ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ & ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΗΜΕΡΑ του ΔΗΜΟΤΗ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ με ΑΠΟΝΤΑ τον κ. ΔΗΜΑΡΧΟ...
Ο Πρόεδρος του συλλόγου Πολυδρόσου κ. Β.
Καπρινιώτης στην ώρα του δημότη,
ανακοίνωσε στο Δ.Σ. ότι τα παρακάτω προσωρινά μέτρα κυκλοφοριακών
ρυθμίσεων που είχε αποφασίσει το Δ.Σ. τον περασμένο Οκτώβριο δεν έχουν
εφαρμοστεί και είναι αποτυχημένη η διαχείριση των 17.500 οχημάτων/24ωρο που
διασχίζουν την οδό ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ και αυτά άναρχα διαχέονται όταν
«μποτιλιάρονται» σε όλο το Πολύδροσο ακόμη και στην παραρεματια οδό ΚΟΡΥΤΣΑΣ :
►Μονοδρόμηση
της οδού Φραγκοκλησιάς από την οδό Ροδοδάφνης προς και έως την οδό Κορυτσάς.
(εφαρμόστηκε μόνο για 80μ μέχρι την ΕΥΖΩΝΩΝ)
►Προτεραιότητα στη διασταύρωση των οδών Φραγκοκλησιάς και Κορυτσάς θα
δίνεται στην κυκλοφορία που προσεγγίζει τη διασταύρωση από τη Λ. Πεντέλης.
(υπάρχει STOP στο από Λ. Πεντέλης ρεύμα
κυκλοφορίας !!! )
Με αυτοψία
εύκολα διαπιστώνονται τα έξης :
►Οχήματα
κάθε τύπου διασχίζουν το νέο τμήμα (φορτηγά, λεωφορεία κλπ)της Φραγκοκλησιάς
από και προς τη Λ. Πεντέλης !!!
►Μεγάλος
αριθμός οχημάτων (1 στα 3) παραβιάζουν
τα απαγορευτικά σήματα και διασχίζουν το μικρό τμήμα μονοδρόμησης της
Φραγκοκλησιάς από Κορυτσάς έως Ευζώνων
!!!
►Η
αντιδρόμηση της οδού Εθνάρχη Μακαρίου δεν λειτούργει διότι δεν υπάρχουν τα
κατάλληλα σήματα, ούτε τοποθετηθήκαν τέτοια στην διασταύρωση ΕΘΝΑΡΧΗ ΜΑΚΑΡΙΟΥ
& ΕΥΖΩΝΩΝ για το τμήμα της οδού ΕΥΖΩΝΩΝ από ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ (παράλληλος ΑΤΤΙΚΗΣ
ΟΔΟΥ) έως ΕΘΝΑΡΧΗ ΜΑΚΑΡΙΟΥ που χρησιμοποιείται ως διπλής κατεύθυνσης !!!
Στο προηγούμενο Δ.Σ. τη 17 Φεβρουαρίου 2015 ο αντιδήμαρχος κ. Ζήκος (video:www.youtube.com/watch?v=OcOKj0EpeJk από 14’.49’’ έως 15’.20’’ ) διαβεβαίωνε το σώμα ότι «έγιναν σημειακές αλλαγές» … «για να μη μπαίνει ο όγκος των οχημάτων στην περιοχή των πολυκατοικιών» !!! (σημερινοί φόρτοι οχημάτων Φραγκοκλησιάς 12.000 + οχηματα/24ωρο ) και στο 21’.33’’ έως 22’.20’’ «έχει γίνει η εφαρμογή των προσωρινών !!! … αλλά εάν δεν γίνει όπως έχει παρθεί η απόφαση θα το κοιτάξει η υπηρεσία αύριο το πρωί (σ.σ. δηλ. η 18 Φεβρουαρίου 2015) και θα διορθώσει ότι …!!! ».
Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης κ. Λ Μαγιάκης υπογράμμισε ότι ο δήμος θα πρέπει να συντονιστεί με τους δημάρχους Βριλησσίων και Χαλανδρίου για την εκπόνηση ενοποιημένης κυκλοφοριακής και περιβαλλοντικής μελέτης (βιώσιμης κινητικότητας) μετά τη διάνοιξη της Φραγκοκλησιάς γιατί ο καθένας εκπονεί παράλληλα τη δική του ασυντόνιστα με του διπλανού δήμου άλλα για ενιαία γεωγραφική περιοχή .
Η απάντηση της δημοτικής αρχής είναι ότι τα μέτρα
που λήφθηκαν τον περασμένο Οκτώβριο στηρίχτηκαν σε λανθασμένη εισήγηση της
Τεχνικής Υπηρεσίας και για αυτό δεν εφαρμόστηκαν αφού πρόκειται για προσωρινά
μέτρα !!!.
Ο δημοτικός σύμβουλος Γ. Κορομπίλης πρότεινε μικρή
τροποποίηση της διαδρομής της λεωφορειακής γραμμής 040 (για 2 στάσεις) και
εφαρμογή των εγκεκριμένων 3 τοπικών
κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για εξομάλυνση της κυκλοφορίας. Η απάντηση του
αντιδημάρχου Ζήκου ήταν εάν η τελική μελέτη συμπεριλάβει τις 3 προσωρινές
ρυθμίσεις τότε αυτές θα υλοποιηθούν και θα εφαρμοστούν μόνιμα !!!
Η δημοτική σύμβουλος Μ. Διακολιου ανέδειξε την
αναξιοπιστία της δημοτικής αρχής στο να
υλοποιήσει μετά από περίπου 5μηνες τα προσωρινά μέτρα κυκλοφοριακών ρυθμίσεων
που αποφάσισε τον περασμένο Οκτώβριο το Δ.Σ. και που πριν 20μερες ο αρμόδιος
αντιδήμαρχος Ζήκος βεβαίωνε για την άμεση υλοποίηση εάν κάτι είχε ξεχαστεί
!!! Είναι άξιο απορίας ποιος αποφασίζει
και δεν εκτελεί τις αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου ;
Τέλος η ίδια έθεσε την ερώτηση με ποια κυκλοφοριακή και περιβαλλοντική
μελέτη υλοποιείται το έργο που «τρέχει», δηλαδή της βιοκλιματικής αναβάθμισης
των οδών ΦΑΙΑΚΩΝ, ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ, ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ, ΚΑΡΑΟΛΗ, ΠΗΓΑΣΟΥ, ΣΑΜΟΥ,
ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ, ΕΥΖΩΝΩΝ στο ΟΑΚΑ- Πολύδροσο- Παράδεισο με παράλληλη κατασκευή
ποδηλατοδρόμου από την οδό ΦΑΙΑΚΩΝ έως την οδό ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ χωρίς να υπάρχει
συντονισμός των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων σε όλη τη περιοχή με τους όμορους
δήμους για την σύνδεση του ποδηλατοδρόμου
(κόστους 5.500.000€) και των επιδράσεων τους στην συνολική οδική
κυκλοφορία λόγω των χαρακτηριστικών της ήπιας κυκλοφορίας που αυτοί θα έχουν.
Για παράδειγμα η Φραγκοκλησιάς που σήμερα έχει κυκλοφοριακό φόρτο 17.500 οχηματων/24ωρο, αυτός ο φόρτος που θα
διοχετευτεί και ποια επίδραση θα έχει
μετά την βιοκλιματική αναβάθμιση της ;
Η απάντηση είναι από την δημοτική αρχή (αντιδήμαρχος Δημήτρης Καρλαυτης) ότι δεν γνωρίζει αν υπάρχουν μελέτες
κυκλοφοριακών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων για την κατασκευή του
ποδηλατοδρόμου και της βιοκλιματικής αναβάθμισης !!!.
Θα διερευνήσει το θέμα
και θα απαντήσει σε επόμενο δημοτικό συμβούλιο .
Φιλικά
Παναγιώτης Πάντος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου