Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Το Corallia υποδέχτηκε φοιτητές του μεταπτυχιακού προγ/τος σπουδών Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικ/κού Πανεπιστημίου

Πολιτική Προϊόντος & Καινοτομίας στην Πράξη
 Η επίσκεψη στο α2-innohub στο Μαρούσι, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος «Πολιτική προϊόντος και Καινοτομίας» με στόχο οι φοιτητές να έρθουν σε επαφή με ένα πραγματικό επιχειρηματικό περιβάλλον και να κατανοήσουν ποιες προϊοντικές αποφάσεις  καλούνται να λάβουν οι επιχειρήσεις για να επιτύχουν τους στόχους τους, όπως η ανάπτυξη νέων προϊοντών, η κατάργηση τους καθώς και η στόχευση σε συγκεκριμένες αγορές, η διαφοροποίηση κ.λπ.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης οι φοιτητές ενημερώθηκαν από τον Δρ. Αντώνη Γιαννόπουλο, Marketing & Communication Manager του Corallia για τη λειτουργία του οργανισμού ως καταλύτη στην προώθηση της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας. 
Η ανάπτυξη νέων niche αγορών μέσω των clusters καινοτομίας και η επιχειρηματική επιτάχυνση μέσα από τα προγράμματα νεανικής επιχειρηματικότητας παρουσιάστηκαν στους φοιτητές με παραδείγματα από δράσεις που έχει αναπτύξει ο οργανισμός το τελευταίο διάστημα. 
Επιτυχημένες ιστορίες από το gi-Cluster, το mi-Cluster και το si-Cluster έγιναν αντικείμενο συζήτησης σε μια πρόσκληση των φοιτητών στη χαρά της δημιουργίας, αξιοπιοώντας τον ανθρώπινο κεφάλαιο που έχει να επιδείξει η χώρα. 
Η κα. Κωνσταντίνα Νεοφώτιστου, στέλεχος στο τμήμα Marketing & Communication μίλησε αναλυτικά για το πρόγραμμα Educational Trip και τον business accelerator egg-enter·grow·go, το πρόγραμμα νεανικής καινοτόμου επιχειρηματικότητας που υλοποιείται σε συνεργασία με τη Eurobank και βρίσκεται πλέον στον 3ο κύκλο.

Στη συνέχεια, ο κ. Γιώργος Στραβοπόδης Administration Manager της EmTech, μέλος του si-Cluster, παρουσίασε το προϊόν iReact στον κλάδο της ενέργειας, δίνοντας παραδείγματα από την παγκόσμια αγορά και συζητώντας με τους φοιτητές πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα μονοψωνίου, ολιγοψωνίου καθώς και των προκλήσεων που αντιμετωπίζει μια εταιρεία του κλάδου για την επέκταση στην παγκόμια βιομηχανική αγορά.
Από την πλευρά του ο κ. Τάσος Φλάμπουρας, συνιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της Aventurine, μέλος του gi-Cluster, που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη και υποστήριξη ολοκληρωμένων τρισδιάστατων εφαρμογών και παιγνίων, παρουσίασε την πορεία ανάπτυξης του παιχνιδιού Darkfall, από την ιδέα στην υλοποίηση, τα κανάλια διανομής και τις ενέργειες μάρκετινγκ της εταιρείας όλα αυτά τα χρόνια, δίνοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα για τον ανταγωνισμό, τον κλάδο, τον τρόπο διαφοροποίησης και τις ενέργειες που έχει αναλάβει η επιχείρηση για την προσαρμογή του προϊόντος σε νέες αγορές.
Πριν την αποχώρησή τους, οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τα γραφεία της εταιρείας και να γνωρίσουν από κοντά τον τρόπο σχεδίασης και ανάπτυξης των τεχνολογιών παιγνίων πριν τα video games φθάσουν στους τελικούς χρήστες. Εκεί συζητήθηκαν θέματα όπως το concept, ο οικονομικός προγραμματισμός και ο ποιοτικός έλεγχος.
Μετά το πέρας της εκδήλωσης, η Επίκουρη Καθηγήτρια, Δρ Πολίνα Παπασταθοπούλου ανέφερε χαρακτηριστικά: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τη Διοίκηση του Corallia και όλη την ομάδα που μας υποδέχθηκε σήμερα στους χώρους του κέντρου καινοτομίας στο Μαρούσι. Η επίσκεψη αυτή έδωσε την ευκαιρία στους φοιτητές του μεταπτυχιακού μας να δουν από κοντά επιτυχημένα παραδείγματα που αξιοποιούν τις γνώσεις και το ταλέντο των νέων, παράγουν απτά αποτελέσματα, σημειώνουν αξιόλογη πρόοδο και είναι ικανά να αποδείξουν ότι η ελληνική επιχειρηματικότητα έχει σημαντικές ευκαιρίες. Κεφαλαιοποιώντας παράλληλα χρήσιμες πρακτικές μάρκετινγκ, η Ελλάδα μπορεί πράγματι να αποκτήσει σημαντικό μερίδιο στις διεθνείς αγορές και σε κλάδους με διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το Corallia με τις δράσεις του αποτελεί ένα ξεχωριστό case study για την ελληνική πραγματικότητα».
carpediemAueb
                                                            Εντυπώσεις συμμετεχόντων:
«Θεωρώ ότι το Corallia είναι ένας μεγάλος οργανισμός ο οποίος πραγματικά δίνει βήμα σε νέες επιχειρήσεις . Πιστεύουμε ότι αποτελεί αφορμή για την ελληνική οικονομία, να δώσει έναυσμα σε άλλους οργανισμούς ώστε να χρηματοδοτήσουν νέες ιδέες ώστε η Ελλάδα να περάσει από αυτή τη δύσκολη κρίση που βιώνει». | Αλέξης Σπύρου, Φοιτητής | Carpe Diem MSc. M&C, AUEB @α2-innohub | 18.03.2015
«Μέσω του Corallia μας δόθηκε η ευκαιρία να μάθουμε πως λειτουργεί ένας οργανισμός. Να δούμε τη σημαίνει καινοτομία, νέες ιδέες και επιχειρηματικότητα και μπορέσαμε να κατανοήσουμε πως αυτό λειτουργεί στα πλαίσια μιας ομάδας. Οι παρουσιάσεις μας βοήθησαν να δούμε πως δραστηριοποιούνται αυτές οι εταιρείες, και μας δώσανε το έναυσμα να σκεφτούμε και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε και εμείς από εδώ και πέρα βλέποντας τον κόσμο πιο καινοτομικά!». | Ντορίνα Γαλανοπούλου, Φοιτήτρια | Carpe Diem MSc. M&C, AUEB @α2-innohub| 18.03.2015
«Η σημερινή επίσκεψη ήταν μια συναρπαστική εμπειρία και ιδιαίτερα ωφέλιμη με βάση το πεδίο των σπουδών μας. Το περιβάλλον είναι ιδιαίτερα ευχάριστο και πολύ ενθαρρυντικό για το μέλλον μας καθώς είδαμε ότι υπάρχουν ευκαιρίες στην ελληνική αγορά. Οι χώροι του α2-innohub αποτελούν έμπνευση και δημιουργούν την αίσθηση της χαράς της δημιουργίας. Οι συμβουλές που ακούσαμε από τους εκπροσώπους των επιχειρήσεων ήταν πολύ ενδιαφέρουσες και το θετικό ήταν ότι είδαμε τη θεωρία να εφαρμόζεται σε πραγματικά case studies». | Χρύσα Κεφαλληνού, Φοιτήτρια | Carpe Diem MSc. M&C, AUEB @α2-innohub| 18.03.2015
«Η επίσκεψη σήμερα αποτέλεσε μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία και ήταν ικανή να παροτρύνει νέους ανθρώπους να κάνουν ωραία πράγματα. Εξαιρετικά εντυπωσιακός ήταν ο συνδυασμός της τεχνολογίας και της τέχνης που γίνεται στο gi-Cluster. Όλα όσα ακούσαμε σήμερα είναι πολύ σημαντικά για το μέλλον μας». | Έλλη-Μαρία Γκούτη, Φοιτήτρια | Carpe Diem MSc. M&C, AUEB @α2-innohub| 18.03.2015
«Θεωρώ ότι η σημερινή μέρα ήταν αρκετά κατατοπιστική για ένα φοιτητή του τμήματος Μ&Ε ώστε να σκεφτεί νέα πράγματα και να του δώσει το έναυσμα για μια περαιτέρω σκέψη για την μετέπειτα καριέρα του, ειδικά αν θελήσει να κάνει μια δική του startup επιχείρηση. 
Οι εκπρόσωποι της Emtech και της Aventurine έδωσαν ένα καλό παράδειγμα για το πώς δουλεύει μια εταιρεία καθώς και το τι γίνεται στην αγορά. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να βρίσκεσαι σε ένα χώρο που εμπνέει, σε κάνει να είσαι δημιουργικός και σου δίνει τη δυνατότητα να περιστοιχίζεσαι από άτομα του ίδιου κλάδου που έχουν ωραίες ιδέες και δυνατότητες». | Αλέξανδρος Κωνσταντίνου, Φοιτητής | Carpe Diem MSc. M&C, AUEB @α2-innohub| 18.03.2015
Η επίσκεψη των μαθητών εντάσσεται στο πρόγραμμαεπιτάχυνσης της νεανικής επιχειρηματικότητας ΥΕΑP (Youth EntrepreneurshipAcceleration Programme) που υλοποιεί το Corallia. 
Το Carpe Diem έχει ως στόχο την υποδοχή ταλαντούχων φοιτητών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και μαθητών της δευτεροβάθμιας και της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με σκοπό την άμεση επαφή και κατανόηση της χαράς της δημιουργίας και των δυνατοτήτων εξέλιξης που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες στις μέρες μας.
                              ΠΗΓΗ:www.corallia.org


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου