Με δεδομένο πως το συνολικό κόστος των δύο έργων αγγίζει τα πέντε δισ. ευρώ, οι τεχνικές εταιρείες είναι επιφυλακτικές, αλλά θεωρούν πως με το νέο ρυθμιστικό σχέδιο «μπαίνει το νερό στ’ αυλάκι».
Τόσο για τη γραμμή 4 του Μετρό, όσο και για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού απαιτήθηκαν περίπου 20 χρόνια σχεδίων τα οποία μεταβλήθηκαν ουκ ολίγες φορές. Από το 1995 υπήρχαν σκέψεις για τη νέα γραμμή η οποία θα διέρχεται από εξαιρετικά πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας που δεν εξυπηρετούνται με μέσο σταθερής τροχιάς
όπως το Γαλάτσι, η Κυψέλη, κλπ. Η Αττικό Μετρό είχε υποστηρίξει πως η οριστική μελέτη για τη νέα γραμμή θα δημοπρατηθεί εντός του 2011.
Τα τεράστια κονδύλια που απαιτούνται για τις νέες επεκτάσεις του μετρό (η επέκταση προς Πειραιά έχει «κολλήσει» στις ενστάσεις των εργολάβων και η επέκταση προς Ελληνικό στην καθυστέρηση υπογραφής σύμβασης με την Siemens) είναι, πάντως, ένα θέμα που απασχολεί το υπουργείο Υποδομών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου