Ένα έργο που βρίσκεται, όπως φαίνεται, σε προχωρημένο
σχεδιασμό, ο οποίος για μια ακόμη φορά γίνεται ερήμην των πολιτών που κατοικούν
στο Μαρούσι.
Είναι ένα έργο που θα προκαλέσει πολύ μεγαλύτερη αναστάτωση στο
Κέντρο από ότι λένε.
Κατά το σχέδιο των κατασκευαστών θα κλείσει για 2
χρόνια για να σκαφτεί όλος ο χώρος του σταθμού ΗΣΑΠ Μαρούσι στα ανατολικά του,
από τη γραμμή του τρένου μέχρι την πόρτα των απέναντι μαγαζιών
συμπεριλαμβάνοντας την πιάτσα των ταξί και όλο τον ενδιάμεσο χώρο.
Το κλείσιμο
όμως, θα είναι τουλάχιστον 3ετές, με τους ρυθμούς που γίνονται τα έργα αυτά και
θα επηρεάσει έντονα όλη τη ζωή στο κέντρο της πόλης.
Το γκαράζ θα είναι 270 θέσεων και θα ανήκει στον
εργολάβο που θα εκμεταλλευτεί το έργο. Ονομάζεται πλατεία Ευτέρπης αλλά στην
πραγματικότητα δεν είναι πλατεία αλλά
διαπλατυσμένος δρόμος και δεν είναι καν δημοτική ιδιοκτησία αλλά 50-50
με τον ΗΣΑΠ.
Το τελικό σχέδιο με την είσοδο των οχημάτων από
Νερατζιωτίσσης και την έξοδο σε Θέμιδος και Σπ.Λέκκα, είναι ένα λάθος σχέδιο.
Οι προερχόμενοι από Β.Όλγας θα κάνουν κύκλο από την πάνω μεριά του σταθμού για
να μπουν από την είσοδο.
Το γκαράζ αυτό θα φέρει κυκλοφοριακή επιβάρυνση και όχι αποφόρτιση,
την οποία έχει ανάγκη η πόλη. Η εσωτερική κυκλοφορία θα αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό
στις ήδη επιβαρυμένες Θησέως και Χατζηαντωνίου. Το αποτέλεσμα θα είναι τελικά η
αύξηση της ρύπανσης.
Δεν θα έπρεπε να
γινόταν μέσα στο κέντρο.
Κάθε ιστορικό κέντρο έχει τα parking του περιφερειακά.
Και στην Ευρώπη, αλλά ακόμα και στην Ελλάδα σε πολλές περιοχές με πεζοδρομημένο κέντρο (ιστορικά κέντρα,
παραδοσιακοί οικισμοί).
Και όσοι από
τους χρήστες του θα είναι κάτοικοι από γειτονιές του Μαρουσιού, αυτό θα
συμβαίνει γιατί δεν εξυπηρετούνται από τα υποβαθμισμένα λεωφορεία της Δημοτικής
συγκοινωνίας.
Ένα έργο που θα ανοίξει τον ασκό του Αιόλου για να
γίνουν κι άλλα parking μέσα στο κέντρο, όπως εκείνο της Πλαστήρα & Κυριακού
και το υπό σχεδιασμό στο κλειστό
Σπ.Λούη.
Το κέντρο του Μαρουσιού κινδυνεύει να καταλήξει με 3 υπόγεια parking
και την κυκλοφορία να γίνεται ανυπόφορη στους μικρούς και ήδη επιβαρυμένους
δρόμους!
Πράγματι χρειάζεται χώρος και το πρόβλημα στάθμευσης
στο κέντρο είναι υπαρκτό.
Για περιφερειακό parking στο χώρο της Β.Σοφίας και Κηφισίας όπου βρίσκεται το
υφιστάμενο επίγειο parking. Μπορούσε να γίνει εκεί και ανεξαρτήτως του
ιδιοκτησιακού (είναι σε χώρο του Ι.Γ.Ε.
τον οποίο διεκδίκησε ο Δήμος ανεπιτυχώς).
Όμως η Δημοτική Αρχή έκανε άλλα και η
πρόταση αυτή δεν εισακούστηκε.
Σε μια πόλη που η Δημοτική Αρχή σχεδιάζει ερήμην των
κατοίκων της και που όλος ο σχεδιασμός αφορά τα αυτοκίνητα, ποιά ποιότητα ζωής επιφυλάσσεται για τους
κατοίκους, τους πεζούς, τα δημόσια μέσα μεταφοράς, τους ποδηλάτες;
Το έργο δεν καλύπτει τις ανάγκες των κατοίκων της
πόλης μας.
Δεν φτιάχνεται για να αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής
μας και είμαστε κάθετα αντίθετοι.
Ο Σύλλογός μας θα συνεχίσει να κινείται και να δρα με
κριτήριο για την ποιότητα ζωής των κατοίκων, των πολιτών της πόλης και να
στέκεται ενάντια στην υποβάθμιση. Γι αυτό και καλούμε τους κατοίκους του
Κέντρου αλλά και των πέριξ περιοχών, τους ενεργούς πολίτες, να επαγρυπνούμε, να
είμαστε έτοιμοι για ενεργή αντίδραση.
Για το ΔΣ
Ο
Πρόεδρος
Ο Γεν.Γραμματέας
Θέμης
Αδαμόπουλος
Χρήστος Παπαζλιώτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου