Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

Προσωπική Ενημερωτική Επιστολή Μαίρης Διακολιού, προς όποιον ... αφορά!

Στις 22-11-2015, το «Γραφείο Τύπου» ΣΥΡΙΖΑ (χωρίς να αναφέρονται ονόματα συντάκτη, υπευθύνου, ή αν πρόκειται για την Οργάνωση Μελών ΣΥΡΙΖΑ Αμαρουσίου ή για τα κεντρικά γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ στην Κουμουνδούρου) εξέδωσε εναντίον μου  ανακοίνωση δια της οποίας αίρει την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου, καταλογίζοντάς μου «θεσιθηρία», «ότι έχω τύχει πολιτικού διορισμού» και μάλιστα από τον κ. Βορίδη, πρόσωπο με πολύ αρνητικό πολιτικό πρόσημο στον χώρο της Αριστεράς, ότι κράτησα κρυφό τον δήθεν διορισμό μου, και ότι «καταχράστηκα την εμπιστοσύνη και την ειλικρινή στήριξη» του ΣΥΡΙΖΑ.
Με το περιεχόμενο αυτό, η ανακοίνωση αυτή χρησιμοποίησε τη μέθοδο του ψεύδους και της διαστρέβλωσης της πραγματικότητας, για να με σπιλώσει ηθικά, πολιτικά και επαγγελματικά.
Έλαβε δε η ανακοίνωση - με επιμέλεια των συντακτών της- ευρύτατη δημοσιότητα, καθώς δημοσιεύθηκε στον τοπικό τύπο (έντυπο και ηλεκτρονικό) καθώς και σε υπερτοπικά διαδικτυακά ΜΜΕ, γεγονός το οποίο πολλαπλασίασε το μέγεθος της προσβολής.
Εκτός της πολιτικής απάντησης που έδωσα, προέβην (προς εξάντληση όλων των μέσων προστασίας μου) και σε κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς κατά παντός υπευθύνου, περιγράφοντας τις προσβολές, την απάντησή μου σε αυτές και τη δημοσιότητα που έλαβαν, ενώ ονομάτισα και δύο στελέχη του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ τα οποία θεώρησα ότι θα γνώριζαν την ταυτότητα του συντάκτη.
Ένα και πλέον έτος μετά την κατάθεση της μηνυτήριας αναφοράς μου, και προς μεγάλη μου έκπληξη, μου κοινοποιήθηκε κλήση σχετικά με τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, στο πλαίσιο της οποίας εκλήθησαν και τα ΜΜΕ που φέρεται ότι δημοσίευσαν την εν λόγω ανακοίνωση.
Κατά τη διάρκεια της κατάθεσής μου επί του θέματος, υπέβαλα το από 8-2-2017 υπόμνημα στο οποίο ξεκαθαρίζω αυτολεξεί τα κάτωθι:
«Εδώ θα ήθελα να επισημάνω εμφατικά, ότι παρόλοπου για την υπεράσπιση της τιμής και της υπόληψής μου είμαι πάντα αποφασισμένη, χωρίς δισταγμό, να ακολουθώ μέχρι τέλους κάθε νόμιμο και θεμιτό μέσο, απέναντι σε οποιονδήποτε, δεν βάλλω κατά της Ελευθερίας του Τύπου, την οποία θεωρώ έναν από τους στυλοβάτες της Δημοκρατίας, ούτε σε προσωπικό επίπεδο στράφηκα ή στρέφομαι κατά των ΜΜΕ και των εκπροσώπων τους που δημοσίευσαν την ανακοίνωση αυτή, καίτοι επί της ουσίας ήταν ανώνυμη, στα πλαίσια της άσκησης του δημοσιογραφικού τους καθήκοντος.
Όμως, στέκομαι ανένδοτη απέναντι σε κάθε προσπάθεια ηθικής, πολιτικής, επαγγελματικής σπίλωσής μου η οποία τελέστηκε από τους ανώνυμους συντάκτες της ανακοίνωσης αυτής, που θεώρησαν ότι θα μπορούσαν να με συκοφαντήσουν προκαλώντας μου εσκεμμένα ανυπολόγιστη ηθική, πολιτική και υλική ζημία κρυπτόμενοι πίσω από την ανωνυμία τους, και επιμένω στη διακρίβωση της ταυτότητάς τους».
Θεωρώ δε, ότι οι ανώνυμοι συντάκτες της προσβλητικής εις βάρος μου ανακοίνωσης, καπηλεύθηκαν εξ αντιθέτου τη δύναμη των ΜΜΕ, χρησιμοποιώντας το χρέος των τελευταίων για ενημέρωση του κοινού, προκειμένου να διασπείρουν τις συκοφαντίες τους εις βάρος μου υπό την επικεφαλίδα της επίσημης ανακοίνωσης του κυβερνώντος κόμματος, η οποία με βεβαιότητα θα ετύγχανε δημοσίευσης.
                                         Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση,
                                                                          Φιλικά,
                                                                     Μαίρη Διακολιού
                                           Ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλος Αμαρουσίου
                                                                          Δικηγόρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου