Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Η EUROVISION ως μηχανισμός προπαγάνδας

Επιλέχθηκε τραγούδι ενάντια στην ΕΣΣΔ, αφιερωμένο σε συνεργάτες του Χίτλερ!!!
Εκατομμύρια τηλεθεατές εξαγριώθηκαν και διαμαρτυρήθηκαν για την απαράδεκτη πολιτικοποίηση του διαγωνισμού που εξελίχθηκε σε μία κατά μέτωπο επίθεση της Ουκρανίας εναντίον της Ρωσίας. 
Με ευρωπαϊκό δάκτυλο;
Η Ουκρανία είναι μία χώρα που έχει υποφέρει πάρα πολύ στην ιστορία της. 
Τελευταία με ευθύνη της Γερμανίας που υποκίνησε το πραξικόπημα του Κιέβου, με τη βοήθεια των αμερικανών. Εκτός από τον εμφύλιο πόλεμο, από την απώλεια της Κριμαίας και από τις συγκρούσεις με τη Ρωσία, οι δύστυχοι Ουκρανοί υφίστανται το δόγμα του σοκ από το ΔΝΤ, με όλη τη θηριωδία που το διακρίνει.
Εν τούτοις, η Δύση δεν δίστασε να τη χρησιμοποιήσει για μία ακόμη φορά εναντίον της Ρωσίας, με τη βοήθεια ενός διαγωνισμού τραγουδιού που δεν ήταν ποτέ τόσο πολύ πολιτικοποιημένος, όσο χθες.
Έτσι επιλέχθηκε το θλιβερό «1944», το οποίο αναφέρεται στη γιαγιά της τραγουδίστριας που, ως μέλος της φυλής των Τατάρων, απελάθηκε εκείνο ακριβώς το έτος από τον Στάλιν. 
Μετά το τέλος της Σοβιετικής Ένωσης η οικογένεια της επέστρεψε στην Κριμαία, όπου η τραγουδίστρια ξεκίνησε τη μουσική της εκπαίδευση, συνεχίζοντας την αργότερα στο Κίεβο.
Φυσικά συνδέει κανείς το τραγούδι με την προσάρτηση της Κριμαίας από τους Ρώσους, ειδικά αφού ακολούθησαν ξανά απελάσεις, επίσης Τατάρων. 
Παρά το ότι όμως οι πολιτικές αναφορές στα κείμενα και στους τίτλους των τραγουδιών απαγορεύονται από τον κανονισμό της EUROVISION, η ευρωπαϊκή επιτροπή ανακοίνωσε ότι έλεγξε το «1944» μετά από την υποβολή αντίστοιχης αίτησης, αποφασίζοντας πως είναι σύμφωνο με τους κανόνες!
Η ίδια η τραγουδίστρια τώρα δήλωσε πως το τραγούδι της έχει άμεση σχέση με την Κριμαία (πηγή), ενώ ο γενικός διευθυντής της ουκρανικής τηλεόρασης ανέφερε ότι, σε μία ενδεχόμενη νίκη της Ρωσίας δεν θα συμμετέχει η χώρα του, όπως το 2015. 
Ασφαλώς λοιπόν η απόφαση της ευρωπαϊκής επιτροπής είχε πολιτικά κίνητρα, ενώ το κείμενο του τραγουδιού δεν απευθύνεται μόνο στους Ουκρανούς, αλλά σε πολλές άλλες φυλές που συναποτελούν τη Ρωσία ή είναι σύμμαχοι της, με στόχο τη διάλυση της εκ των έσω.
Αυτό που μου προκάλεσε πάντως μεγάλη εντύπωση ήταν η βαθμολογία των Ουκρανών τηλεθεατών στο ρωσικό τραγούδι (12). 
Επίσης των δέκα βαθμών των Ρώσων τηλεθεατών στο Ουκρανικό (πηγή). 
Τα γεγονότα αυτά αποδεικνύουν πως πράγματι πρόκειται για αδελφούς λαούς που προσπαθεί η Δύση να τοποθετήσει σε αντίπαλα στρατόπεδα, για να εξυπηρετήσει τα δικά της συμφέροντα (διαίρει και βασίλευε).
