Η εκστρατεία ενημέρωσης
των μαθητών σε σχολεία των βορείων προαστίων που υλοποιεί ο Όμιλος για την
UNESCO Βορείων Προαστίων σε συνεργασία με το «Πάνελ νέων» του Ελληνικού Κέντρου
Ασφαλούς Διαδικτύου με επικεφαλής τον Γιώργο Κορμά, συνεχίζεται δυναμικά.
Κοντά
στους μαθητές του 1ου Γυμνασίου κατά τη διάρκεια της βιωματικής εκπαιδευτικής
διαδικασίας - δράση Peer to Peer-
βρέθηκε η Πρόεδρος του Ομίλου και ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλος
Λυκόβρυσης - Πεύκης Μαρίνα Πατούλη Σταυράκη.
€ ●► « » ▲▼◄
$ € $ ◄ ▼▲
« » ●► €
Η δράση Peer to Peer
είναι μία καινοτόμος βιωματική δράση όπου μαθητές σε ρόλο εκπαιδευτή με την
καθοδήγηση του εξειδικευμένου προσωπικού του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς
Διαδικτύου «εκπαιδεύουν» μαθητές μέσα στις σχολικές αίθουσες μεταφέροντας την προσωπική τους εμπειρία.
Η υλοποίηση του
προγράμματος με εξαιρετικά εκπαιδευτικά οφέλη, συνεχίζεται το επόμενο διάστημα
σε σχολεία του Δήμου Πεντέλης σε συνεργασία με την Ένωση Γονέων Πεντέλης.
Με την ευκαιρία της
παρουσίας της στην εκπαιδευτική διαδικασία στο 1ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου, η πρόεδρος
του Ομίλου κ. Πατούλη, απηύθυνε στους μαθητές το ακόλουθο μήνυμα:
«Η γνώση και η έγκυρη
επιστημονική ενημέρωση σε συνδυασμό με την ίδια την εμπειρία της χρήσης του
Διαδικτύου, όπως αυτή σας μεταφέρεται μέσα από τα χείλη συνομηλίκων σας, σας
οπλίζουν με δύο σημαντικά εργαλεία που σας επιτρέπουν να εντοπίζετε τις
«παγίδες» του Διαδικτύου, να σερφάρετε με ασφάλεια και να αποκομίζετε μόνο
θετικά οφέλη.
Αξιοποιείστε στον μέγιστο βαθμό τις πληροφορίες που σας παρέχει
το πρωτοποριακό αυτό πρόγραμμα και είμαι βέβαιη ότι στο εξής η πλοήγηση στον
κυβερνοχώρο θα αποτελεί για εσάς μόνο μία ευχάριστη εμπειρία».
Η κ. Πατούλη, ευχαρίστησε
τη Διευθύντρια Ελπινίκη Αρέστη Ελπινίκη, αλλά και τον Πρόεδρο του Συλλόγου
Γονέων και Κηδεμόνων κ. Γεωργαντά για την εξαιρετική συνεργασία.
Τα σχολεία των βορείων
προαστίων που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στη δράση μπορούν να επικοινωνούν
με τον Όμιλο για την UNESCO Βορείων Προαστίων στο τηλέφωνο 210 8056314 και
ηλεκτρονικά στο clubunesco.vp@gmail.com.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου