Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Ο Γ.Γ του Δήμου Αμαρουσίου Γ. Διδασκάλου απαντά στους ισχυρισμούς του Σ.Ε.Δ.ΑΜ

Με έκπληξη διάβασα την επιστολή του Σωματείου των εργαζομένων του Δήμου Αμαρουσίου η οποία εκτός ότι μιλάει απαξιωτικά προς το πρόσωπο μου αναφέρεται και σε εντελώς ανακριβή γεγονότα.
Ας βάλουμε όμως τα πράγματα στην θέση τους.
Καταρχήν, κατηγορηματικά διαψεύδω το γεγονός ότι κλήθηκε την ημέρα εκείνη το Δ.Σ. του Σωματείου στο γραφείο μου.
Έχει κληθεί επανειλημμένος, έχουμε συνεργαστεί πολλές φορές και γνωρίζουν καλά ότι η πόρτα μου είναι πάντα ανοιχτή για οποιοδήποτε πρόβλημα όχι μόνο στο Σωματείο αλλά και σε κάθε υπάλληλο του Δήμου από το πρωί μέχρι αργά το βράδυ που βρίσκομαι στον Δήμο.
Δεν ζήτησα συνάντηση με τον Πρόεδρο του Σωματείου, αλλά με εργαζόμενο που τυγχάνει να έχει και την ιδιότητα του Προέδρου του Σωματείου.
Εδώ θα πρέπει να διαχωρίσουμε την συνδικαλιστική ιδιότητα από την εργασιακή σχέση.

Όμως η μεγαλύτερη έκπληξη μου έχει να κάνει με το γεγονός ότι πως είναι δυνατόν να έχω ζητήσει τον συγκεκριμένο υπάλληλο του Δήμου και να ζητάω να αποχωρήσουν τα μέλη του Δ.Σ. του Σωματείου από την στιγμή που δεν είχαν προσέλθει…
Νομίζω ότι αυτό και μόνο είναι αρκετό για να καταλάβει κανείς πόση φαντασία χρειάζονται κάποιοι για να δημιουργήσουν σενάρια ανυπόστατα.

Ευτυχώς όμως που εκείνη την στιγμή είχε κληθεί άλλος υπάλληλος - εργαζόμενος του Δήμου στο γραφείο μου με τον οποίο συνεργαζόμασταν.

Θα περίμενα από τον Πρόεδρο του Σωματείου αφενός να το επιβεβαιώσει και αφετέρου σε αντίθεση με όσα αναφέρονται να μας πει αν παρέμεινε στο γραφείο μου και αν συζήτησε παρουσία του έτερου υπαλλήλου το υπηρεσιακό θέμα.
«Στρέφει δε πάντα τα εν βίω μικρά τύχη»,
(Όλα τα αλλάζει στη ζωή λίγη τύχη).
Στη συνάντηση συζητήθηκαν αποκλειστικά υπηρεσιακά θέματα για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη συνεργασία των υπαλλήλων προς όφελος των δημοτών για περίπου μισή ώρα, όπου ο Πρόεδρος αμέσως μετά αποχώρησε, ενώ με δική μου πρωτοβουλία ορίστηκε για την ερχόμενη Παρασκευή 18 – 05 – 2017 συνάντηση με το Σωματείο για θέματα που τους απασχολούν.
Είμαι απόλυτα σύμφωνος από όποια θέση ευθύνης βρισκόμαστε υπηρετούμε τους πολίτες και σε αυτούς λογοδοτούμε.
Η Διοίκηση σαφώς κρίνεται όπως κρίνονται και οι υπάλληλοι για την δουλειά που επιτελούν πέρα και έξω από τον μανδύα της συνδικαλιστικής τους δράσης.

Ας μην λησμονούμε ότι πρώτα και πάνω απ’ όλα είμαστε εργαζόμενοι του Δήμου και πάντα στην υπηρεσία του δημότη.
Σε ότι αφορά το παρελθόν μου, είμαι πολύ υπερήφανος για αυτό, τόσο για την επαγγελματική όσο και για την κοινωνική προσφορά μου.
Θα παρακαλούσα τον οποιονδήποτε καλοπροαίρετο πολίτη να το ψάξει και θα καταλάβει πολλά περισσότερα από όσα γνωρίζει μέχρι σήμερα.
Κλείνοντας θα ήθελα να επαναλάβω μια φράση του Martin Luther King ιδιαίτερα περιγραφική για την περίσταση,
«Τα Μέσα που χρησιμοποιούμε πρέπει να είναι τόσο καθαρά και άγια όσο  και ο σκοπός που επιδιώκουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου