Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Τα φαντάσματα του σκοτεινού παρελθόντος αναδύονται κατά βούληση & «είναι πάντα εδώ, ενωμένα δυνατά»

Ένα από τα κύρια πολιτικά ρεύματα (αν όχι το κυριότερο) που κυριάρχησαν μετά την κατάρρευση της χούντας, και την επιστροφή της «δημοκρατίας» στην Ελλάδα, ήταν η βάπτιση μιας αναστημένης αριστεράς στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ και η απόδοσις της στην ελληνική κοινωνία με την μορφή παρθένου περιβεβλημένης με το πέπλο της Αλήθειας, της Ειρήνης, και της σωτηρίας ψυχών δικαίων και αδίκων.
Το πώς και γιατί επιτεύχθηκε αυτή η ανάστασις εκ νεκρών της «λαϊκής σοσιαλιστικής επανάστασης» είναι ακόμα και σήμερα αντικείμενο που οι ιστορικοί ανασκαλεύουν εκτοξεύοντας συγχρόνως συνήθως άσφαιρες, ή ιδεολογικά χρωματισμένες, 
«εξηγήσεις» προς πάσα κατεύθυνση για τις αμοιβαίες ευθύνες των κατοχικών εμφύλιων αγριοτήτων και την μετέπειτα καταστροφική τραγωδία του1946-49.
Εκείνο όμως που είναι απολύτως βέβαιο είναι το ό,τι η αριστερά (με την αμέριστη συμπαράσταση ‘συντηρητικών’ δυνάμεων που έτρεξαν να μιμηθούν μετά το 1974 τις τακτικές ‘βάσης’ που αυτή δίδαξε) πέτυχε την ουσιαστική της αθώωση γιαόλα της τα αμαρτήματα.  
Έτσι εδραίωσε και την θέση της ως άμωμης προστάτριας μιας «δημοκρατίας» της οποίας το περιεχόμενο και οι πρακτικές της εφαρμογές μετά τον Ιούλιο 1974 αφήνουν σοβαρότατες αμφιβολίες για την «λογική» του μεταπολιτευτικού εγχειρήματος (που πλαισιώθηκε από την συγχωρητική αναβάπτιση του ΚΚΕ, την αποδοχή κόκκινων καπετάνιων ως περίπου Κιγκινάτων της πολιτικής, την αναγνώριση της ‘εθνικής αντίστασης’, την απλόχερη παροχή συντάξεων και ωφελημάτων σε ‘αντιστασιακούς’ με αφαίμαξη πόρων και με μόνο προσωπική δήλωση ‘μαχιμότητας’ στη διάρκεια της Κατοχής,κ.λπ.).

Το βαρύ τίμημα της δειλίας

Η κυλιόμενη χρεοκοπία θα συνεχίζεται, η χώρα θα λεηλατείται, οι συντάξεις και οι μισθοί θα μειώνονται, οι φόροι θα αυξάνονται, οι γάζες στα νοσοκομεία θα είναι είδος πολυτελείας, η ινσουλίνη, η βενζίνη και το χαρτί υγείας επίσης, ενώ οι Έλληνες θα φοβούνται όλο και περισσότερο τη σύγκρουση - σκύβοντας κάθε φορά το κεφάλι.
                         --------------------------------------------------------------
Το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι τα μέτρα 3,6 δις € που φαίνεται πως συμφωνήθηκαν ή το πρωτογενές πλεόνασμα του 3,5% που δεν πρόκειται ποτέ να επιτευχθεί – εκτός εάν γίνει πετρελαιοπαραγωγός χώρα, όπως η Νορβηγία. 
Δεν είναι ούτε η εξασφάλιση της εξυπηρέτησης του δημοσίου χρέους της με ένα τέταρτο μνημόνιο - αφού ασφαλώς η αναφορά του κ. Σόιμπλε, σύμφωνα με την οποία θα δανεισθεί η χώρα από τις αγορές το 2018 αποτελεί ένα κακόγουστο ανέκδοτο, επειδή ακόμη και αν τα κατάφερνε, τα επιτόκια θα ήταν εξωπραγματικά.
Το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι ούτε η σημερινή κυβέρνηση με την έννοια πως, όσον αφορά την πολιτική της υποτέλειας, των υποκλίσεων και των μνημονίων, δεν διαφέρει καθόλου από την αξιωματική αντιπολίτευση - η οποία, ακόμη χειρότερα, θεωρεί πως η επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του χρέους, αρκεί για να οδηγήσει την Ελλάδα στην έξοδο από την κρίση.
Το πρόβλημα της Ελλάδας είναι η μηδενική πιστοληπτική της ικανότητα τόσο όσον αφορά το κράτος, όσο και τον ιδιωτικό τομέα - όπως ακριβώς συνέβαινε με τη Γερμανία το 1951/53, 
όπου όμως ο στόχος τότε των αμερικανών που ηγούνταν των διαπραγματεύσεων δεν ήταν η πληρωμή των υποχρεώσεων της με κάθε τρόπο, αλλά η επιστροφή της σε μία δυναμική πορεία ανάπτυξης, μέσω της ανάκτησης της πιστοληπτικής της ικανότητας.
Ως εκ τούτου, η λύση του προβλήματος της Ελλάδας είναι η ίδια:

Στον Schaeuble τα κλειδιά για το χρέος!!!

 Στον Thomsen το ψαλίδι για μισθούς & συντάξεις...
 Στις μυλόπετρες της άτυπης συμφωνίας μεταξύ Βερολίνου και ΔΝΤ συνθλίβεται το αφήγημα της κυβέρνησης για τερματισμό της λιτότητας και εμπροσθοβαρή ελάφρυνση του ελληνικού χρέους μετά το 2018.
Οι δύο βασικοί παίκτες στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης έχουν μοιράσει τους ρόλους τους κατά τρόπο ώστε το Βερολίνο να διασφαλίσει ότι θα έχει πλήρως τον έλεγχο των αποφάσεων για το είδος και το χρόνο εφαρμογής των παρεμβάσεων στο ελληνικό χρέος σε συνάρτηση με τα πρωτογενή πλεονάσματα, και το ΔΝΤ ότι θα κρατά εκείνο τα κλειδιά για τον μηχανισμό ελέγχου των δημοσιονομικών στόχων στο ελληνικό πρόγραμμα.
Το modus vivendi που επετεύχθη μεταξύ των δύο «άσπονδων φίλων» εγγυάται ότι όλοι θα μείνουν ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα της επιτροπείας που θα ασκούν στην Ελλάδα για τη διαχείριση των δανεικών τους. 
Η Γερμανία θα μπορεί να ανοιγοκλείνει για τα επόμενα χρόνια τη στρόφιγγα της ελάφρυνσης χρέους ανάλογα με τις «αιρεσιμότητες» που θα τεθούν στην Ελλάδα, και 
το ΔΝΤ θα μπορεί να αποφασίζει πόσα, πότε και ποια δημοσιονομικά μέτρα (μεταξύ αφορολόγητου και συντάξεων) και «αντίμετρων» θα ενεργοποιούνται στη διετία 2019-2020 ώστε να επιτυγχάνεται με βεβαιότητα το πρωτογενές πλεονάσματα 3,5%.
Όλοι ευχαριστημένοι, πλην της κυβέρνησης Τσίπρα
Που ενώ έχει επενδύσει σε δύο κεντρικά αφηγήματα - την «αντιμετώπιση» του χρέους και την «ελεύθερη» αξιοποίηση των πλεονασμάτων- σκοπεύοντας να τα αξιοποιήσει στο σενάριο πρόωρης προσφυγής στις κάλπες, βλέπει να απομακρύνονται ως προεκλογικά εργαλεία από τον έλεγχό της.

Αλέξης Τσίπρας:Για τα νέα μέτρα νίπτω τας χείρας μου!

                  «Σοσιαλισμός» με ... Βαρβαρότητα!

Με Παραδοσιακό Γλέντι το Πάσχα στο Μαρούσι

Στην Πλατεία Κασταλίας η συνάντηση των Επιταφίων στο Μαρούσι

Μετά την Ακολουθία του Επιταφίου τη Μεγάλη Παρασκευή και κατά τη διάρκεια της Περιφοράς, οι Επιτάφιοι των Ιερών Ναών Κοιμήσεως της Θεοτόκου, Αγίου Νικολάου και Αγίων Αναργύρων θα συναντηθούν στην Πλατεία Κασταλίας (από την πλευρά του Hondos Center), όπου θα αναπεμφθεί κοινή δέηση υπέρ των πιστών από τον Ιερό Κλήρο.
Το καθιερωμένο σημείο συνάντησης των Επιταφίων στην Πλατεία ΗΣΑΠ αλλάζει, λόγω των έργων στην πλατεία για την κατασκευή του υπόγειου χώρου στάθμευσης, ενώ μεταβάλλεται και η ακολουθούμενη διαδρομή κατά την Περιφορά τους.  

Απάντηση της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ» στη «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕIΡΩΣΗ»

Στις 24.02.2017 η πρόεδρος του «Οργανισμού Κοινωνικής Πολιτικής & Αλληλεγγύης» (Ο.ΚΟΙ.Π.Α.Δ.Α), του Νομικού Προσώπου του Δήμου Αμαρουσίου που περιλαμβάνει τους παιδικούς σταθμούς, τα Κ.Α.ΠΗ. και τις κοινωνικές υπηρεσίες, υπέγραψε σύμβαση για τις υπηρεσίες καθαριότητας, με την ατομική επιχείρηση «ΣΟΥΡΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - Γενικές Υπηρεσίες Προσωπικού για το Δημόσιο»  ύψους 70.091 €
Η παραπάνω σύμβαση, υπογράφηκε μετά από σχετική απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του Ο.ΚΟΙ.Π.Α.Δ.Α. 
Με αυτή τη σύμβαση, η διοίκηση Πατούλη συνεχίζει την ίδια πολιτική που εκχωρεί τις υπηρεσίες καθαριότητας του νομικού προσώπου σε ιδιωτική εταιρία ουσιαστικά ενοικίασης εργαζομένων. 
Την ίδια στιγμή εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο τη ρουσφετολογική τακτική της διατηρώντας όμηρους τους εργαζόμενους που καθ΄ υπόδειξή της προσλαμβάνει η εταιρία ενοικίασης.
Το γεγονός μάλιστα πως η συγκεκριμένη επιχείρηση αναλαμβάνει τις ίδιες περίπου υπηρεσίες με απ’ ευθείας αναθέσεις και από την Κοινωφελή Επιχείρηση του Δήμου Αμαρουσίου, όχι μόνο επιβεβαιώνει τη ρουσφετολογική πολιτική της διοίκησης Πατούλη αλλά μαρτυρά και την αγαστή συνεργασία της με την παραπάνω επιχείρηση.

Ερωτήσεις Παναγιώτη Σαγρή προς το Δημ. Συμβούλιο

Στη συζήτηση για τη λήξη και εκκαθάριση της εταιρείας του Δήμου Αμαρουσίου με την επωνυμία «Αναπτυξιακή Δήμου Αμαρουσίου - Αναπτυξιακή Ανώνυμη Εταιρία ΟΤΑ», το μέλος του συνδυασμού «ΜΑΡΟΥΣΙ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ και Δημοτικός Σύμβουλος Παναγιώτης Σαγρής, στο πλαίσιο του ελέγχου που ασκεί ο συνδυασμός μας προς τη Διοίκηση του Δήμου, υπέβαλε τα ακόλουθα ερωτήματα προς το Δημοτικό Συμβούλιο, δεδομένου ότι τα βάρη της Επιχείρησης με τη λύση της τα αναλαμβάνει ο Δήμος Αμαρουσίου και κατ' επέκταση ο μαρουσιώτικος λαός:
Στην τρίτη παράγραφο της πρότασης για τη λύση της Εταιρίας αναφέρεται: 
«Τα τρία πρώτα χρόνια λειτουργίας της δεν είχε έσοδα γιατί δεν εγκρίθηκαν από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής προγραμματικές συμβάσεις με το Δήμο Αμαρουσίου και φορείς αυτού. 
Στη συνέχεια ανέλαβε για τρία περίπου χρόνια έως και το 2015, την υλοποίηση των πολιτιστικών και αθλητικών προγραμμάτων με αντίτιμο από τους δημότες, με αποτέλεσμα να αποκτήσει κερδοφορία το 2013. 
Παράλληλα εκπόνησε διάφορες συμβουλευτικές εργασίες για το Δήμο και τα νομικά του πρόσωπα και μία προγραμματική σύμβαση με το Δήμο, στα πλαίσια της τεχνικής και επιστημονικής υποστήριξης του»

«ΕΝΟΤΗΤΑ»:Εκγρίθηκαν ο απολογισμός δράσης της Συντονιστικής Επιτροπής & ο οικονομικός απολογισμός

Διεξήχθησαν την Κυριακή  9-4-2017 με επιτυχία οι εργασίες της 1ης ετήσιας γενικής συνέλευσης της παράταξης «ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗ & ΕΡΓΟ για το ΜΑΡΟΥΣΙ»
Η Συνέλευση ενέκρινε με πλειοψηφία (1 λευκό) τον απολογισμό δράσης της Συντονιστικής Επιτροπής και ομόφωνα τον οικονομικό απολογισμό.
Αναγνωρίστηκε η ουσιαστική συμβολή της παράταξης στην ανάδειξη των τοπικών προβλημάτων στο Δημοτικό Συμβούλιο και την κοινωνία, ιδιαίτερα στη διεκδίκηση λύσης προς το συμφέρον της πόλης σχετικά με την τρέχουσα «νομιμοποίηση» του Mall.
Διαπιστώθηκε το αυξημένο κύρος της στους δημότες και η αναγνώριση της ως της κύριας αντιπολιτευτικής δύναμης στη Δημοτική Αρχή Πατούλη.
Στη συνέλευση κατατέθηκαν πλήθος προτάσεων για τη βελτίωση της πολιτικής και επικοινωνιακής παρουσίας της παράταξης που θα ληφθούν υπόψη από τη συντονιστική επιτροπή.
Τονίστηκε η ανάγκη για την επεξεργασία λεπτομερών θέσεων για όλα τα προβλήματα της πόλης και η ενθάρρυνση της συμμετοχής των πολιτών.

Εναντιώνονται στο κλείσιμο των πλυντηρίων του «ΑΜΑΛΙΑ ΦΛΕΜΙΓΚ», οι εργαζόμενοι

Μετά την δικαιολογημένη αντίδραση των εργαζομένων στο σχεδιαζόμενο λουκέτο στην Πτέρυγα «Μπόμπολα», έγινε παρέμβαση και παράσταση διαμαρτυρίας στη Διοίκηση,  από τα Σωματεία εργαζομένων στα Νοσοκομεία Φλέμιγκ & Σισμανόγλειο. 
Τη στήριξή και συμπαράστασή του εξέφρασε και το Σωματείο εργαζομένων στο Παίδων Πεντέλης που δεν ενημερώθηκε έγκαιρα για να είναι στη συνάντηση.
Παρόντες λοιπόν ήταν, εκτός από τα Σωματεία, ο Διοικητής και οι Υποδιοικητές Σισμανογλείου 
(που έχει την ευθύνη της Τ.Υ.) και Φλέμιγκ.
Μετά την παρέμβαση, ο Διοικητής δεσμεύτηκε ότι οι συνάδελφοι θα εργαστούν για ένα 4ήμερο στα πλυντήρια του Σισμανογλείου προκειμένου να γίνει μέτρηση της παραγωγικότητας των μηχανημάτων και κατόπιν θα επιστρέψουν και θα συνεχιστεί κανονικά η λειτουργία των πλυντηρίων του Φλέμιγκ. 
Παράλληλα μας ενημέρωσε πως το επόμενο διάστημα θα παρουσιαστεί και η πρόταση της Διοίκησης συνολικά για την αξιοποίηση της Πτέρυγας «Μπόμπολα».

Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Αμάσητη προπαγάνδα από τα «ανεξάρτητα» Μέσα Μαζικής Παραπληροφόρησης

Ντροπή σας παπαγαλάκια του Τραμπ του Ερντογάν & των Αγγλο - Γάλλων!!!
«Γιατί κάποιος δεν μας εξηγεί τι δουλειά είχαν αυτά τα παιδιά μέσα σε μυστικό κρησφύγετο της al- Qaeda, βαθειά μέσα στο βουνό;
Άλλο ένα φτηνό προπαγανδιστικό τρικ τους από τα «Λευκά Κράνη».
Κι όποιος παίρνει τα «Λευκά Κράνη» στα σοβαρά
δεν είναι σωστός επαγγελματίας».
 Follow Fares Shehabi
المهندس فارس الشهابي الصفحة الرسمية الوحيدة
Fares Shehabi
Πριν σχεδόν πέντε δεκαετίες, όταν ξεκινούσα την θητεία μου στα Διεθνή - Εξωτερικό Δελτίο το έλεγαν τότε - η πρώτη φράση που μου είχαν μάθει οι δάσκαλοί μου, αξέχαστοι σπουδαίοι Δημοσιογράφοι της Εποχής, ήταν «READ BETWEEN THE LINES – Μην έχεις εμπιστοσύνη σε όσα θέλουν να σου περάσει η προπαγάνδα του «Associated Press»! 
Τότε ήταν και η μοναδική πηγή στις άμεσες ειδήσεις, επειδή ο ξένος Τύπος έφτανε την επομένη…
Σ΄όλη μου τη δημοσιογραφική καριέρα, διατήρησα αυτό τον μπούσουλα. 
Έτσι νοιώθω μεγάλη απογοήτευση, όταν παρακολουθώντας την πρόσφατη ειδησεογραφία ΣΕ ΟΛΑ - μα ΟΛΑ ΤΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ, άκουσα αποκλειστικά και μόνο αυτά που ήθελαν να μας περάσουν εκείνοι που δημιούργησαν τον πόλεμο στη Συρία. 
Εκείνοι που είναι υπεύθυνοι για την καταστροφή ενός κράτους –-επειδή δεν τους άρεσε ο ηγέτης του- κι επειδή είχαν άλλα γεωπολιτικά σχέδια για την περιοχή. 
Όπως στο Ιράκ, πριν αρκετά χρόνια ή τη Λιβύη πχ. 

Γιατρός που βοηθούσε θύματα της χημικής επίθεσης στη Συρία έχει δικαστεί για απαγωγές δημοσιογράφων!!!

Ο Δρ. Islam
Ένας γιατρός εκπαιδευμένος στη Βρετανία, ο οποίος θεωρήθηκε ήρωας για τη φροντίδα των θυμάτων της τελευταίας χημικής επίθεσης στη Συρία, δικάστηκε στο παρελθόν για εγκλήματα τρομοκρατίας και φέρεται να ανήκε στην ομάδα που απήγαγε τον Βρετανό δημοσιογράφο John Cantlie.
Τουλάχιστον 86 άνθρωποι, μεταξύ των οποίων 20 παιδιά, έχασαν τη ζωή τους στην επίθεση της Τρίτης στην επαρχία Ίντλιμπ στη Συρία.
Ο Δρ Shajul Islam από το Ανατολικό Λονδίνο, δημοσίευσε ένα βίντεο των ασθενών στο λογαριασμό του στο Twitter μετά την επίθεση. 
Είπε ότι το νοσοκομείο του φρόντισε τρία θύματα, όλα με κόρες οφθαλμών σε συστολή που δεν αντιδρούσαν στο φως.
Ο απόφοιτος από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου συνελήφθη και κατηγορήθηκε για απαγωγή δύο δημοσιογράφων - του κ. Cantlie και του Ολλανδού δημοσιογράφου Jeroen Oerlemans – το 2012, αλλά απελευθερώθηκε όταν η δίκη κατέρρευσε καθώς κανένας από τους μάρτυρες της κατηγορούσας αρχής δεν ήταν σε θέση να δώσει στοιχεία.
Πάντα διαμαρτυρόταν για την αθωότητά του, λέγοντας ότι πήγε στη Συρία να χρησιμοποιήσει τις ιατρικές ικανότητές του για τη θεραπεία των θυμάτων του εμφυλίου πολέμου.

Οικουμενικός Ελληνισμός & «Εκδυτικισμός»

            με αφορμή τα περί του Αγίου Φωτός ...
Ως είθισται, η συζήτηση για την πολυσυζητημένη άφιξη του Αγίου Φωτός με «υποδοχή αρχηγού κράτους» κινήθηκε στο κατά πόσο το όλο δρώμενον συνάδει με ένα σύγχρονο κοσμικό κράτος, στο «γιατί να πληρώνει ο φορολογούμενος» την μεταφορά και εάν το Άγιον Φως είναι μια καλοστημένη θρησκευτική απάτη.
Παρόλο που οι αντιδράσεις είναι εξαιρετικά εύλογες (και μπορούμε να τις συζητήσουμε εν συνεχεία), το ερώτημα που δεν ετέθη είναι: 
«Τι δουλειά έχει το Ελληνικό Κράτος (ΕΚ) στα Ιεροσόλυμα;» 
Καλό ή κακό, το ελληνικό κράτος δεν σχηματίστηκε ως διαχειριστής ενός συγκεκριμένου χώρου αλλά αποτέλεσε θεωρητικά την δομή εκεί που θα εκπλήρωνε την πολιτική και πολιτιστική βούληση των ελληνορθόδοξων πληθυσμών. 
Το αν επιτέλεσε τον ρόλο αυτόν το ΕΚ, εάν ήταν σωστή η συγκυρία στην οποία επιδιώχθηκε ο σχηματισμός του, εάν ίσως εν τέλει απέβη μοιραία η πολιτική του ΕΚ εις βάρος του μείζονος Ελληνισμού (ιδέ π.χ. Μικρασιατική Καταστροφή) είναι θέματα που απαιτούν μακρά συζήτηση.
Γεγονός είναι ότι αυτό το κράτος, αυτή η Πολιτεία καλύτερα, υφίσταται από μια ιστορική αναγκαιότητα που δεν παύει να υπάγεται στους ιστορικούς νόμους της ακμής & της παρακμής & παρόλα τα προβλήματα πρέπει να αναλογιστούμε μήπως η μοίρα των Ελλήνων χωρίς έναν κρατικό σχηματισμό θα ήταν ανάλογη αυτή των Εβραίων & των Αρμενίων. 
Υπάρχει όμως και η εξής παράμετρος: 
εν αντιθέσει με τα υπόλοιπα καθαρά εθνοφυλετικά κράτη της Βαλκανικής, 
ο Ελληνισμός δεν εκφράζει μόνον μια εθνοτική ομάδα, αλλά είτε μέσω της γλώσσας αλλά κυρίως μέσω της Ορθόδοξης παράδοσης επεκτείνεται πέρα από τα όρια του σημερινού Ελλαδικού κράτους, πέρα από τα όρια της ελληνοφωνίας, περιλαμβάνοντας πληθυσμούς όπως οι αλβανόφωνοι, οι βλαχόφωνοι, οι αραβόφωνοι, και έχοντας έναν πολιτιστικό ορίζοντα πολύ ευρύτερο από αυτό που αντιλαμβανόμαστε σήμερα με τον όρο «Έλληνας»

Ελλάδα, Ευρώπη & Αμερική

Η Ελλάδα είναι σε φοβερή κατάσταση. Από μια άποψη είναι χειρότερη από μια στρατιωτική κατοχή, στην οποία βλέπεις τον εχθρό και όλα είναι σαφή, ξέρεις εναντίον ποίου πρέπει να αγωνιστείςΕίναι πολύ χειρότερα όταν η κυβέρνησή σου κάνει αυτά που θέλουν οι ξένοι να κάνει.
Θυμηθείτε για παράδειγμα τον δικό σας Πρόεδρο, τον Μπαρίς Γέλτσιν. 
Εφήρμοσε την πολιτική που ήθελαν από αυτόν να εφαρμόσει οι Ηνωμένες Πολιτείες και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και δεν μπορούσατε καν να διαμαρτυρηθείτε εναντίον των Ηνωμένων Πολιτειών και του Ταμείου.
Πιστεύω ότι διεξάγεται σήμερα μια παγκόσμια σύγκρουση για να ελεγχθεί το μυαλό των ανθρώπων. 
Είναι το ισοδύναμο της μάχης του Στάλινγκραντ το 1943, αλλά δεν αφορά τον έλεγχο μιας στρατηγικής θέσης. 
Υπάρχει μια αναδυόμενη ολοκληρωτική Αυτοκρατορία που χρησιμοποιεί την παραπλάνηση, τις εικονικές πραγματικότητες, την αντιστροφή του νοήματος των ταυτοτήτων. 
Θέτουν εν αμφιβόλω την ίδια την ύπαρξη ή τη χρησιμότητα της έννοιας της Αλήθειας.
Αν πιστεύετε στον Θεό, πιστεύετε και στον Διάβολο. 
Οι τύχες τους είναι αλληλεξαρτώμενες. 
Τον περασμένο μήνα είχαμε τον μέλλοντα Πρέσβη των ΗΠΑ στην ΕΕ, τον κ. Μάλλοχ, που άφησε τα προβλήματα της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας, των σχέσεων ΗΠΑ-Ευρώπης, των κυρώσεων κατά της Ρωσίας, και γύρισε όλους τους σημαντικούς ελληνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, εξηγώντας μας ότι πρέπει να αποχωρήσουμε για το δικό μας καλό από την Ευρωζώνη.

Σοσιαλιστικές ευωδιές για ΣΥΝταξιούχους, από το Υπ. Οικονομικών!

Από το «πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης», στο «παράλληλο πρόγραμμα» & τώρα στα «ΑΝΤΙ»-μετρα!!!

Τα 11+1 παραμύθια της κυβέρνησης για τα αντίμετρα στα νέα μέτρα
Η κυβέρνηση από προχτές έχει διασπείρει έναν κατάλογο με 11 αντίμετρα, που θα εξισορροπήσουν τη ληστεία της μεσαίας τάξης από τα βαριά μέτρα της ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ συμφωνίας Τσακαλώτου- δανειστών. 
Τα αντίμετρα δεν είναι παρά το απόλυτο ψέμα και η διαστρέβλωση της πραγματικότητας επειδή παίρνουν δέκα ευρώ και επιστρέφουν ένα σε έναν από κάθε δέκα πολίτες που επιβαρύνουν!
Το πρώτο μεγάλο ψέμα 
είναι ότι τα αντίμετρα υπέρ των πολιτών θα εφαρμοστούν. 
Τίποτε ψευδέστερο. 
Τα αντίμετρα θα εφαρμοστούν μόνο ΑΝ το 2019 πιαστούν οι στόχοι του πρωτογενούς πλεονάσματος 3,5% κάθε χρόνο και μόνο ΑΝ η κυβέρνηση αρχίσει να εφαρμόζει τα μέτρα που ΘΑ συμφωνήσει (αν συμφωνήσει) με τους δανειστές τους επόμενους μήνες.
Αντίθετα, οι περικοπές σε όλες τις συντάξεις, παλιές και νέες, θα γίνουν έτσι κι αλλιώς και το αφορολόγητο θα πέσει κατά 3.000 ευρώ έτσι κι αλλιώς. 
Κι αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να επιβαρυνθούν κατά πολύ ακόμα και όσοι έχουν εισόδημα 450 ευρώ το μήνα, έτσι κι αλλιώς!
Επομένως, η κυβέρνηση θα δώσει (αν δώσει) ψίχουλα σ αυτούς από τους οποίους θα τα πάρει. 
Αν δεν μπερδέψει πάλι τις καταστάσεις όπως με τη 13η υποτιθέμενη σύνταξη…
Το δεύτερο ψέμα είναι

Εφημερίδες εκτός πραγματικότητας!!!

Αντί ειδήσεων και γεγονότων, οι τίτλοι στις πρώτες σελίδες των εφημερίδων πουλάνε αντί-Σύριζα… ιδεαλισμό.
«Η Διαπραγμάτευση κατάντησε ανέκδοτο. Η αδυναμία της κυβέρνησης να ολοκληρώσει την αξιολόγηση προκαλεί σκωπτικά σχόλια εντός και εκτός της χώρας», είναι ο τίτλος της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ». Στην 1η σελίδα. 
Εκεί όπου, συνήθως, οι εφημερίδες προβάλλουν το γεγονός της ημέρας. Αλλά εδώ δεν προβάλλεται κάποιο γεγονός, προβάλλεται μια σκέψη. 
Και η πραγματικότητα υπάρχει έξω από τη σκέψη. 
«Ο στοιχειωδέστερος ορισμός του υλισμού συνίσταται στη θέση περί ύπαρξης της πραγματικότητας έξω από τη σκέψη ή τη συνείδηση», έλεγε ο Αλτουσέρ προκειμένου να αποδείξει ότι ο Φρόυντ ήταν υλιστής…
Πράγματι, ο Φρόιντ απέρριπτε την προτεραιότητα της συνείδησης, όχι μόνο ως προς τη γνώση αλλά και ως προς την ίδια τη συνείδηση: 
«αμφισβητούσε την προτεραιότητα της συνείδησης στην ψυχολογία», σημειώνει ο Αλτουσέρ («Θέσεις», τεύχος 53), τονίζοντας την πασίγνωστη αντίθεση του Φρόυντ «απέναντι σε κάθε ιδεαλισμό, στον σπιριτουαλισμό και τη θρησκεία, ακόμη και όταν αυτή παίρνει το ένδυμα της ηθικής»…
Εδώ ήθελα να καταλήξω: 
τα πρωτοσέλιδα των ΝΕΩΝ και των άλλων εφημερίδων της Δεξιάς (οι περισσότερες της Δεξιάς είναι πια - αυτό το έχουμε αναλύσει διεξοδικά σε προηγούμενα άρθρα) έχουν πάψει να ασχολούνται με την πραγματικότητα, να προβάλλουν γεγονότα. 
Προβάλλουν σκέψεις: «ιδεαλισμό, σπιριτουαλισμό, θρησκεία». 
Αντισύριζα ιδεοληψία με το ένδυμα της κυβερνητικής… ηθικής.

Η επικείμενη συμφωνία ως αρχή μιας νέας περιόδου & ο «ηθικός κίνδυνος»

Ως «ηθικός κίνδυνος» μπορεί να περιγραφεί σαν εκείνη την «κατάσταση» όπου η κυβέρνηση προσαρμόζει τη συμπεριφορά της, τις διεκδικήσεις και στόχους της, στα όρια του «προγράμματος» και της συμφωνίας και γίνεται, με αυτό τον τρόπο, «ιδιοκτήτης» τους.
Χωρίς να έχει κλείσει οριστικά η συμφωνία και χωρίς να έχει κανείς αυταπάτες για τον ρόλο που θα συνεχίζουν να παίζουν όλη την επόμενη περίοδο οι δανειστές, φαίνεται ότι αυτή μπορεί να δώσει τον «χώρο» που η κυβέρνηση χρειάζεται και αναζητά.
Μέχρι το 2019 ανοίγει μια περίοδος «σχετικής ηρεμίας» στις σχέσεις της με τους δανειστές, που η κυβέρνηση θα προσπαθήσει να την εκμεταλλευτεί ρίχνοντας, λογικά, «στο πεδίο» το σύνολο των όπλων που διαθέτει, οικονομικά πολιτικά και θεσμικά. 
Αυτό θα της δώσει την δυνατότητα να «πυκνώσει τον χρόνο» έτσι ώστε σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα να μπορέσει να ανατρέψει την, όποια, δυσμενή κατάσταση έχει διαμορφωθεί σε βάρος της στο εσωτερικό της χώρας.
Ελοχεύει όμως ο «ηθικός κίνδυνος». 
Αυτός μπορεί να περιγραφεί σαν εκείνη την «κατάσταση» όπου η κυβέρνηση προσαρμόζει  τη συμπεριφορά της, τις διεκδικήσεις και στόχους της, στα όρια του «προγράμματος» και της συμφωνίας και γίνεται, με αυτό τον τρόπο, «ιδιοκτήτης» τους.
Άλλωστε αυτός ακριβώς είναι, σε τελική ανάλυση, ο στόχος των «προγραμμάτων προσαρμογής». Αυτός δεν είναι κυρίως οικονομικός, αλλά  πολιτικός – ιδεολογικός: 

Σχέδιο δράσης της Περιφέρεια Αττικής για την εγκατάσταση 120 σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

Δέσμη προτάσεων της Περιφέρειας Αττικής για την προώθηση των «καθαρών» αυτοκινήτων στην Αττική παρουσίασε ο Αντιπεριφερειάρχης Βόρειου Τομέα Αθηνών, Γιώργος Καραμέρος, από το βήμα ημερίδας που διοργάνωσε, στις 9/4/2017, το Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων (ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο.) στο περιθώριο της έκθεσης Domotech – Building Green για τη χρήση της πράσινης ενέργειας.
Οι προτάσεις αυτές, όπως επισήμανε, πρόκειται να κατατεθούν άμεσα στο αρμόδιο υπουργείο στο πλαίσιο της εξειδίκευσης και συμπλήρωσης του Εθνικού Πλαισίου Πολιτικής για την ανάπτυξη των υποδομών εναλλακτικών καυσίμων, ώστε να επιλυθούν θεσμικά και τεχνικά ζητήματα που αποτελούν τροχοπέδη στη χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα αστικά κέντρα.
Η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, όπως σημείωσε ο κ. Γ. Καραμέρος, «αποτελεί χρήσιμο εργαλείο για την αντιμετώπιση των δυσμενών επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής, την περιβαλλοντική αναβάθμιση των αστικών κέντρων και την προστασία της δημόσιας υγείας.

Οι Δασικοί Χάρτες αύριο στο επίκεντρο της συνεδρίασης του Δ.Σ. της ΚΕΔΕ

Παρουσία του Αν. Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σ. Φάμελλου η συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΚΕΔΕ την Μεγάλη Τρίτη 11 Απριλίου 2017 
Συνεδριάζει την Μεγάλη Τρίτη 11 Απριλίου 
το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ. 
Στη συνεδρίαση που έχει προγραμματιστεί να αρχίσει στις 10:30 π.μ. (Ακαδημίας και Γενναδίου 8, 3ος όροφος), θα συζητηθούν οι διατάξεις του  πολυνομοσχεδίου που έχει δοθεί στη ΚΕΔΕ την ΕΝΠΕ και το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.
Μετά από πρόσκληση του Προέδρου της ΚΕΔΕ Γ. Πατούλη, στη Συνεδρίαση  του Δ.Σ. θα παραστεί ο Αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σ. Φάμελλος.

Στη 1:00 μ.μ. η συνεδρίαση της «Οικονομικής Επιτροπής Αμαρουσίου»

OKTΩ(08) θέματα περιλαμβάνει η Ημερήσια Διάταξη της Τακτικής συνεδρίασης της «Οικονομικής Επιτροπής Αμαρουσίου» (13/2017), η οποία θα διεξαχθεί σήμερα Μεγάλη Δευτέρα 10 Απριλίου στη 1:00 μ.μ, στο Δημοτικό Κατάστημα (Β. Σοφίας 9 & Δ. Μόσχα), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 75 του Ν.3852/201).
* Θα συζητηθούν και θα ληφθούν αποφάσεις στα παρακάτω θέματα:
*Επικύρωση Πρακτικού
1. Έγκριση δέσμευσης πιστώσεων προϋπολογισμού Δήμου Αμαρουσίου οικονομικού έτους 2017
2. Εγκριση ή μη όρων διακήρυξης
3. Έγκριση ή μη Αποτελέσματος Επαναληπτικού Διαγωνισμού ως Άγονο, για εξεύρεση και μίσθωση κατάλληλου ακινήτου στην Πολεοδομική Ενότητα Κέντρου Αμαρουσίου για τη στέγαση του Λαογραφικού Μουσείου του Δήμου Αμαρουσίου
4. Έγκριση ή μη άσκησης μηνυτήριας αναφοράς για φθορά δημοτικής περιουσίας

Κυριακή 9 Απριλίου 2017

Λέτε να μην αναστηθεί εφέτος ο Χριστούλης από τον Τάφο;

Kύκλο προβολών με θέμα «Κινηματογράφος & Ορθοδοξία», διοργανώνει ο χώρος πολιτικής & πολιτισμού «Ρήγας Βελεστινλής»

Την Μ. Τρίτη στις 8.00 μμ θα προβληθει η ρώσικη ταινία «Το Νησί»
                                                             ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Η Τουρκία του Ερντογάν

                 Μία Απρόβλεπτη «ΣΥΜΜΑΧΟΣ»
Τον Ιούλιο του 2016, η Τουρκία πέρασε σε μια νέα εποχή αναταραχής και επικίνδυνης πολιτικής περιδίνησης. 
Ο Ταγίπ Ερντογάν, ισχυριζόμενος ότι ο θανάσιμος αντίπαλος του, εξόριστος στις ΗΠΑ, Φετουλάχ Γκιουλέν εξαπόλυσε μια αποτυχημένη απόπειρα πραξικοπήματος για την ανατροπή του με «συνωμότες» στις ένοπλες δυνάμεις και στον κρατικό μηχανισμό, έχει επιδοθεί σε μια άνευ προηγουμένου εκκαθάριση των πάντων.[i]
Τουλάχιστον εκατό χιλιάδες στρατιωτικοί, δικαστές, δημόσιοι λειτουργοί, πανεπιστημιακοί, δημοσιογράφοι, διανοούμενοι, επιστήμονες και άλλοι έχουν φυλακισθεί, απολυθεί, ή καταδιώκονται απηνώς. 
Το μέγεθος του εξοντωτικού αυτού ξεσπάσματος έχει πάρει διαστάσεις σταλινικών εκκαθαρίσεων. 
Επιπροσθέτως, ο Ερντογάν προχωρά σε δημοψήφισμα τον Απρίλιο ε.ε. προσπαθώντας να αποκτήσει αναφανδόν ολοκληρωτικές προεδρικές εξουσίες.
Αναπόφευκτα, η κατάρρευση του «θαύματος» του κάποτε θεωρούμενου «μετριοπαθούς ισλαμιστή» Ερντογάν, ο οποίος, κατά ευρωπαίους και αμερικανούς, υποτίθεντο ότι θα δίδασκε «δημοκρατία» στις μουσουλμανικές χώρες, δημιουργεί έντονη αναταραχή και απρόβλεπτες όσο και επικίνδυνες καταστάσεις στην περιοχή μας. 
Ήδη, η τουρκική προκλητικότητα στο Αιγαίο αναπτύσσεται ταχύτατα και οι στρατιωτικές απειλές της Άγκυρας παίρνουν απειλητικές διαστάσεις.
Οι αποτυχημένες προσπάθειες του Ερντογάν να ανατρέψει το καθεστώς Ασάντ στην Συρία· 
η παρ’ ολίγον σύγκρουση με την Ρωσία· ο λυσσώδης πόλεμος με τους Κούρδους που έχουν αμερικανική υποστήριξη· η ισλαμική τρομοκρατία· & η ταχύτατη πτώση της οικονομίας δημιουργούν μείγμα που ευνοεί απρόβλεπτες και βαραθρώδεις αντιδράσεις ενός πλέον καταφανώς ολοκληρωτικού ηγέτη.

Θεσμοί & ταυτότητες του Ελληνισμού στην Οθωμανική Αυτοκρατορία

Στόχος του σύντομου αυτού κειμένου είναι να παρουσιάσω τη συζήτηση που γίνεται περίπου την τελευταία δεκαετία γύρω από δύο κεντρικά ζητήματα για την ιστορία του ελληνισμού της Τουρκοκρατίας, τους θεσμούς και τις ταυτότητες.
Η ελληνική ιστοριογραφία στις μεγάλες ιστοριογραφικές συνθέσεις της ακολούθησε το σχήμα της ύπαρξης και λειτουργίας ελληνικών θεσμών, μέσα στους οποίους το ‘έθνος’ επιβίωσε, διατήρησε την ιδιαιτερότητά του έναντι των άλλων ‘εθνών’ και εκκόλαψε την εθνικοαπελευθερωτική ιδέα. 
Αυτοί οι θεσμοί αντιστοιχούσαν και αντιπροσώπευαν τους τέσσερις βασικούς τομείς που συγκροτούσαν μια κοινωνία: 
τη θρησκεία, την πολιτική εκπροσώπηση, το στρατό και την παιδεία. 
Οι τρεις πρώτοι ενσαρκώθηκαν μέσω συγκεκριμένων θεσμικών φορέων: την Εκκλησία, τις κοινότητες και τα κλεφταρματολικά σώματα. 
Αυτή η ιστοριογραφική προσέγγιση ανέλυε τη δομή και λειτουργία των παραπάνω θεσμών μέσα από το σχήμα «εθνική αφύπνιση-ελληνική επανάσταση». 
Έτσι, αναδεικνυόταν η εικόνα μιας ταυτόχρονης, παράλληλης και εν πολλοίς ανεξάρτητης λειτουργίας θεσμών με τους κρατικούς, χωρίς, όμως, πάντα να λαμβάνεται υπόψη στην ανάλυση ο ρόλος αντίστοιχων κρατικών θεσμών και του γενικότερου πολιτικού πλαισίου στη διαμόρφωση των ελληνικών αντιστοίχων. 

Η Τέχνη της Προσαρμογής: Το Μυστικό Οπλο των Βυζαντινών

Δομημένο σύμφωνα με ένα χρονολογικό-αφηγηματικό σχήμα, το βιβλίο του Gastone Breccia ‘Η ασπίδα του Χριστού, οι πόλεμοι της Ανατολικής Ρωμαϊκής  Αυτοκρατορίας’, καλύπτει την περίοδο μεταξύ της ήττας που υπέστη ο Ουάλης στην Αδριανούπολη (378 μ.Χ.) και την αποτυχημένη επίθεση του Βούλγαρου ηγεμόνα Κρούμ εναντίον της Κωνσταντινούπολης (813 μ.Χ.). Δηλαδή, τους αιώνες που είδαν την Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία να αντιτάσσεται σε διαδοχικά κύματα, πάντα διαφορετικών εισβολέων, να εμποδίζει επιδρομές, να προστατεύει τα σύνορα και ακόμη να ανακτά από καιρό χαμένα εδάφη.
Τα βασικά σημεία στα οποία εστιάζει ο συγγραφέας είναι η πολιτική και στρατιωτική κατάσταση της αυτοκρατορίας, καθώς και η δομή, η οργάνωση και η χρήση των στρατευμάτων της. 
Με δύο κύρια σημεία καμπής: τη δημιουργία ενός νέου αμυντικού συστήματος από μέρους του Θεοδόσιου του Α΄μετά την Αδριανούπολη καθώς και τη μεγάλη ΄θεματική μεταρρύθμιση') του δεύτερου μισού του 7ου αιώνα. Το πρώτο σημείο καμπής αφορούσε μόνο τις ένοπλες δυνάμεις, το δεύτερο μεταμόρφωσε πλήρως το κράτος.
Από στρατηγικής άποψης, η Νέα Ρώμη μπόρεσε να επωφεληθεί από την κεντρική  θέση της ως απόρθητη πρωτεύουσα. 
Όπως θα φανεί αργότερα, όσο επιβίωνε η πρωτεύουσα, επιβίωνε και η αυτοκρατορία. 
Από την Κωνσταντινούπολη, μέσω εσωτερικών γραμμών, οι επίλεκτες εφεδρικές δυνάμεις μπορούσαν να φθάσουν σύντομα στα εδάφη που δέχονταν επίθεση. 
Παραδόξως όμως, αυτή η εστίαση στην πρωτεύουσα ήταν και ένα στοιχείο αδυναμίας, διότι η πιο λαμπρή των πόλεων ασκούσε στους επιδρομείς μία ακαταμάχητη έλξη. 

Ὁ Ἀλέξανδρος, θεμελιωτὴς τοῦ ἑλληνικοῦ πολιτεύματος

Ὁ ἐθνικισμὸς ἁρμόζει σὲ ὅλους τοὺς λαοὺς τῆς γῆς ἐκτὸς τοῦ ἑλληνικοῦ, ὀμφαλοῦ τῆς γῆς. Αὐτὴ ἡ ἀλήθεια ἐπεβλήθη στὴν παγκοσμία ἱστορία μὲ τὴν ἐμφάνιση τοῦ Ἀλεξάνδρου.
Ἡ ἐντολὴ τοῦ Οὐρανοῦ στὸν αὐτοκράτορα ποὺ δύναται νὰ τοῦ ἀφαιρεθῆ ὑπὲρ ἄλλου ἡγεμόνος, ἐνεφανίσθη στὴν ἀνάληψη τοῦ περσικοῦ θρόνου ἀπὸ τὸν Ἀλέξανδρο. 
Ἤδη, ἀπὸ τὸ 333, τὴν ἑπομένη τῆς μάχης τῆς Ἰσσοῦ ἐφάνη καθαρὰ ὅτι ὁ Δαρεῖος Γ΄ εἶχε χάσει τὴν ἐντολὴ τοῦ οὐρανοῦ. 
Στὴν Ἰσσό, ἀπὸ τὸν στρατό του ἐφονεύθησαν ὑπὲρ τῶν 100.000 Περσῶν πεζῶν καὶ 10.000 ἱππέων ἐνῷ οἱ ἀπώλειες τῶν Μακεδόνων ἦσαν μόλις 100 πεζοὶ καὶ 150 ἱππεῖς! 
Ἀνάμεσα στοὺς αἰχμαλώτους ἦταν  ἡ μητέρα τοῦ Δαρείου, ἡ κυρία συζυγός του, ὁ υἱός του, τρεῖς κόρες του.
Ὁ Ἀλέξανδρος συνειδητοποίησε ὅτι ἡ ἐντολὴ τοῦ Οὐρανοῦ εἶχε τὸ 333 περάσει στὸν ἑαυτό του, διὰ τοῦτο ἀπήντησε στὶς προτάσεις ἀνακωχῆς τοῦ Δαρείου λέγοντας ὅτι κατέχει τὴν χώρα κατόπιν ἐντολῆς τῶν θεῶν, ποὺ σημαίνει ὅτι ὁ Οὐρανὸς ἐγκατέλειψε τὸν Δαρεῖο, ὁ ὁποῖος ἔχασε κάθε νομιμότητα ἐπειδὴ παρεβίασε τὴν αὐτοκρατορικὴ τάξη. Τοῦ διαμηνύει: 
"Ἐδολοφόνησες τὸν Ἄρση [βασιλέα, 338-336] καὶ ἄρπαξες τὴν ἀρχὴ σὲ ἀντίθεση μὲ τὴν δικαιοσύνη, σὲ ἀντίθεση μὲ τὸν νόμο τῶν Περσῶν καὶ δὲν ἐφέρθης σωστὰ στοὺς Πέρσες. Θὰ πάρω μέτρα ἐναντίον σου ὡς ἄδικος ποὺ εἶσαι". 
Μὲ ἄλλα λόγια, ὁ Ἀλέξανδρος κατήγγειλε τὸν Δαρεῖο ὡς σφετεριστῆ τοῦ θρόνου καὶ παρουσίασε τὸν ἑαυτό του ὡς  τὸν νόμιμο διάδοχο τοῦ θρόνου τῶν Ἀχαιμενιδῶν.

Για όσους ακόμη αρνούνται να αναγνωρίσουν την ελληνική κατάσταση ως ολοκληρωτικό πόλεμο...

             Τάσσου Συμεωνίδη ...  «ΣΚΟΤΟΣ»!!!
Από την πρώτη κιόλας μέρα της κατά κρημνόν κατάλυσης της Ελλάδας από τις βάναυσες και εκδικητικές Γερμανό - ΔΝΤ-ευρωπαϊκές καντρίλιες της «διάσωσης»,οι αμέσως ενδιαφερόμενοι
δηλ. ο Ελληνικός λαός και οι «ηγεσίες» του - αντί να εναντιωθούν στην εξόντωση τους, σχηματίζονταν ένα αρραγές εθνικό μέτωπο, διαιρέθηκαν σε «ευρωπαϊστές», που ακόμα & σήμερα, στην Ελλάδα των εκατοντάδων χιλιάδων πάμπτωχων και των εκατομμυρίων «νεόπτωχων», κάνουν κηρύγματα ευρωπαϊκής πίστης, και σε «οπισθοδρομικούς» «αντί-ευρωπαϊστές», δηλαδή εκείνους που τελικά ίσως ήσαν πλέον λογικότεροι των διαπρύσιων «ΕΟΚτζίδων».
Η Ελλάδα είναι αυτή τη στιγμή μια χώρα-κλειδί στην διαβόητη Μάχη των Ιδεών που μαίνεται γύρω από το μέλλον της κλυδωνιζόμενης «ένωσης». 
Η τάχατες μεγαλοσύνη των ευρωπαίων «εταίρων» μας προς την ψωροκώσταινα έχει πλέον αποδειχθεί ένα ανίερο «πλάνο» (δηλαδή σχέδιο) για τον εκφοβισμό των ευρωπαϊκών μαζών που πληρώνουν το θρυλικό μάρμαρο της γερμανικής ύβρεως και των συμμέτοχων της μέσω της μονομανίας για λιτότητα με αρχιστράτηγο και προσβλητικό Σόϊμπλε (τον οποίον ορισμένοι «Ελληνες», ακόμη και σήμερα, συγχαίρουν για τον «πραγματισμό» του).
Σήμερα, όταν και πάλι η Ελλάδα γίνεται για πολλοστή φορά θύμα άγριου βασανισμού από το προκρούστειο συγκρότημα των «φίλων» μας· και με μοναδικούς «διαπραγματευόμενους» (διάβαζε: δερνόμενους) εκπροσώπους της τους καταγέλαστους συμμετέχοντες στο κατ’ όνομα μόνον αριστερόστροφο κωμείδυλλιο-«κυβέρνηση» συγκυριακούς εκδρομείς, με τον ντορβά στην πλάτη, η χώρα κείτεται μισοπεθαμένη και ανυπεράσπιστη.
Για όσους ακόμη αρνούνται να αναγνωρίσουν την ελληνική κατάσταση ως ολοκληρωτικό πόλεμο που απειλεί την ύπαρξη και επιβίωση της χώρας, ας επαναλάβουμε και πάλι μονότονα τις κρατούσες συνθήκες της άνισης αναμέτρησης με αποφασισμένους εχθρούς απείρως ισχυρότερους εκείνων του 1939-45:

Η Φιλαλήθεια, το ΑΝΤΙδοτο στο Φιλελευθερισμό

Ο φιλελεύθερος είναι ο εκκοσμικευμένος προτεστάντης που ερμηνεύει το βιβλίο της ζωής κατά το δοκούν...

Φιλαλήθεια: να υιοθετήσουμε αυτό τον όρο στην πολιτική μας φιλοσοφία, ώστε να πάψει επιτέλους να έχει το μονοπώλιο του πολιτικού λόγου ο όρος 'φιλελευθερισμός'. 
Εκείνο δηλαδή το αριστερό ρεύμα που ονομάστηκε φιλελευθερισμός, του οποίου οι ρίζες βυθίζονται στα γνωστικά κινήματα του 14ου, 15ου, 16ου και 17ου αιώνα και το οποίο επισημαίνει τη φιλία προς την ελευθερία, χωρίς όμως να δίνει σαφή απάντηση στα κάτωθι κεφαλαιώδη ερωτήματα:
Α) Eλευθερία για να κάνω τι;
Β) Eλευθερία από τι; 
Γ) Eλευθερία και Αλήθεια, ποια η σχέση τους;
Είναι αξιοσημείωτο, ότι μετά την είσοδο των κοινωνιών στη νεωτερική εποχή, δύο ήταν οι ιδέες που επικράτησαν στην πολιτική και κοινωνική φιλοσοφία: 
από τη μία πλευρά η ιδέα της ελευθερίας και από την άλλη η ιδέα της κοινοκτημοσύνης. 
Αντίθετα, η ιδέα της Αλήθειας (και ένας όρος που να την εκφράζει πολιτικά και ιδεολογικά) εξαφανίστηκε από το προσκήνιο και διαγράφηκε πλήρως. Μάλιστα έγινε συνώνυμο του σκοταδισμού, του μη-προοδευτισμού, της οπισθοδρόμησης.
 Με άλλα λόγια, η φιλοσοφία του Πόντιου Πιλάτου: ‘Τί ἐστιν ἀλήθεια;’ έγινε η κυρίαρχη φιλοσοφία. Αντιθέτως, το υπέρτατο αγαθό της κλασικής φιλοσοφίας, δηλαδή η Αλήθεια, κατέληξε στο περιθώριο.

Από τον διαλεκτικό υλισμό στον Μπαλα-ουρικό Σοσιαλιστικό κυβερνητισμό!

Στις 11:00 π.μ. «Colour Day Run»

Aπό τις 8:00 π.μ. η «28η Εορταστική Πασχαλινή Δράση Διάθεσης Εγχωρίων Αγροτικών Προϊόντων»