Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Π. ΜΠΟΛΛΑΣ:"Ταυτίζει τον Εαυτόν του με τον ΣΠΑΠ" !

Oξύτατη επίθεση στον πρόεδρο του ΣΠΑΠ και δήμαρχο Αμαρουσίου Γιώργο Πατούλη, εξαπέλυσε το μέλος της 4μελούς Εκτελεστικής Επιτροπής του Συνδέσμου & Δημοτικός Σύμβουλος Λυκόβρυσης – Πεύκης κ. Π. Μπόλλας, με αφορμή την απάντηση του Γραφείου Τύπου του ΣΠΑΠ που κι εμείς δημοσιεύσαμε.
Στο νέο του κείμενο που φιλοξενεί η Εφημερίδα - Ιστολόγιο "ΘΕΣΗ" ο κ. Μπόλλας χαρακτηρίζει την προσπάθεια απάντησης του ΣΠΑΠ ως "ατυχή", ενώ κατηγορεί ευθέως τον κ. Γ. Πατούλη, ότι"ταυτίζει τον Εαυτόν του με τον ίδιο το Σύνδεσμο"!
Εκφράζει επίσης την έκπληξή του γιατί επιβεβαιώθηκε τόσο γρήγορα με τα όσα είπε περί "ΣΠΑΠ του Ενός ανδρός", σημειώνοντας με νόημα: «ο κ Πατούλης διέλυσε ακόμη και την παραμικρή αμφιβολία περί του αντιθέτου και στον πιο δύσπιστο»!

                      Κάποιοι μπορεί να διαφέρουν…
"Εμβρόντητος, αλλά και με μεγάλη λύπη διάβασα την ατυχή προσπάθεια απάντησης στη χθεσινή κριτική που άσκησα απέναντι στις πρακτικές «Της ενός ανδρός Αρχή», που ο κος Πατούλης ακολουθεί δυστυχώς και σε αυτή την έκφανση ενασχόλησής του με τα κοινά.
Έκπληξη επίσης μου προξένησε το γεγονός ότι δεν απαντά ο ίδιος ο κος Πατούλης, αλλά το «γραφείο Τύπου» του ΣΠΑΠ προς ένα μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, που υποτίθεται ότι θα έπρεπε να το διαχειρίζεται και αυτό.
Τούτο όμως ακριβώς ήταν και το σημείο αιχμής της κριτικής μου. Ότι δηλαδή ο κος. Πατούλης ταυτίζει τον εαυτόν του με τον ίδιο το Σύνδεσμο.
Δεν μπορώ να πω ότι επιχαίρω, που τόσο γρήγορα και τόσο διεξοδικά ο κος Πατούλης διέλυσε ακόμη και την παραμικρή αμφιβολία περί του αντιθέτου και στον πιο δύσπιστο.
Θα μπορούσε κάλλιστα τηρώντας τα προσχήματα να περιμένει για να μου απαντήσει, αφού επιστρέψει από τις διακοπές του, στις οποίες προφανώς και βρίσκεται.
Ας μη λησμονεί επίσης το «γραφείο Τύπου», ότι εκτός από δημοτικός σύμβουλος στο δήμο μου, είμαι όπως προανέφερα και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Συνδέσμου και άρα ουδεμία διάθεση άσκησης κριτικής είχα προς το νομικό πρόσωπο, αλλά αντιθέτως προς το φυσικό πρόσωπο, που όπως δυστυχώς αποδεικνύεται θέλει να το διοικεί ολομόναχος ή το πολύ – πολύ με έναν δύο συνεργάτες του περιβάλλοντος του.
Χαίρομαι που ο κος Πατούλης με την «απάντησή» του επικαιροποιεί προς εμένα την πρόσκληση για πότισμα, που ως μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής είχαμε εκδώσει από καιρού.
Πιθανότατα θα ήξερε την ύπαρξή της.
Αλλοίμονο άλλωστε… Δεν τα αγνοεί και όλα.
Λυπούμαι βέβαια που οι συνεχείς και ανελλιπέστατες παρουσίες μου στις ενέργειες και δράσεις του Συνδέσμου, καθώς και η όποια προσπάθεια προσφοράς μου δεν συνοδευόταν από τους προσωπικούς μου φωτογράφους, τους οποίους και ομολογώ ότι είχα ξεχάσει να πάρω μαζί μου.
Προς τούτο και αδυνατώ σήμερα να αποδείξω τη δράση μου στον κο Πατούλη δια της επίδειξης του σχετικού φωτογραφικού υλικού, που θα είχε αποκομισθεί.
Άλλωστε, αγαπητέ κύριε Πατούλη, δεν είναι ανάγκη να μοιάζουμε όλοι μεταξύ μας.
Κάποιοι μπορεί να διαφέρουν… Είναι νομίζω λογικό"!

Παναγιώτης Μπόλλας
Μέλος της Εκτελεστικής επιτροπής ΣΠΑΠ
& Δημοτικός Σύμβουλος Πεύκης - Λυκόβρυσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου