Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Μαίρη Διακολιού «Όταν η σιωπή δηλώνει συνενοχή...»

Ο κ. Δήμαρχος, που προέρχεται από την Πεύκη και εκεί δραστηριοποιείτο πολιτικά όταν διαδραματιζόταν το θέμα του Mall, δικαιολογείται να μην γνωρίζει ότι ήμουν η μόνη από το συνδυασμό της διοίκησης Τζανίκου(τελευταία θητεία) που αντιστάθηκα στο ζήτημα. 
Βέβαια, όποιος δεν γνωρίζει, καλύτερα να σωπαίνει.
Τον ενημερώνω, λοιπόν, αφού μου το ζήτησε, για εκείνο που όλος ο Μαρουσσιώτικος λαός (τουλάχιστον όσοι ασχολούντο με τα δημοτικά) γνωρίζει:
«Όταν κτιζόταν» το Mall, δηλαδή όταν γίνονταν οι νομοθετικές μεθοδεύσεις για να κτιστεί, εγώ  δεν είχα ακόμα εκλεγεί καν δημοτική σύμβουλος! 
Αυτή είναι η απάντηση στον, δικαιολογημένα ανιστόρητο κ. Δήμαρχο, αφού - όπως είπαμε - τότε δεν ασχολείτο πολιτικά με το Μαρούσι - που ζητά να μάθει τις ενέργειες που έκανα εναντίον του Mall «όταν κτιζόταν», προφανώς μη γνωρίζοντας ότι τότε είχα την τιμητική ιδιότητα του απλού δημότη.

Όταν πλέον εξελέγην, στο μέτρο της συμμετοχής και της δυνατότητάς μου (αφού είχαν ήδη γίνει οι δικαστικές ενέργειες όταν ξεκίνησε η ενασχόλησή μου με τα δημοτικά πράγματα του Αμαρουσίου)αρνήθηκα να νομιμοποιήσω με την ψήφο μου ένα έργο το οποίο επιβάρυνε και συνεχίζει να επιβαρύνει την πόλη, και με τη στάση μου αυτή θυσίασα σχέσεις, θέσεις ευθύνης και στάθηκα απέναντι στην παράταξη με την οποία εξελέγην και στον παντοδύναμο τότε τέως δήμαρχο.
Συγκεκριμένα, αρνήθηκα να υπερψηφίσω στο Δημοτικό Συμβούλιο της εισηγήσεις της Διοίκησης Τζανίκου που αφορούσαν το θέμα του Mall, γεγονός το οποίο αποτέλεσε και την αιχμή του δόρατος της διαφωνίας μου με την πολιτική του, ενώ οι νυν συνεργάτες του κ. δημάρχου, τότε, ως δημοτικοί σύμβουλοι της διοίκησης Τζανίκου, με προθυμία υπερψήφιζαν τα πάντα.
Την ίδια θέση αρχής τιμώ και υποστηρίζω και σήμερα, αντίθετα από άλλους, που λένε ότι «η σιωπή είναι χρυσός» για να κρύψουν ότι η τωρινή σιωπή τους είναι συνενοχή.
                                                                      Μαίρη Διακολιού
                                            Ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλος Δ. Αμαρουσίου
                                                                            Δικηγόρος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου