδισμού. 
Κάπως έτσι φτάσαμε στην προαναγγελία ερευνών νότια της Κρήτης. 
Κάπως έτσι μπορεί να φτάσουμε σε τουρκικά ερευνητικά και πολεμικά σκάφη ευρισκόμενα εκεί που κανένας άνεμος δεν θα μπορεί να τα έχει παρασύρει.  
Το πράττει η Τουρκία δε, αυτήν τη στιγμή αναίμακτα, χωρίς όμως να φοβάται απαραιτήτως και μια στρατιωτική αντιπαράθεση μαζί μας. 
Τούτο δε σημαίνει ότι η τελευταία θα λάβει χώρα. 
Σημαίνει, όμως, ότι η Τουρκία θα επιχειρήσει σήμερα να επιβάλλει τετελεσμένα, τα οποία σε προηγούμενες περιόδους θα συνεπάγονταν πολεμική σύγκρουση, εξ ου και δεν τα αποτολμούσε. 
Η ελληνική αδυναμία έχει θρέψει τον τουρκικό αναθεωρητισμό στον βαθμό που μια στρατιωτική εμπλοκή καθίσταται πλέον πολύ πιθανή.  
Τι κάνει ο Ελληνισμός 
Το χρονικό της προαναγγελθείσας διπλωματικής και στρατιωτικής κρίσης εξελίσσεται σε διάστημα ημερών και εβδομάδων. 
Τι κάνει ο Ελληνισμός απέναντι σε αυτό; 

Αυτοχειρία εκπαιδευτική!!!

Υπάρχει ο επαγγελματικός δημόσιος λόγος, η δημοσιογραφία. 
Εχει αφετηρία την κοινή σε μια συμβίωση ανάγκη της πληροφόρησης και ανταλλαγής απόψεων. 
Είναι όπως η κοινή ανάγκη της εκπαίδευσης και καλλιέργειας, η ανάγκη απονομής δικαιοσύνης, λειτουργίας της αγοράς, των ταχυδρομείων, της ύδρευσης – και όσες ακόμα κοινές ανάγκες.  
Ονομάζουμε κοινωνική παρακμή την άμβλυνση ή και απώλεια της επίγνωσης ότι συγκροτούμε οργανωμένες συλλογικότητες για να κοινωνούμε κοινές ανάγκες. 
Και ονομάζουμε ακμή την κοινωνία των αναγκών, όταν τη βιώνουμε, εμπειρικά και αυτονόητα, ως ευταξία. 
Δηλαδή, όταν μας δίνει χαρά πρώτιστη η σχέση με δευτερεύουσα την ικανοποίηση της ανάγκης. Αυτή την προτεραιότητα της σχέσης την έφεραν στην ανθρώπινη Ιστορία οι Ελληνες ως θεσμικό αίτημα.  
Σήμερα μοιάζει να έχουμε ξεχάσει το προνόμιο που κάποτε αξιωθήκαμε. 
Δεν το καταλαβαίνουμε καν το προνόμιο όταν μας το εξηγούν. 
Κρατάμε τις λέξεις: 
πόλις, πολιτική, πολιτισμός, που τώρα πια σημαίνουν το ακριβώς αντίθετο από την αρχική τους σημασία, παραπέμπουν σε θεσμικά μορφώματα επινοημένα και φτιαγμένα για να εξασφαλίζουν την ατομοκεντρική αυτονομία, τη θωράκιση συμφερόντων. 
Από καταβολής του ελληνώνυμου βαλκανικού κρατιδίου, στρεβλώθηκε το νόημα των ονομάτων «δίχως αιδώ ή λύπην»: 
Μιλάμε για δημοκρατία, ενώ η πλειονότητα πουλάει την ψήφο της για να κερδίσει, δημόσια αμειβόμενη, ισόβια ραστώνη και απραγία. 
Υπήρξε πρωθυπουργός που καταξίωσε τον χρηματισμό σαν «δικαίωμα» του δημόσιου λειτουργού «να κάνει ένα δώρο στον εαυτό του» και παρότρυνε τον υπουργό του των Οικονομικών να «τα δώσει όλα»: 
να αδειάσει το κοινωνικό χρήμα στα πορτοφόλια της κομματικής πελατείας.  
Ο επαγγελματικός δημόσιος λόγος, η δημοσιογραφία, καταγγέλλει, κατά καιρούς, τα κοινωνικά εγκλήματα των επαγγελματιών της εξουσίας. 
Η καταγγελία είναι μόνο πυροτέχνημα, αφού οι εξουσιαστές έχουν προλάβει να κατοχυρώσουν νομοθετικά την ατιμωρησία τους προσφέροντας, σπανιότατα, και έναν αποδιοπομπαίο τράγο (Τσοχατζόπουλο ή Παπαντωνίου) για να ξεγελιώνται οι μάζες. 

«1821»:Η αντίληψη της Lady Γιάννας & της κυβέρνησης και η αντίληψη των αγωνιστών

                       H σύγκριση δική μας ...
«Είναι θέλημα Θεού. Είναι κοντά μας και βοηθάει, γιατί πολεμάμε για την πίστι μας, για την πατρίδα μας, για τους γέρους γονιούς, για τα αδύνατα παιδιά μας, για την ζωή μας, την λευτεριά μας…
Και όταν ο δίκαιος Θεός μας βοηθάει ποιος εχθρός ημπορεί να μας κάνει καλά…;». 
Θεόδωρος Κολοκοτρώνης 
«Μάχου υπέρ πίστεως και Πατρίδος…
Είναι καιρός να αποτινάξωμεν τον αφόρητον ζυγόν, να ελευθερώσωμεν την Πατρίδα, να κρημνίσωμεν από τα νέφη την ημισέληνον, δια να υψώσωμεν το σημείον, δι’ ου πάντοτε νικώμεν, λέγω τον Σταυρόν…». 
Αλέξανδρος Υψηλάντης
«…Έλληνες ποτέ μην ξεχνάτε το χρέος σε Θεό και σε Πατρίδα! 
Σ’ αυτά τα δύο σας εξορκίζω ή να νικήσουμε ή να πεθάνουμε κάτω από την Σημαία του Χριστού» 
Γρηγόριος – Δικαίος Παπαφλέσσας
«Όταν σηκώσαμεν την σημαίαν εναντίον της τυραγνίας ξέραμεν ότι είναι πολλοί αυτείνοι και μαχητικοί κι’ έχουν και κανόνια κι’ όλα τα μέσα. Εμείς ούλα είμαστε αδύνατοι. 
Όμως ο Θεός φυλάγει και τους αδύνατους, κι’ αν πεθάνωμεν πεθαίνομεν δια την Πατρίδα μας, δια την Θρησκείαν μας και πολεμούμεν όσο μπορούμε εναντίον της τυραγνίας κι’ ο Θεός βοηθός…». 
Στρατηγός Μακρυγιάννης
«…Ως Χριστιανός ορθόδοξος και υιός της ημετέρας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, ορκίζομαι …να διαμείνω πιστός εις την Θρησκείαν μου και εις την Πατρίδα μου. Ορκίζομαι να χύσω και αυτήν την υστέρα ρανίδα του αίματός μου υπέρ της Θρησκείας και της Πατρίδος μου. Να χύσω το αίμα μου, ίνα νικήσω τους εχθρούς της Θρησκείας μου ή να αποθάνω ως Μάρτυς δια τον Ιησούν Χριστόν…».