Χιλιάδες όμως τηλεθεατές, από όλες σχεδόν τις χώρες της Ευρώπης, διαμαρτυρήθηκαν εξαγριωμένοι μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, όσον αφορά την ολοφάνερη πολιτικοποίηση του διαγωνισμού. 
Τα σχόλια ήταν τόσο μαζικά και τόσο αυθεντικά, ώστε η επιτροπή δεν μπόρεσε να ενοχοποιήσει δήθεν οπαδούς του προέδρου Putin, όπως θα ήθελε.
Από την άλλη πλευρά, η γερμανική τηλεόραση αποσιώπησε το γεγονός ότι, το ρωσικό τραγούδι ήλθε πρώτο στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων και λοιπών τηλεθεατών, χάνοντας τελικά από την κριτική επιτροπή (πηγή). 
Τέλος, ένας πολιτικός της Ουκρανίας δήλωσε πως το τραγούδι που θα επιλεγεί για το διαγωνισμό του 2017 θα αφορά την Κριμαία, ενώ η ρωσική τηλεόραση απάντησε πως θα αποτελέσει πρόβλημα μεταξύ των δύο χωρών, αφού η Κριμαία ενώθηκε με δική της απόφαση με τη Ρωσία (δημοψήφισμα).
Συμπερασματικά λοιπόν ο διαγωνισμός χρησιμοποιήθηκε από τη Δύση ως μηχανισμός προπαγάνδας εναντίον της Ρωσίας, επειδή είναι η μοναδική χώρα που αντιστέκεται στην ηγεμονία της. 
Ειδικά σε αυτήν του χρηματοπιστωτικού συστήματος, το οποίο επιδιώκει την απολυταρχική κυριαρχία του σε ολόκληρο τον πλανήτη, με τη βοήθεια των κρίσεων που το ίδιο ναρκοθετεί.
Στα πλαίσια αυτά, αρκετοί παρατήρησαν πως ορισμένες χώρες έστειλαν τραγουδίστριες  ξένης εθνικότητας για να τις εκπροσωπήσουν στο διαγωνισμό. 
Μεταξύ αυτών η Γερμανία και η Αυστραλία, γεγονότα που δημιουργούν την εντύπωση μίας άλλης πολιτικής σκοπιμότητας: 
της προσπάθειας δημιουργίας πολυπολιτισμικών κοινωνιών οι οποίες, σε συνδυασμό με τη δημιουργία σκλάβων χρέους, θα διευκολύνουν την απόλυτη κυριαρχία των ελίτ στον πλανήτη.
Το γεγονός πάντως ότι, ως πειραματόζωο μίαςπολυπολιτισμικής κοινωνίας έχει επιλεχθεί η Σουηδία (άρθρο), η οποία υποφέρειπάρα πολύ από το μεταναστευτικό (άρθρο), ενώ ο διαγωνισμός με πολιτικάκίνητρα οργανώθηκε επίσης στη Σουηδία, δεν είναι καθόλου καθησυχαστικό. 
Τέλος, το τραγούδι που έστειλε η Ελλάδα, η Ουκρανία των Βαλκανίων και του νέου Τσολάκογλου, ανάλογο δυστυχώς της οικονομικής μιζέριας που καταδικάστηκε και του ρόλου της στο μεταναστευτικό, είχε επίσης πολυπολιτισμική χροιά, χωρίς να θέλω βέβαια να προσβάλλω κανέναν.
Κλείνοντας, ίσως με θεωρήσει κανείς υπερβολική, όσον αφορά τις υποψίες μου για την προώθηση μίας νέας τάξης πραγμάτων. 
Πιστεύω όμως πως τίποτα δεν είναι τυχαίο, ενώ είναι ντροπή να χρησιμοποιείται πολιτικά, καθαρά για χειραγώγηση, ένας διαγωνισμός τραγουδιού. 
Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά οι ενδείξεις είναι ολοφάνερες και δεν πρέπει κανείς να εθελοτυφλεί.
                                                              από Σερένα Νομικού
                             
                                                              ΠΗΓΗ:www.analyst.gr
===================================================================
                                                             ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
                               Όταν και η Eurovision «ξεπλένει» τους νεοναζί της Ουκρανίας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου