Τοποθεσία:Διασταύρωση οδών ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ & ΑΚΑΚΙΩΝ
Ημερομηνία: 6 Δεκεμβρίου 2014 μεταξύ 08:30 -09:30.
Επειδή ορισμένοι κάτοικοι των Βριλησσίων αμφισβήτησαν την απλή μεθοδολογία μέτρησης
φόρτου οδικής κυκλοφορίας σε συγκεκριμένο σημείο οδού μερικές χρήσιμες επεξηγήσεις.
Οι μετρήσεις έχουν πραγματοποιηθεί σε τρεις διαφορετικές χρονικές περιόδους εντός 24ωρου.
Πρωί 08:30 -09:30 /16-12-2014
Μεσημέρι 14:00 – 15:00 /16-12-2014www.youtube.com/watch? v=rJiS94tPcUc
Βράδυ 19:10 -20:10 /15-12-2014www.youtube.com/watch? v=O68UF3jOZEs
Σε κάθε ώρα έχουν ληφθεί σε 5 ισοκατανεμημένα χρονικά διαστήματα 6 λήψεις διαρκείας ενός λεπτού η κάθε μια, στο ίδιο συγκεκριμένο σημείο της οδού Φραγκοκλησιάς .
Οι απόλυτοι αριθμοί των οχημάτων που έχουν διέλθει στα 18΄ των 18 videos στους συγκεκριμένους χρόνους που καθ΄ ένα αναφέρεται είναι απόλυτα μετρήσιμοι από τα εγγεγραμμένα στιγμιότυπα όπως και οι τύποι και η ταχύτητα τους.
Οι ειδικοί με το μικρό παραπάνω δείγμα (ρεαλιστικό, πρακτικό και επιστημονικά αποδεκτό) μπορούν να έχουν τις πρώτες ενδείξεις της επιβάρυνσης της κυκλοφορίας στην οδό ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ μετά τη διάνοιξη της προς την Λεωφόρο Πεντέλης, χωρίς καμία ρύθμιση της κυκλοφορίας στην περιοχή του ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ σε σύγκριση με ακριβείς καταγραφές της του πρόσφατου παρελθόντος.
Ενδιαφέρον θα έχουν και πρέπει να πραγματοποιηθούν στο ίδιο σημείο δηλαδή την διασταύρωση οδών ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ & ΑΚΑΚΙΩΝ (αστική περιοχή αμιγούς κατοικίας) μετρήσεις καυσαερίων και στάθμης θορύβου για να διαπιστωθούν :
(α) τα νέα επίπεδα του θορύβου – ρύπων
(β) εάν ο πληθυσμός της περιοχής εκτίθεται σε θόρυβο και καυσαέρια πάνω από τα επιτρεπτά – σύμφωνα με τη νομοθεσία – όρια
(γ) η αναγκαιότητα κατάρτισης σχεδίων δράσης και λήψης κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και αντιθορυβικών μέτρων.
Των ίδιων μετρήσεων θα έχουν ενδιαφέρον τα αποτελέσματα στις παραρεμάτιες οδούς ΚΟΡΥΤΣΑΣ & ΡΟΔΟΔΑΦΝΗΣ και στο ίδιο το νέο τμήμα σχήματος S (γέφυρα επί του ρέματος Χαλανδρίου) και τις άμεσες επιδράσεις στην πανίδα του.
Οι πίνακες με τους φόρτους οχημάτων στα Βριλήσσια από την ενδιαφέρουσα συνημμένη εργασία μαθητών της Γ΄ Γυμνάσιου με τίτλο «AΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ» για σύγκριση με τους φόρτους οδού Φραγκοκλησιάς στο Πολύδροσο.
Είναι προφανές ότι πλέον η οδός ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ χωρίς κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο ΠΟΛΥΔΡΟΣΟ χρησιμεύει ως «κανάλι» σύνδεσης των «ποταμών» υπερτοπικής κυκλοφορίας των Λεωφόρων Κηφισίας & Πεντέλης με φόρτους παραπλήσιους του ενός ρεύματος των Λ. Πεντέλης και Αναπαύσεως !!!.
Το σημαντικότατο πρόβλημα της κυκλοφοριακής επιβάρυνσης της πόλης των Βριλησσίων από την διερχόμενη διαμπερή κυκλοφορία, έχει «εξαχθεί» και στο γειτονικό ΠΟΛΥΔΡΟΣΟ στο Μαρούσι. Θέλω να πιστεύω ότι οι φίλοι γείτονες θα αναγνωρίσουν το δικαίωμα για τους κατοίκους Πολύδροσου Αμαρουσίου … για την οδό Φραγκοκλησιάς και τους επηρεαζόμενους δρόμους να αναζητήσουν λύσεις αντιμετώπισης του !!!.
Οι προβλεπόμενοι στη σύμβαση κατασκευής της Αττικής Οδού (δημιουργία και χρηματοδότηση) παράπλευροι δρόμοι σε όλο το μήκος της που αποτελεί συμβατική υποχρέωση της ανάδοχης κοινοπραξίας και μπορεί να διεκδικηθεί και νομικά που είναι κλειστοί για λογούς ακατανόητους πέρα της κοινής πρακτικής και λογικής, εάν «ανοίξουν» δεν θα δημιουργήσουν δεξιά και αριστερά από τον αυτοκινητόδρομο ένας νέος διάδρομο για τη διαδημοτική κυκλοφορία, που θα ανακούφισει κυκλοφοριακά όχι μόνο τα Βριλήσσια αλλά και το Πολύδροσο και το Νέο Μαρούσι ;
Με εκτίμηση
Παναγιώτης Πάντος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου