Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Παραιτήθηκε από το Δ.Σ του Συλλόγου ΑΘΜΟΝΕΩΝ, η Μαίρη Μασούρη - Ανδρικοπούλου!

                                                              ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου των ΑΘΜΟΝΕΩΝ προσκαλεί τα μέλη και τους φίλους του στον καθιερωμένο αποκριάτικο χορό του που θα γίνει την Κυριακή 5 Φεβρουαρίου και ώρα προσέλευσης 13.30, στο Music Restaurant «ΛΟΚΑΝΤΑ» (Πλαταιών και Χατζηαντωνίου, Μαρούσι), με το ποιοτικό και κεφάτο πρόγραμμα των: ΔΗΜ. ΚΟΚΟΤΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΣ & Δ. ΚΛΕΙΔΑ.
Τιμή πρόκλησης: 25,00 ευρώ (πλήρες φαγητό, ποτά και γλυκό).
Δηλώσεις συμμετοχής: κ. Έφη Μανιάτη τηλέφωνο: 210-80 66 029,
 κ. Σπύρο Κουτσούκο τηλ.: 6977 222 706 & κ. Δέσποινα Περαντάκου τηλ.: 6947 55 71 96.
                                           Για το Δ.Σ. του Συλλόγου
                   Η Πρόεδρος                                                 Ο Γραμματέας
ΡΟΥΛΑ ΜΠΟΓΔΑΝΟΥ - ΚΑΛΥΒΑ                               ΣΠΥΡΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ

Παραιτήθηκε από το Δ.Σ  του Συλλόγου ΑΘΜΟΝΕΩΝ η Μαίρη Μασούρη - Ανδρικοπούλου!


                                                          ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Παραθέτω αντίγραφο της επιστολής παραίτησής μου από μέλος του ΔΣ του συλλόγου Αθμοναίων προς ενημέρωση των μελών του.
Επιπλέον θα ήθελα να ευχαριστήσω τα μέλη που με τίμησαν με την ψήφο τους στις τελευταίες εκλογές και υπόσχομαι ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι, ως απλό μέλος, μαζί τους για το καλό του συλλόγου.
                                                                ❍ ❍ ❍
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΤΟ Δ. Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΘΜΟΝΑΙΩΝ
Κυρία Πρόεδρε,
Με την επιστολή μου αυτή δηλώνω την παραίτησή μου από μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Αθμοναίων και παρακαλώ όπως την κάνετε δεκτή. Ο λόγος της παραίτησής μου είναι κυρίως η διαφορετική μου αντίληψη ως προς την λειτουργία του Συλλόγου.
Τα προσωπικά μου πιστεύω και οι αρχές μου δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω την παρουσία μου στο ΔΣ.
Δηλώνω ότι θα παραμείνω απλό μέλος του συλλόγου παρακολουθώντας την πορεία του και βοηθώντας τον από αυτή τη θέση.
Ο σύλλογος αυτός, αποτελεί για μένα τον κύριο σύνδεσμο με την πόλη και τους ανθρώπους που μεγάλωσα και έκανα την οικογένειά μου, γι’ αυτό από όπου και εάν ευρίσκομαι θα τον αγαπώ και θα αγωνίζομαι για το καλό του.
Εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στο έργο σας.

Ημερομηνία: 29/01/2012
Με εκτίμηση
Μαίρη Μασούρη - Ανδρικοπούλου
Δημοσιογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου