Θα προσφύγουμε στη Δικαιοσύνη
«ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ»
Από την Αμαρυσία 28.6.2016: «…στο δ. σ, της 16 Ιουνίου…πέρασε σχεδόν στα «ψιλά»
η δημόσια δήλωση του δημάρχου Γιώργου Πατούλη ότι, η ιστορική & «φυσικού κάλλους» πλατεία
Γαρδέλη προορίζεται για την κατασκευή σταθμού του μετρό»
«Η πλατεία Γαρδέλη» ήταν… απαγορευμένη ως σενάριο,
ακόμη & μέχρι τον περασμένο Δεκέμβριο, όπως είχαμε καταγράψει στο σχετικό
ρεπορτάζ τη δήλωση του τότε αντιδημάρχου Δημήτρη Καρλαύτη στο δ.σ. της 1ης
Δεκεμβρίου 2015, την οποία είχε «προσυπογράψει» & ο δήμαρχος, ότι η «Αττικό
Μετρό Α.Ε» αφενός είχε δώσει το Ο.Κ. για να συνδυαστεί η κατασκευή του παρκινγκ
με την δημιουργία του σταθμού στην πλατεία Ευτέρπης
Ένας από τους βασικούς λόγους για τον οποίο προκαλεί
ανησυχία, η επιδίωξη της δημοτικής αρχής να κατασκευαστεί Παρκινγκ στην πλατεία
Ευτέρπης είναι διότι θα οδηγήσει στην αποτροπή κατασκευής σταθμού ΜΕΤΡΟ στην
Πλατεία του Ηλεκτρικού, ο όποιος θα εξυπηρετεί την μετεπιβίβαση των επιβατών
μεταξύ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ & ΜΕΤΡΟ.
Για να επιτραπεί αυτό πρέπει να ύπαρξη
δεσμευτική απάντηση του υπουργείου ΥΠΟΔΟΜΩΝ, για την νέα θέση στην οποία προτίθεται να τον μεταθέσει, καθώς και για
το εφικτό της κατασκευής του σε αυτήν, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία,
αλλά & με τη νομολογία του Συμβουλίου
Επικρατείας, η οποία δεν επιτρέπει την κατασκευή παρκινγκ ή σταθμών, κάτω από
κοινόχρηστου χώρους πρασίνου.
Τούτο είναι απαραίτητο τώρα που έπεσαν οι μάσκες και ο
δήμαρχος αναγκάστηκε να αποκαλύψει, αυτό που μέχρι τώρα απέφευγε τόσο ο ίδιος
όσο και οι δ.σ. να αποκαλύψουν, ότι δηλαδή η δημιουργία του δημοτικού παρκινγκ,
των 160 θέσεων στην πλατεία Ευτέρπης,συνεπάγεται την μετάθεση του Σταθμού του
ΜΕΤΡΟ από τη φυσική του θέση, που είναι η πλατεία Ευτέρπης, στον κοινόχρηστο Χώρο Πρασίνου, που έχουν
ονοματίσει «πλατεία» Α. Γαρδέλη( υπάρχει σχετική εγκύκλιος[1] της νομικής
υπηρεσίας της ΚΕΔΕ. για αυτή την απαγόρευση,
πρόεδρος της οποίας είναι ο κ. ΠΑΤΟΥΛΗΣ).
Υποκρίνεται όμως ο κ. Δήμαρχος & μαζί με αυτόν και
οι αρμόδιοι του ΜΕΤΡΟ, πως δεν γνωρίζει ότι, σε αυτόν τον χώρο δεν επιτρέπεται
η οποιαδήποτε κατασκευή υπέργεια ή υπόγεια, που άλλωστε, εφόσον επιτρέπονταν,
θα αποτελούσε μία πράγματι θαυμάσια θέση
για την δημιουργία υπόγειου Παρκινγκ, αφού ο χώρος αυτός περικλείεται από 4
δρόμους, που δεν περιλαμβάνονται στον
κυκλοφοριακό δακτύλιο του Κέντρου της Πόλης & συνεπώς η κατασκευή υπόγειου
παρκινγκ επ΄ αυτού δεν θα επιβάρυνε την κυκλοφοριακή συμφόρεση, απ΄ την οποία
καταδυναστεύεται το Εμπορικό Κέντρο της πόλης.
Γνωρίζει ακόμη ότι κάθε απόπειρα
του για αυτό θα βρει αντίθετους τους δημότες και θα έχει βεβαία την ακύρωση της
επιδιώξεως του από την Δικαιοσύνης.
Αυτή είναι η υποκρισία του ΠΑΤΟΥΛΗ, & ο «εκβιασμός»
στον οποίο επιχειρεί να υποβάλει τους Δημότες με την κατασκευή του δημοτικού
παρκινγκ, να αποδεχθούν δηλαδή:
►είτε την καταστροφή και εξαφάνιση του χώρου Πρασίνου
►είτε την καταστροφή της πλατείας ΕΘΝΙΚΗΣ
ΑΝΤΙΣΤΆΣΕΩΣ, αφού πλέον μόνο σε αυτή
μπορεί να κατασκευαστεί ο Σταθμός του ΜΕΤΡΟ και φυσικά την καταστροφή όλων των
επ' αυτής κέντρων αναψυχής.
Εκβιασμός που είναι ωμός, όπως σαφώς εκφράζεται στο
πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «ΑΘΜΟΝΙΟ ΒΗΜΑ» τις 23.6.2016 «Γ. Πατούλης: Το έργο
ξεκίνησε και θα ολοκληρωθεί.
Όποιος το μπλοκάρει στη φάση που βρίσκεται , θα τραυματίσει την πόλη.».
Πίσω όμως από αυτή την υποκρισία υπάρχει ο κίνδυνος να
μην κατασκευαστεί ό Σταθμός του ΜΕΤΡΟ στο Μαρούσι, αφού το ξεκαθαρίζουμε από
τώρα, θα προσβάλλουμε στη Δικαιοσύνη την
κατασκευή του δημοτικού παρκινγκ, διότι συνεπάγεται την καταστροφή Χώρου
Πρασίνου!
Και το ανακοινώνουμε τώρα που είναι καιρός να σταματήσει την επιδίωξή του για την αποτροπή της
κατασκευής Σταθμού του ΜΕΤΡΟ επί της πλατείας ΕΥΤΕΡΠΗΣ, και να δημιουργήσει μία
ακόμη χαβούζα στο κέντρο της πόλης, όπως αύτη που δημιούργησε επί της οδού 28ης
Οκτωβρίου, στο οικόπεδο ΚΑΡΟΥΖΟΥ, που επί τέσσερα χρόνια πληγώνει την πόλη, το
εμπορικό της κέντρο και καταστρέφει την εμπορικότητα της περιοχής της.
Την απάντηση στον ισχυρισμό του, ότι καλώς διενεργεί
αυτόν τον «εκβιασμό», προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες του εμπορικού
κέντρου του Αμαρούσιου, των Εμπορων & των ιδιοκτητών των ακινήτων αυτού, του
την δίνει το σύνολο των 300 εμπόρων και ιδιοκτητών του εμπορικού κέντρου που
εκδήλωσαν την αντίθεση τους για την δημιουργία αυτού του υπόγειου παρκινγκ, που
αντιλαμβάνονται ότι, όχι μόνον δεν θα έχουν
κέρδος, αλλά θα καταστραφούν από αυτό, και αρκεί για να πειστεί και ο πλέον
δύσπιστος μια μόνον συνέπεια που θα προκαλέσει η κατασκευή αυτού του υπογείου
παρκινγκ, που είναι η κυκλοφοριακή συμφόρεση την οποία θα επιφέρει η λειτουργία του στον κυκλοφοριακό
δακτύλιο του εμπορικού κέντρου της πόλης.
Ανακύπτει όμως το ερώτημα :
Γιατί να επιμένει σε αυτό ο Δήμαρχος;
Γιατί είναι ένα ακόμη μεγάλο έργο, το τρίτο, το οποίο
κατ΄ ουσία αναθέτει χωρίς ανταγωνισμό και μάλιστα σε μία από τις εταιρείες του
ΚΑΤΡΕΛ των εργολάβων, όπως καταγγέλλεται από την Ανεξάρτητη Αρχή Ανταγωνισμού,
που πριν από λίγες μέρες είδε ευρεία δημοσιότητα στον Αθηναϊκό Τύπο, ώστε να
μην χρειάζεται να προσθέσουμε ενταύθα κάτι περισσότερο.
Μαρούσι 29.6.2016
Ο πρόεδρος
Κοτσώνης Δημ.***
πολιτικός
μηχανικός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου