Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

Το 1ο «Ανδρόγυνο» στη Βουλή & η «Σχολή της Φρανκφούρτης»


Πριν λίγες ημέρες, όταν στη βουλή γινόταν η συζήτηση για την ψήφιση των νόμων του νέου μνημονίου, όλοι εστίασαν την προσοχή τους στις «καρπαζιές»  που έπεσαν μεταξύ του κ. Κασιδιάρη και του κ. Δένδια. 
Ως γνωστό, η προσοχή κατευθύνεται από την αντίληψη, και όταν αυτή υστερεί, η προσοχή εστιάζεται στα λιγότερο σημαντικά. 
Το ουσιώδες γεγονός που έπρεπε να εστιάσουν τα ΜΜΕ ήταν ασφαλώς άλλο…
Όταν ο κ. Λοβέρδος είπε στον κ. Τσακαλώτο ότι: 
Δεν φοράει παντελόνια διότι δεν παραιτήθηκε όπως είχε υποσχεθεί σε περίπτωση που μειωθεί το αφορολόγητο, 
ο κ. Τσακαλώτος ουδόλως θίχτηκε για το γεγονός ότι του αμφισβήτησαν τον ανδρισμό του και την ανδρική τιμή του, αλλά στενοχωρήθηκε για κάτι εντελώς διαφορετικό
Αντί λοιπόν να κτυπήσει την γροθιά του πάνω στο βήμα της βουλής φωνάζοντας, «δεν σας επιτρέπω κύριε να θίγετε την ανδρική μου τιμή», αυτός είπε τα εξής απίθανα: 
«Παρακαλώ πολύ επειδή μας παρακολουθούν και παιδιά των σχολείων από τα θεωρεία να μην λέτε τέτοιες εκφράσεις διότι οραματιζόμαστε μια κοινωνία όπου στην πραγματικότητα και στην γλώσσα, ό, τι είναι αρσενικό δεν είναι απαραιτήτως καλό και ό, τι είναι θηλυκό δεν είναι απαραιτήτως κακό»! 
Μπράβο στον κ. Τσακαλώτο διότι με αυτές, τις λίγο μάλλον ασυνάρτητες, φράσεις, συνόψισε όλη την θεωρία της Σχολής της Φρανκφούρτης.

Α. Ο αξιαγάπητος υπουργός δεν γνωρίζει ότι η λαϊκή έκφραση για την έλλειψη παντελονιών δεν υπάρχει για να μειώνει τις γυναίκες  αλλά για τους άνδρες που συμπεριφέρονται ως γυναίκες;
Β. Δεν γνωρίζει επίσης, επιστήμων άνθρωπος, ότι η βιολογική και η ψυχολογική  ανθρωπολογία αποδέχεται το γεγονός ότι η γυναίκα λόγω του ότι υστερεί μυϊκά έναντι του ανδρός αλλά και επειδή πρέπει να προστατεύει τα παιδιά της, αλλά και από την ίδια της την φύση (αρχετυπικά), προτιμά να ελίσσεται, τείνει να λέει πιο εύκολα ψέματα, να απαρνιέται αυτό που πρώτα υποστήριζε, να υπεκφεύγει, να δειλιάζει κλπ; 
Όλα αυτά δεν έχουν ηθικιστική ή αξιακή χροιά, αλλά απλά φυσιολογική. 
Δεν μειώνουν τη γυναίκα, όπως δεν μειώνει τον άνδρα το γεγονός ότι μπορεί πιο εύκολα να δώσει μία γροθιά. Αυτό που μειώνει είναι όταν τη γροθιά τη δίνει η γυναίκα ή όταν θηλυπρεπίζει ο άνδρας.
Γ. Επίσης, ο αγγλοτραφής υπουργός, δεν γνωρίζει ότι αυτή η λαϊκή έκφραση για τα παντελόνια δεν ενοχλεί τις γυναίκες, οι οποίες την αποδέχονται και μάλιστα την χρησιμοποιούν και οι ίδιες όταν θέλουν να υποτιμήσουν έναν άνδρα; 
Δηλαδή, ο υπουργός στενοχωρήθηκε για κάτι…που δεν στεναχωρεί  τις ίδιες τις γυναίκες! 
Αυτό που λέμε, «βασιλικότερος του βασιλέως»…
Δ. Και ιδού να ξεπηδά το γνωστικό όνειρο: 
«Οραματιζόμαστε μια κοινωνία όπου στην πραγματικότητα και στη γλώσσα, ό, τι είναι αρσενικό δεν είναι απαραιτήτως καλό & ό, τι είναι θηλυκό δεν είναι απαραιτήτως κακό»! 
Δηλαδή, μεταφράζοντας τα «αγγλικά» του κ. Τσακαλώτου, σημαίνει: 
Δεν υπάρχουν διαφορές μεταξύ του αρσενικού και του θηλυκού, μην τα ξεχωρίζετε, όλα τα στοιχεία, μαύρο και άσπρο, εντός του «Ενός - Όλου», όπως στο σύμβολο του Γιν - Γιανγκ. 
Ο κ. Τσακαλώτος με τις παραπάνω δηλώσεις, έδειξε ότι, πνευματικά τουλάχιστον, βρίσκεται μακριά τόσο από τον κόσμο των γυναικών όσο και από το κόσμο των ανδρών. 
Μάλλον η πνευματική του υπόσταση θυμίζει ανδρόγυνο, ξέρετε, εκείνο της καβαλιστικής  γνώσης...  
Ε. Να και η πολιτική ορθότητα: 
«…όπου στην πραγματικότητα & στην γλώσσα…», εδώ τα είπε ανάποδα: 
Πρώτα στη γλώσσα που θέλουν να φτιάξουν και μετά να την επιβάλλουν στην πραγματικότητα, δηλαδή να προσαρμόσουν την πραγματικότητα στους νέο - λογισμούς τους.
Στ. «Οραματιζόμαστε μια κοινωνία…»: 
Δηλαδή τον κ. Τσακαλώτο η δήλωση  «Πάντα εν σοφία εποίησας» δεν τον βρίσκει σύμφωνο. 
Ο Κόσμος δεν του αρέσει όπως είναι φτιαγμένος και θέλει να τον αλλάξει, να τον επιδιορθώσει: 
«Tikkun 'Olam» λένε οι Ιουδαίοι μυστικιστές την «επιδιόρθωση» του Κόσμου.
Έτσι λοιπόν, σε αυτό τον «επιδιορθωμένο κόσμο», επειδή τα παιδιά του σχολείου ήταν στα θεωρεία της βουλής και άκουγαν, τα αγοράκια θα ξέρουν ότι από εδώ και στο εξής, όταν θα βρίσκονται εμπρός από τις ευθύνες τους και θα πρέπει να απαντήσουν με ένα κοφτό, αντρίκιο, 
Ναι ή Όχι, θα μπορούν, αντίθετα, να σκάσουν ένα χαμογελάκι, να κάνουν ένα ναζάκι και να σιγοψιθυρίσουν: «εντάξει μωρέ, δεν το ήθελα, άντε καλέ…»
                                                                  Θεόδωρος Λάσκαρης
                         
                                  ΠΗΓΗ:theodotus.blogspot.gr/2017/06/blog-post.html#more

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου