Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Παραιτήθηκε από πρόεδρος του Συμβουλίου Μεταναστών, ο Ν. Δούσης

Προς το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αμαρουσίου
Οι λόγοι που με οδήγησαν στην απόφασή μου αυτή είναι η πεποίθησή μου ότι για τους εμπνευστές του, οι οποίοι δεν είναι άλλοι από αυτούς που εμπνεύστηκαν τον Καλλικράτη, δεν αποτελεί τίποτα παραπάνω από ένα πυροτέχνημα «δημοκρατικής» και «ανθρωπιστικής» ευαισθησίας και ένα άλλοθι για την άσκηση της όποιας πολιτικής απέναντι στους μετανάστες, νομίμους ή μη, ή ακόμη χειρότερα, για την παντελή ανυπαρξία της.
Είναι γνωστή σε όλους σας η δράση μου και οι πρωτοβουλίες που έχω πάρει επί εικοσιένα συνεχή χρόνια για τους λαούς του τρίτου κόσμου. Σ’ αυτή την κατεύθυνση θα συνεχίσω και στο μέλλον.
Ακριβώς όμως αυτή η προσωπική μου διαδρομή δεν μου επιτρέπει να προεδρεύω σε κατ’ επίφαση σχήματα ανθρωπιστικής ευαισθησίας, ούτε ν’ αποτελέσω το άλλοθι κανενός.

                                                                Συναδελφικά,
                                                       Νίκος Δούσης - Ρασσιάς
                                                Δημοτικός Σύμβουλος Αμαρουσίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου