Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Αποχώρησε ο Καλογρίτσας από την διεκδίκηση τηλεοπτικής άδειας

Την αποχώρησή του από την προσπάθεια οριστικής απόκτησης τηλεοπτικής άδειας «για λόγους τους οποίους όλοι πλέον αντιλαμβάνονται», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, γνωστοποίησε με ανακοίνωσή του ο Ιωάννης Καλογρίτσας. 
Ο μέχρι σήμερα υπερθεματιστής προσθέτει ότι θα προστατεύσει τον εαυτό του και την οικογένειά του «παρότι χάνει τα 3 εκατομμύρια ευρώ, που αντιστοιχούν στην εγγυητική επιστολή, την οποία έχει καταθέσει». 
Νωρίτερα είχε ζητήσει μέσω επιστολής του προς τη Γ.Γ.Ε.Ε. 48ωρη παράταση για την καταβολή της πρώτης δόσης του τιμήματος, αίτημα το οποίο δεν έγινε δεκτό.
Ολόκληρη η ανακοίνωσή του Ιωάννη Καλογρίτσα έχει ως εξής:
Μετά από 44 χρόνια κοινής ζωής με τον πατέρα μου Χρήστο Καλογρίτσα, ανακάλυψα πως η διαπλοκή βρίσκεται μέσα στο ίδιο μου το σπίτι. 
Επί ένα περίπου μήνα, κανιβαλίστηκα μαζί με την οικογένειά μου, έμαθα πως είμαι ανήθικος, πως χρωστάω στο Δημόσιο, πως φοροδιαφεύγω και αν δεν είχα την τύχη να έχω γεννηθεί μετά το 1962, ίσως να μου χρέωναν και τη δολοφονία του Κέννεντυ.
Από όλα τα εγκλήματα που μου αποδόθηκαν, το μοναδικό πραγματικό έγκλημά μου ήταν πως αποφάσισα ως νέος επιχειρηματίας να διεκδικήσω τηλεοπτική άδεια. 
Δηλαδή να μπω σφήνα, μέσα σε ένα κλειστό κύκλο συμφερόντων, που θέλουν να εξουσιάζουν όχι μόνο τα κανάλια αλλά και τη χώρα. 
Έτσι, προκειμένου να εξοντωθώ ανακάλυψαν στο πρόσωπό μου όσα έχουν διαπράξει οι ίδιοι.

Η φοροδιαφυγή για την οποία ελέγχεται ο κύριος Αλαφούζος ύψους 21 εκατομμυρίων ευρώ και η φοροδιαφυγή για την οποία κατηγορείται ο κύριος Κοντομηνάς, ύψους 41 εκατομμυρίων, αποδόθηκαν σε μένα που δεν χρωστάω ούτε ένα ευρώ και δεν έχω καμία καταδίκη. 
Όπως έκαναν σε όλη τους την πορεία αντέστρεψαν την πραγματικότητα. 
Η διαπλοκή ανακάλυψε διαπλοκή σε μένα που ούτε εργολάβος είμαι, ούτε δημόσια έργα παίρνω.
Αυτοί που έπαιρναν θαλασσοδάνεια με (κατ’ ομολογία τους) «αέρα» και έφτιαξαν ζημιογόνες επιχειρήσεις, οι οποίες αφήνουν εργαζόμενους στο δρόμο, απέδωσαν σε εμένα - έναν άγνωστο αλλά σίγουρα όχι διαπλεκόμενο που ταλάνισε τη δημόσια ζωή επί χρόνια - όλα τα κακά. 
Αμφισβήτησαν ακόμη και την περιουσία μου, που οι δικές τους Τράπεζες είχαν αποτιμήσει. 
Το χειρότερο, όμως, είναι ότι με την ανθρωποφαγία τους επιχείρησαν να κομματιάσουν την τιμή μας και την αξιοπρέπειά μας. 
Δεν σταμάτησαν όμως εκεί, αφού στην πραγματικότητα όλη αυτή η συμπεριφορά στόχευε και δυστυχώς πέτυχε, να με αποκόψει από τις πηγές και τις διαδικασίες χρηματοδότησής μου.
Οι τράπεζες προενοχοποιημένες από τα ψευδή δημοσιεύματα, αρνήθηκαν να λειτουργήσουν νόμιμα απέναντί μου. 
Διαρροές ακόμη και από την Τράπεζα της Ελλάδος άφηναν να εννοηθεί πως είμαι ελεγχόμενος για δάνεια, που ουδέποτε έλαβα. 
Διαμόρφωσαν, όπως ήθελαν, τις εντυπώσεις και τελικώς παραπλάνησαν την κοινή γνώμη. 
Τέτοια κανάλια θέλουν και γι’ αυτό τα θέλουν. 
Αν και γι’ αυτό το τελευταίο το λόγο θα έχει η Δικαιοσύνη, για τα υπόλοιπα το λόγο θα έχει η ζωή και οι πολίτες αυτής της χώρας, που γνωρίζουν πλέον τι συμβαίνει.
Αποχωρώ, λοιπόν, για τους λόγους τους οποίους όλοι πλέον αντιλαμβάνονται. Θα προστατεύσω τον εαυτό μου και την οικογένειά μου, παρότι χάνω 3 εκατομμύρια ευρώ, που αντιστοιχούν στην εγγυητική επιστολή, την οποία έχω καταθέσει. 
Η παρεμπόδισή μου αυτή είναι πρόσκαιρη. 
Θα είμαι εδώ και στα Μέσα Ενημέρωσης και φυσικά όλοι θα κριθούμε στη ζωή. Αν και νομίζω πως πολλοί απ’ αυτούς θα κριθούν από την Ελληνική Δικαιοσύνη.
Αδυναμία καταβολής δόσης
Αδυναμία να καταβάλλει την πρώτη δόση δήλωσε νωρίτερα σήμερα η εταιρεία του Ιωάννη Βλαδίμηρου Καλογρίτσα, η διαφάνεια των οικονομικών της οποίας τελεί υπό το μικροσκόπιο των αρχών τους τελευταίους μήνες και έχει πυροδοτήσει έντονη πολιτική αντιπαράθεση.
Η εταιρεία απέστειλε αίτημα στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης, ζητώντας 48ωρη παράταση της προθεσμίας, κάτι που ωστόσο δεν είναι εφικτό βάσει των όρων της προκήρυξης του διαγωνισμού. 
Η εταιρεία έχει προθεσμία μέχρι τις 19:00 απόψε προκειμένου να καταβάλλει την πρώτη δόση, όπως έχουν ήδη πράξει Σκάϊ, Αλτερ Έγκο και Αντέννα.
Σε κάθε περίπτωση, η σημερινή εξέλιξη αυξάνει τα ερωτήματα σχετικά με τους όρους διαφάνειας και ελέγχου των διαγωνιζόμενων για τις τέσσερις τηλεοπτικές άδειες και, φυσικά, για το ρόλο που αυτοί, πραγματικά, είχαν κατά την διαδικασία που προηγήθηκε στο κτήριο της Γ.Γ. Ενημέρωσης.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εκδόθηκε από την κυβέρνηση, «εστάλη στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, σήμερα το πρωί αίτημα από την εταιρεία «Τ.Π.Κ. μ.α.ε. ΙΩΑΝΝΗΣ – ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ Χ. ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ», με το οποίο ζητεί να χορηγηθεί προθεσμία 48 ωρών, προκειμένου να προβεί στην καταβολή της πρώτης δόσης επειδή, λόγοι που δεν σχετίζονται με δικές του επιλογές, εμποδίζουν την καταβολή της δόσης αυτή εντός της σήμερον».
Από τη Γενική Γραμματεία δόθηκε η παρακάτω απάντηση: 
«Σύμφωνα με το όρο 8.4 της προκήρυξης η πρώτη δόση του τιμήματος καταβάλλεται 
εντός δεκαπέντε ημερών από την ανακήρυξή των οριστικών υπερθεματιστών. 
Ως εκ τούτου η ανωτέρω προθεσμία αποτελεί ρητό και απαράβατο όρο της προκήρυξης 1/2016 
και δεν μπορεί να τροποποιηθεί. Συνεπώς το σχετικό αίτημα δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό».
                                                      ΠΗΓΗ:www.kathimerini.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου