Ποια social
media προτιμούν οι έφηβοι στην Αμερική
Επίσης το 90% των εφήβων ανέφεραν ότι παίζουν βιντεοπαιγνίδια (με όλα αυτά, πότε άραγε διαβάζουν;).
Είναι αξιοσημείωτο ότι το Facebook τείνουν να το
προτιμούν έφηβοι χαμηλότερου οικογενειακού εισοδήματος, ενώ οι νέοι από
πλουσιότερες οικογένειες είναι αυτοί που αποφεύγουν περισσότερο το Facebook.
Από άποψη φύλου, τα κορίτσια χρησιμοποιούν περισσότερο
το Snapchat από ό,τι τα αγόρια, ενώ τα τελευταία χρησιμοποιούν το YouTube
περισσότερο από ό,τι τα κορίτσια.
Ούτε κατά διάνοια το Facebook δεν αποτελεί πλέον την
πρώτη προτίμηση μεταξύ των Αμερικανών εφήβων, καθώς το έχουν ξεπεράσει για τα
καλά σε δημοτικότητα το YouTube, το Instagram και το Snapchat.
Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew, η οποία έγινε στη διάρκεια του Απριλίου & του Μαΐου 2018, δείχνει ότι, σε σχέση με πριν μια τριετία, αφενός οι προτιμήσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη ποικιλία και αφετέρου ότι η κυριαρχία του Facebook αποτελεί παρελθόν.
Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew, η οποία έγινε στη διάρκεια του Απριλίου & του Μαΐου 2018, δείχνει ότι, σε σχέση με πριν μια τριετία, αφενός οι προτιμήσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη ποικιλία και αφετέρου ότι η κυριαρχία του Facebook αποτελεί παρελθόν.
To 85% των εφήβων στις ΗΠΑ ηλικίας 13 έως 17 ετών
δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν
●►το YouTube,
●►το 72% το Instagram και
●►το 69% το Snapchat,
ενώ μόνο το 51% χρησιμοποιούν το Facebook (έναντι 71% το 2015) & το 32% το Twitter.
●►το YouTube,
●►το 72% το Instagram και
●►το 69% το Snapchat,
ενώ μόνο το 51% χρησιμοποιούν το Facebook (έναντι 71% το 2015) & το 32% το Twitter.
Από άποψη συχνότητας χρήσης, πιο συχνά οι έφηβοι
δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν
●►το Snapchat (35%) και ακολουθούν
●►το YouTube (32%),
●►το Instagram (15%),
●►το Facebook (10%)
●►και το Twitter (3%).
●►το Snapchat (35%) και ακολουθούν
●►το YouTube (32%),
●►το Instagram (15%),
●►το Facebook (10%)
●►και το Twitter (3%).
Το 95% των αμερικανών εφήβων κατέχουν «έξυπνο» κινητό
τηλέφωνο (smartphone), έναντι ποσοστού 73% το 2015, ενώ το 45% δήλωσαν ότι
βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς», έναντι ποσοστού 24% το 2015.
Περισσότερα
κορίτσια (50%) από ό,τι αγόρια (39%) δηλώνουν ότι βρίσκονται online «σχεδόν
συνεχώς». Επίσης το 90% των εφήβων ανέφεραν ότι παίζουν βιντεοπαιγνίδια (με όλα αυτά, πότε άραγε διαβάζουν;).
Στην ερώτηση τι είδους επίδραση πιστεύουν ότι έχουν
στη ζωή τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι έφηβοι εμφανίζονται τριχασμένοι:
το 31% θεωρούν θετική την επίδραση,
το 24% αρνητική,
ενώ το 45% ούτε θετική ούτε αρνητική.
το 31% θεωρούν θετική την επίδραση,
το 24% αρνητική,
ενώ το 45% ούτε θετική ούτε αρνητική.
€ $ ●►
« » ▲▼
ΠΗΓΗ://www.kathimerini.gr/967092/article/texnologia/diadiktyo/klonizetai-h-kyriarxia-toy-facebook--poia-social-media-protimoyn-oi-efhvoi-sthn-amerikh?platform=hootsuite
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου