Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Δ. Κιτσίκης: Εχω τρία διαβατήρια, αλλά στην καρδιά μου «είμαι πολίτης της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας»!

"ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ" ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
      «Μόνο η Τουρκία μπορεί να σώσει την Ελλάδα» !!!
Τα λόγια αυτά ανήκουν στον Έλληνα Τουρκολόγο καθηγητή Δημήτρη Κιτσίκη, ο οποίος σύμφωνα
με το TRT( Turkish Radio - Television Corporation Official Web Site), πιστεύει ότι ακόμη και οι πιο φανατικοί Έλληνες εθνικιστές συμφωνούν μαζί του(για να το διατυμπανίζει κάτι θα γνωρίζει...Ετσι δεν είναι κ.κ. του ΛΑΟΣ - ΛΑ. Ορθόδοξου Σιωνισμού, της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ και άλλων Εθνικοκαπηλευτών;)!
Ο καθηγητής Δημήτρης Κιτσίκης ο οποίος διδάσκει μαθήματα Διεθνών Σχέσεων στο Πανεπιστήμιο Οττάβα του Καναδά,
και το τελευταίο χρονικό διάστημα παραδίδει μαθήματα ως επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Gediz στην İzmir ως γνήσιος ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΣ δεν παρέλειψε να στείλει στα Τουκικά το εξής μήνυμα: «Εγώ έχω τρία διαβατήρια. Ελληνικό, Γαλλικό και Καναδικό. Αλλά στην καρδιά μου είμαι ακόμη και μόνο Οθωμανός πολίτης. Είμαι πολίτης της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας» !!!
Ο γνωστός Τουρκολόγος ο οποίος πραγματοποίησε σημαντικές επιστημονικές εργασίες προέβη σε ενδιαφέρουσες δηλώσεις σχετικά με την Ελλάδα που βρίσκεται σε οικονομικό αδιέξοδο.
«Μόνο η Τουρκία μπορεί να γλιτώσει την Ελλάδα από το χείλος της πτώχευσης.
Η ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν ένα λάθος.
Πρέπει να αποκοπεί αμέσως και να ιδρύσει μια συνομοσπονδία με την Τουρκία.
Και έτσι θα γίνει. Οι δυο χώρες είναι σαν πνευμόνια.
Αν δεν ενωθούν δεν πρόκειται να πάρουν ανάσα».
Ο γνωστός καθηγητής πιστεύει ότι ακόμη και οι πιο φανατικοί εθνικιστές στην Ελλάδα σκέφτεται αυτή τη λύση.
Ο καθηγητής Δημήτρης Κιτισίκης έδωσε στα τουρκικά το τελευταίο του μήνυμα: «Εγώ έχω τρία διαβατήρια. Ελληνικό, Γαλλικό και Καναδικό.
Αλλά στην καρδιά μου είμαι ακόμη και μόνο Οθωμανός πολίτης.
Είμαι πολίτης της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας».
                                                         ΙΔΡΥΜΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΙΤΣΙΚΗ
Ο Δημήτρης Κιτσίκης ως ἀναγνωρισμένος θεωρητικὸς στὴν Τουρκία καὶ στὴν Ἑλλάδα, ἔχει ἐπηρεάσει πολιτικούς, δημοσιογράφους, καλλιτέχνες καὶ διανοουμένους στὶς δύο χῶρες. Γιὰ παράδειγμα ἦταν στενὸς φίλος καὶ σύμβουλος τοῦ Κωνσταντίνου Καραμανλῆ τοῦ πρεσβυτέρου καὶ τοῦ πρώην Τούρκου Προέδρου Τουργκοὺτ Ὀζάλ... Καθ’ ὅλην τὴν σταδιοδρομία του ἠργἀσθη ἀδιαλείπτως γιὰ νὰ συμφιλιώσῃ Ἕλληνες καὶ Τούρκους ὥστε νὰ τοὺς ἑνώσῃ σὲ μία συνομοσπονδία ἀναβιώνοντας ἔτσι, ύπὸ σύγχρονη μορφή, τὴν Ὀθωμανική Αὐτοκρατορία.
Τὸ Ἵδρυμα Δημήτρη Κιτσίκη, Νομικὸ Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, ἑδρεύει στὸν Δῆμο Ζωγράφου, Ἀττικῆς & συνεστήθη ἐπὶ Δημαρχίας του ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΝΟΣ Γιάννη Καζάκου τὸ 2008.
Συνεστήθη ὡς Νομικὸ Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ) μὲ Προεδρικὸ Διάταγμα στὶς 5 Σεπτεμβρίου τοῦ 2008 (ΦΕΚ: τεῦχος Α’, ἀρ. φύλλου 190, 15/09/2008, προεδρικό διάταγμα ὑπ΄ἀριθμ. 129) καὶ μὲ ἔγκριση τοῦ Ὀργανισμοῦ Ἐσωτερικῆς Ὑπηρεσίας (ΟΕΥ) τῆς 24ης Ἰουνίου 2010, ποὺ ἐδημοσιεύθη στὴν Ἐφημερίδα τῆς Κυβερνήσεως (ΦΕΚ: τεῦχος Β΄, αρ. φύλλου 1004, 30/6/2010, ἀπόφαση γενικοῦ γραμματέως περιφερείας Ἀττικῆς).
Στο Δ.Σ του Ιδρύματος ΟΧΙ δεν είναι οι κ.κ. Ρεπούση, Δραγώνα & Φραγκουδάκη. Ούτε οι εκλεκτοί ΜΠΙΛΝΤΕΡΜΠΕΡΓΚηδες κ.κ. Γιώργος Δαυίδ & Αλέξης Παπαχελάς  ή τα γνωστά για τον "Φιλελληνισμό" τους μέλη του ΕΛΙΑΜΕΠ(ΕΛληνικού Ιδρύματος ΑΜΕρικανικής Πολιτικής) κ.κ. Θεόδωρος Κουλουμπής, Λουκάς Τσούκαλης, Θάνος Βερέμης,  Αλέξανδρος Φίλων,  Παναγής Βουρλούμης, Παναγιώτης K. Ιωακειμίδης, Γεώργιος Μπαμπινιώτης κ.α.
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Πρόεδρος: Κωνσταντῖνος Καλλίρης
Ἐπίτιμος πρόεδρος: Καθ. Δημήτρης Ν. Κιτσίκης
Ἀντιπρόεδρος: Δρ. Ἄγις Δ. Κιτσίκης
Μέλος: Καθ. π. Γεώργιος Δ. Μεταλληνός
Μέλος: Ἰωάννης Καζᾶκος
Μέλος: Βασίλης Δεληβοριᾶς
Μέλος: Διονύσης Λαμπρίδης
Μέλος: Λουκία Μπιζιοῦρα
Μέλος: Βοῦλα Ῥεγκούκου




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου