Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Δέχθηκε «bullying» επειδή ήταν ετεροφυλόφιλη, πρώην μπασκετμπωλίστρια του Αθηναϊκού!!!

Για την κατάσταση που επικρατεί στο WNBA  μίλησε σε αμερικανική ιστοσελίδα, η πρώην γκαρντ του Αθηναϊκού, Καντίς Ουίγκινς, καταγγέλλοντας το bullying που της έγινε επειδή είναι ετεροφυλόφιλη!!!
Η Καντίς Ουίγκινς αγωνίστηκε στα μέρη μας με τη φανέλα του Αθηναϊκού (2009 -’10) για ένα μόλις χρόνο, αλλά κατάφερε σε αυτό το διάστημα να βάλει το όνομά της στην ιστορία, ως μέλος της ομάδας που κατέκτησε τον πρώτο ευρωπαϊκό τίτλο (EuroCup Women) στην ιστορία του γυναικείου μπάσκετ.
Η πρώην παίκτρια της ομάδας του Τζώρτζη Δικαιουλάκου, που ένα χρόνο αργότερα κατέκτησε τον τίτλο στο WNBA, αποφάσισε πέρσι να αποσυρθεί από τη δράση, προκαλώντας πολλά ερωτηματικά. 
Ούσα μόλις 30 ετών, κι έχοντας καταγράψει συνεχόμενες καλές εμφανίσεις στο κορυφαίο πρωτάθλημα του πλανήτη, η απόφασή της να πει “αντίο” στη δράση τόσο νωρίς, παραξένεψε πολύ κόσμο. Ένα χρόνο μετά όμως, η ίδια έδωσε τις απαντήσεις. Σε όλα.
Κι όπως αποκάλυψε, αιτία και αφορμή στο “αντίο” αποτέλεσε η ρατσιστική συμπεριφορά που αντιμετώπισε στο WNBA. 
Επειδή ήταν ετεροφυλόφιλη!
Να τι είπε η Καντίς Ουίγκινς στην “The San Diego Union – Tribune” για το bullying που βίωσε στις ΗΠΑ, τις καταστάσεις που επικρατούν στο WNBA και το μίσος που καλλιεργείται για τις κοπέλες που φωνάζουν πως είναι straight:
Για την παρουσία της στο WNBA: “Δεν θα έλεγα ότι ήταν ένα όνειρο που έγινα πραγματικότητα. Για την ακρίβεια, ήταν το ακριβώς αντίθετο. Ήθελα να παίξω δύο ακόμη χρονιές στο WNBA, αλλά η εμπειρία που είχα από το πρωτάθλημα δεν μου άφηνε πολλά περιθώρια σκέψης γι αυτό το θέμα.

Κάθε μέρα γίνονταν πολλά άσχημα πράγματα σε μένα κι η σχέση μου με τον έξω κόσμο με κράταγε όρθια”.
Για την κατάσταση που επικρατεί στο WNBA: “Ήταν μία πολύ στενάχωρη και καταθλιπτική κατάσταση στο WNBA. 
Δεν είναι κάτι που παρακολουθεί πολύ ο κόσμος. Η αξία του πρωταθλήματος είναι μειωμένη. Μπορεί να είναι γενικά μια δύσκολη κατάσταση και εμπειρία. Δεν μου άρεσε καθόλου η κουλτούρα του WNBA. 
Χωρίς να θέλω να πω περισσότερα, θα τονίσω απλά ότι ήταν μια τοξική κατάσταση για μένα. Είχα “σπάσει” πνευματικά”.
Για τον ρατσισμό που βίωσε: 
Το να είμαι ετεροφυλόφιλη και straight, το να τονίζω διαρκώς πως έτσι έχουν τα πράγματα, ήταν κάτι τεράστιο. Θα έλεγα πως το 98% των παικτριών στο WNBA είναι ομοφυλόφιλες. Έπρεπε να συμμορφώνεσαι με το καθεστώς που επικρατεί εκεί. Υπάρχουν τελείως διαφορετικοί κανόνες. Ο κόσμος προσπαθούσε διαρκώς και αδιακρίτως να με πληγώσει, να με πονέσει. Όλη την ώρα. Δεν έχω ξαναπεί στη ζωή μου τη λέξη “σκύλα” τόσες φορές, σε σχέση με το πόσες την είπα στην πρώτη μου χρονιά εκεί. Ποτέ δεν ένιωσα να με πατάνε τόσο. Το μήνυμα που έπαιρνα ήταν ξεκάθαρο: θέλουμε να ξέρεις ότι δεν σε συμπαθούμε”.
Για το αγωνιστικό κομμάτι: 
“Υπήρχε πολύ μεγάλη ζήλια και ανταγωνισμός, όλες μας παλεύαμε για ψίχουλα. Η εξωτερική μου εμφάνιση και ο τρόπος με τον οποίο αγωνιζόμουν έκαναν ακόμη χειρότερη την κατάσταση, προσθέτοντας κι άλλη ένταση σε όλο αυτό”.
Για την κοσμοθεωρία που επικρατεί στο WNBA: 
“Φτάνεις σε ένα σημείο που σε συγκρίνουν τόσο πολύ με τους άντρες, που νομίζεις ότι στον καθρέπτη αντικατοπτρίζεται ένας άντρας. Υπάρχει πολύς κόσμος που πιστεύει πως πρέπει να δείχνεις σαν άντρας, που πρέπει να παίζεις σαν άντρας, για να κερδίσεις τον σεβασμό. Εγώ, ήμουν το ακριβώς αντίθετο. Ήμουν περήφανη ως γυναίκα, και δεν ένιωθα ότι ταιριάζω σε αυτή την κουλτούρα”.
Για το πως νιώθει μετά από όλα αυτά: 
Για την εμπειρία της από την Ευρώπη (σ.σ.: έπαιξε σε Ελλάδα, Τουρκία, Ισπανία και Ισραήλ): 
“Ήταν μοναδική εμπειρία όλο αυτό. Με βοήθησε να να αλλάξω κοσμοθεωρία και να διευρύνω τους ορίζοντές μου”.
 Πηγή:www.sport24.gr/Basket/ElladaBasket/A1Women/prwhn-paiktria-toy-athhnaikou-dexthhka-bullying-epeidh-hmoyn-straight.4540854.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου