Ως οδός διπλής κατεύθυνσης, χωρίς καμμία κυκλοφοριακή ρύθμιση, άνοιξε η Φραγκοκλησιάς!
Παρά τις προεκλογικές διαβεβαιώσεις του Δημάρχου κ. Γ. Πατούλη ότι:
«Η οδός Φραγκοκλησιάς θα είναι μονόδρομος για το Μαρούσι με έξοδο προς τη Λ. Πεντέλης και με απαγόρευση της διέλευσης των βαρέων οχημάτων», όπως μας ενημερώνει κάτοικος της περιοχής(Ακακιών & Θάσου), ο δρόμος άνοιξε την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου ως διπλής κατεύθυνσης, χωρίς καμία κυκλοφοριακή ρύθμιση!!!
Παρά τις προεκλογικές διαβεβαιώσεις του Δημάρχου κ. Γ. Πατούλη ότι:
«Η οδός Φραγκοκλησιάς θα είναι μονόδρομος για το Μαρούσι με έξοδο προς τη Λ. Πεντέλης και με απαγόρευση της διέλευσης των βαρέων οχημάτων», όπως μας ενημερώνει κάτοικος της περιοχής(Ακακιών & Θάσου), ο δρόμος άνοιξε την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου ως διπλής κατεύθυνσης, χωρίς καμία κυκλοφοριακή ρύθμιση!!!
Ο αναγνώστης του ιστολογίου, παραθέτει & σχετική επιστολή που απέστειλε στις 8 Μαΐου στον Δήμαρχο Αμαρουσίου:
«Στις 7 Μαΐου 2014 παρακολούθησα την ανοικτή
συγκέντρωση στην πλατεία Πολυδρόσου του υποψηφίου Δημάρχου κ. Λευτέρη
Μαγιάκη, κατά τη διάρκεια της οποίας είχε διανεμηθεί το συνημμένο φυλλάδιο με
σκέψεις και συγκεκριμένες αξιόλογες προτάσεις
για την περιοχή του Πολυδρόσου.
Στο
πρόγραμμα του συνδυασμού σας(anthropinipoli.gr/doc/2014/5/programma2014-2019.pdf σελ. 13-14), γίνεται γενική αναφορά για την περιοχή του Πολυδρόσου
και μια ειδικότερη για τη διαμόρφωση της οδού Φραγκοκλησιάς με την μελλοντική
δημιουργία ποδηλατοδρόμου.
Πριν από
2 περίπου μήνες είχα τηλεφωνικά επικοινωνήσει με τον υπάλληλο του Δήμου ειδικό
συγκοινωνιολόγο κ. Κασάρη, ο όποιος με
είχε διαβεβαιώσει ότι πριν τη διάνοιξη της οδού Φραγκοκλησιάς προς την Λ.
Πεντέλης θα είχε ολοκληρωθεί
κυκλοφοριακή μελέτη με μονοδρομήσεις κατανομής της επιπρόσθετης νέας
κυκλοφορίας, μεταξύ των 2 λεωφόρων
ισοκατανεμημένα στις οδούς Χειμάρας και Κ. Καραμανλή (2
παράπλευροι Αττικής Οδού μεταξύ Κηφισίας & Πεντέλης) και της οδού
Φραγκοκλησιάς...
================================================================
ΑΠΡΟΣΠΕΛΑΣΤΗ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΕΘΝΑΡΧΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΟΔΟΥ ΕΥΖΩΝΩΝ & ΛΕΥΚΑΔΟΣ
=====================================================================
ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΛΕΩΦΟΡΟΥ
ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ & ΟΔΟΥ ΣΑΜΟΥ
=====================================================================
Ίχνος πεζοδρομίου …στην κατά τα αλλα διαδημοτική οδό ... Φραγκοκλησιάς!=====================================================================
Η μονοδρομηση και το οριο ταχυτητας στην οδο Φραγκοκλησιας !!!
Μέρα μεσημέρι δίκυκλα και οχήματα παραβιάζουν τα απαγορευτικά σήματα για 100 μέτρα μέχρι την οδό Ευζώνων & μετά συνεχίζουν ... νόμιμα !!!
Φανταστείτε τις νυκτερινές ώρες τι θα γίνεται στην
οδο Φραγκοκλησιάς που αντί του ορίου των 30km/h ακόμη και βάρια οχήματα
κινούνται ΜΕ 70 + km/h !!!
Η αναποτελεσματικότητα της εφαρμογής της κυκλοφοριακής μελέτης προφανέστατη …
Η αναποτελεσματικότητα της εφαρμογής της κυκλοφοριακής μελέτης προφανέστατη …
===================================================================
===================================================================... Επειδή
φημολογείται, ότι άμεσα και πριν τη
διεξαγωγή των Δημοτικών Εκλογών 2014 πρόκειται να δοθεί στη κυκλοφορία το τμήμα της οδού Φραγκοκλησιάς προς την Λ. Πεντέλης παρακαλώ να με ενημερώσετε, ποια κυκλοφοριακή μελέτη άμεσα θα εφαρμόσετε ταυτόχρονα με την διάνοιξη του παραπάνω τμήματος :
1.►για τη ρύθμιση και ισοκατανομή της κυκλοφορίας στην οδό Φραγκοκλησιάς και στις γειτονικές οδούς στο Πολύδροσο (παράπλευροι Αττικής Οδού ) ;
2.►πως θα αντιμετωπίσετε την προβληματική κυκλοφορία πεζών στην οδό Φραγκοκλησιάς από την οδό Σάμου και Αμαρουσίου – Χαλανδρίου με δεδομένη την έλλειψη πεζοδρομίων και των επιπρόσθετων οχημάτων που θα την χρησιμοποιούν ;
3.►τέλος πως σκέπτεστε να ρυθμίζετε στην οδό Φραγκοκλησιάς την ταχύτητα των οχημάτων στο χαμηλό όριο των 30χλμ λόγω των σχολείων, που τις απογευματινές και νυκτερινές ώρες αγγίζει και τα 80-90 χλμ/ώρα ακόμη και από βαρέα οχήματα ;
Μελλοντικά ποιος είναι ο σχεδιασμός υλοποίησης(& σε ποιο χρόνο;) της ένωσης με γέφυρες εξυπηρέτησης οχημάτων των οδών Βριλησσίων & Ομήρου, Ιθάκης και Μενελάου, Ζακύνθου & Πηλέως;
Εκτιμώ ότι, καλύτερος τρόπος μη υποβάθμισης μιας γειτονίας κατοικίας εξαιτίας της υπερτοπικής κυκλοφορίας είναι ο καταμερισμός της σε πολλές παράλληλες διαδρομές και όχι η απαγόρευση της.
Με εκτίμηση
Παναγιώτης Πάντος
Ακακιών 57 & Θάσου 7, τηλ. 2106107910
==========================================================
Αυτή είναι η δέσμευση του Δημάρχου Αμαρουσίου Γ. Πατούλη στους κατοίκους του Πολυδρόσου, μετά τη διάνοιξη της οδού με δικαστική απόφαση του ΣτΕ
«Δεν θα επιτρέψουμε η οδός Φραγκοκλησιάς να γίνει δρόμος διπλής κυκλοφορίας. Το τμήμα της διαδημοτικής οδού που διέρχεται από το Μαρούσι, θα είναι μονόδρομος με έξοδο προς τη Λ. Πεντέλης και με απαγόρευση της διέλευσης των βαρέων οχημάτων», διαβεβαίωσε τους κατοίκους ο Δήμαρχος Αμαρουσίου κος Γιώργος Πατούλης, στην εκδήλωση παράδοσης της οδού, μετά την ολοκλήρωση της διάνοιξής της με δικαστική απόφαση του ΣτΕ.
Ο κος Πατούλης καυτηρίασε έντονα τη στάση ορισμένων που για λόγους κομματικού καιροσκοπισμού ενόψει των δημοτικών εκλογών προχωρούν στην παραπληροφόρηση των κατοίκων του Πολυδρόσου διασπείροντας ανακρίβειες και ψεύδη, όσον αφορά στον τρόπο διαχείρισης της κυκλοφορίας στο νέο δρόμο.
«Εμείς έμπρακτα έχουμε αποδείξει ότι το κόμμα μας είναι το Μαρούσι. Σε αυτούς τους «γνωστούς –αγνώστους» που δημιουργούν προβλήματα στην πόλη και με τα ψέματά τους δεν θέλουν να ακουστεί η αλήθεια, εμείς απαντάμε ότι ο νέος δρόμος θα δοθεί στην κυκλοφορία μετά από διαβούλευση και ουσιαστικό διάλογο με τους κατοίκους της περιοχής.»
«Πράσινη διαδρομή πεζών & ποδηλάτου»
Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 5.700.000 ευρώ βρίσκεται στη διαδικασία της δημοπράτησης.
Η «πράσινη διαδρομή» θα διασχίζει της οδούς Πηγάσου - Σάμου- Φραγκοκλησιάς και Ευζώνων.
- ►δημιουργία λωρίδας ποδηλατόδρομου πλάτους 1.50μ κατασκευασμένη από ψυχρή χρωματιστή άσφαλτο με φωτοκαταλυτική τελική επίστρωση.
- ►περιορισμό της λωρίδας κίνησης των οχημάτων στα 3.50μ, ώστε να είναι ασφαλής η διέλευση των οχημάτων, χωρίς να χάνεται πολύτιμος χώρος για τους πεζούς. Όταν ο δρόμος είναι διπλής κατεύθυνσης, τότε το συνολικό πλάτος των δυο λωρίδων κίνησης είναι 6,50 μ.
- ►τοποθέτηση ψυχρής ασφάλτου στο οδόστρωμα με φωτοκαταλυτική τελική επίστρωση.►Διαπλάτυνση των πεζοδρομίων και κάλυψη τους με ψυχρά υλικά πλακοστρώσεων, τα οποία μειώνουν την επιφανειακή θερμοκρασία του αέρα και καταπολεμούν το φαινόμενο της θερμικής αστικής νησίδας. Η επιλογή των υλικών θα γίνει ανάλογα με το ύφος του κάθε δρόμου.
- ►αντικατάσταση του αστικού εξοπλισμού από υλικά φιλικά στο περιβάλλον και τοποθετημένο κοντά στα κράσπεδα των πεζοδρομίων, ώστε να μην εμποδίζεται η κίνηση των πεζών.
- ►σχεδιασμό θέσεων στάθμευσης
- ► ενίσχυση αστικού πρασίνου
«Αντιπλημμυρική θωράκιση της περιοχής»
Στις άμεσες προτεραιότητες της Δημοτικής Αρχής είναι η αντιπλημμυρική θωράκιση κάθε γειτονιάς. Ήδη το διάστημα που προηγήθηκε ολοκληρώθηκαν και εγκρίθηκαν οι μελέτες για την αντιπλημμυρική προστασία των γειτονιών της πόλης, μεταξύ των οποίων είναι και η γειτονιά του Πολυδρόσου. Μέσα από την ισχυρή διεκδίκηση της Δημοτικής Αρχής, έπειτα από πολλά χρόνια τα πρώτα 3,5 εκατ. ευρώ θα διατεθούν στο Μαρούσι για τα όμβρια ύδατα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου