Στην «Epione» το βραβείο του Διαγωνισμού Imagine Cup της Microsoft
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες ο ελληνικός τελικός του Παγκόσμιου Φοιτητικού Διαγωνισμού Imagine Cup, σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε η Microsoft Ελλάς στις εγκαταστάσεις της στο Μαρούσι. Κορυφαία στιγμή της εκδήλωσης αποτέλεσε η απονομή του πρώτου βραβείου του διαγωνισμού στην ομάδα Epione για την ομώνυμη καινοτόμο λύση, βράβευση η οποία εξασφάλισε στους νικητές τη συμμετοχή τους στους παγκόσμιους τελικούς που θα πραγματοποιηθούν στη Νέα Υόρκη από τις 8 έως και τις 13 Ιουλίου, για την εκπροσώπηση της Ελλάδας.
Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες ο ελληνικός τελικός του Παγκόσμιου Φοιτητικού Διαγωνισμού Imagine Cup, σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε η Microsoft Ελλάς στις εγκαταστάσεις της στο Μαρούσι. Κορυφαία στιγμή της εκδήλωσης αποτέλεσε η απονομή του πρώτου βραβείου του διαγωνισμού στην ομάδα Epione για την ομώνυμη καινοτόμο λύση, βράβευση η οποία εξασφάλισε στους νικητές τη συμμετοχή τους στους παγκόσμιους τελικούς που θα πραγματοποιηθούν στη Νέα Υόρκη από τις 8 έως και τις 13 Ιουλίου, για την εκπροσώπηση της Ελλάδας.
Την ομάδα "Epione" απαρτίζουν οι φοιτητές Κώστας Βρένας, Σταμάτης Γεωργούλης, Στέφανος Eλευθεριάδης και Δημήτρης Τζιώνας, με μέντορα τον Λεόντιο Χατζηλεοντιάδη, Αναπληρωτή Καθηγητή Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Η εφαρμογή που παρουσίασαν, με την ονομασία «Epione» (Ηπιόνη), αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης πόνου (σωματικού και ψυχολογικού), ανεπτυγμένου σε περιβάλλον NET, που στηρίζεται στην πλατφόρμα Azure (cloud) και εισάγει μια νέα αντίληψη στη χρήση της τεχνολογίας για την αντιμετώπιση ενός παγκόσμιου και διαχρονικού προβλήματος, όπως είναι ο πόνος.
Η Epione υπάρχει στο περιβάλλον εργασίας του χρήστη ως ένα διακριτικό gadget που:
α) «νιώθει» τον πόνο του, χρησιμοποιώντας προηγμένες τεχνικές επεξεργασίας εικόνας (από webcam) και βιοσημάτων (EEG μέσω Emotiv), για την ανίχνευση εκφράσεων πόνου και της ψυχολογικής κατάστασης του χρήστη (ανέκφραστος πόνος), αντίστοιχα,
β) αλληλεπιδρά μαζί του, ενεργοποιώντας συστήματα ανάδρασης (διεγέρτες-T.E.N.S.), ένα 3D περιβάλλον (θόλος Ηπιόνης) διάσπασης προσοχής από το αίσθημα του πόνου μέσω εικονικής πραγματικότητας, βιωματικής αλληλεπίδρασης (μέσω kinect) και κατάλληλη μουσική, που, μέσω του binaural effect, επάγει χαμηλές συχνότητες (1-8 Hz) χαλάρωσης στον εγκέφαλο του χρήστη,
γ) υποστηρίζει τον ειδικό γιατρό προκειμένου να παρακολουθεί και να συμβουλεύει το χρήστη σε θεραπευτικά σενάρια μέσω windows phone, δ) βοηθά το χρήστη να μοιράζεται τον πόνο του μέσω δομικών πληροφοριών κοινωνικής συμπεριφοράς και ε) ανακουφίζει χρήστες που υποφέρουν από τον πόνο φανταστικού μέλους (phantom limb pain) προσομοιώνοντας, μέσω επαυξημένης πραγματικότητας, τα σωματικά μέλη που λείπουν, δημιουργώντας σενάρια κίνησης με τη σκέψη των εικονικών μελών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου