Με αφορμή την ανακοίνωση που εξέδωσε ο επικεφαλής
της Μείζονος Αξιωματικής Αντιπολίτευσης στο Δημοτικό Συμβούλιο Αμαρουσίου ,
σχετικά με το μέλλον της Δημοτικής Συγκοινωνίας, θα θέλαμε να επισημάνουμε τα
παρακάτω:
Παρά τα προβλήματα που προκαλεί η μειωμένη κατά 70%
κρατική χρηματοδότηση προς το Δήμο, η σημερινή Δημοτική Αρχή διασφαλίζει τη
λειτουργία της υπηρεσίας προς όφελος των χρηστών αλλά και τις θέσεις εργασίας
και το εισόδημα δεκάδων εργαζόμενων που απασχολούνται στη Δημοτική Συγκοινωνία
Αμαρουσίου.
2. Παρέχουμε μια υπηρεσία που δεν έχει ανταποδοτικό
χαρακτήρα
Όσοι ασκούν κριτική και μιλούν απαξιωτικά για την
προσπάθεια που καταβάλλει καθημερινά η Διοίκηση του Δήμου για να μπορούν οι
κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες της πόλης μας να κυκλοφορήσουν με τα «κόκκινα»
και «κίτρινα» λεωφορεία, θα έπρεπε να λαμβάνουν υπόψη τους τη σημερινή
πραγματικότητα.
Η Δημοτική Συγκοινωνία είναι μια υπηρεσία που δεν έχει ανταποδοτικό χαρακτήρα δηλ. το κόστος της δεν καλύπτεται από την καταβολή τελών όπως προβλέπει ο Καλλικράτης και συμβαίνει π.χ. με την καθαριότητα και τον ηλεκτροφωτισμό. Παρ’ όλα αυτά εξακολουθεί να παρέχεται από το Δήμο Αμαρουσίου στους πολίτες και δεν καταργήθηκε όπως έχουν καταργηθεί μια σειρά από δημοτικές υπηρεσίες σε άλλους Δήμους, εξαιτίας της αδυναμίας να χρηματοδοτηθούν.
Η Δημοτική Συγκοινωνία είναι μια υπηρεσία που δεν έχει ανταποδοτικό χαρακτήρα δηλ. το κόστος της δεν καλύπτεται από την καταβολή τελών όπως προβλέπει ο Καλλικράτης και συμβαίνει π.χ. με την καθαριότητα και τον ηλεκτροφωτισμό. Παρ’ όλα αυτά εξακολουθεί να παρέχεται από το Δήμο Αμαρουσίου στους πολίτες και δεν καταργήθηκε όπως έχουν καταργηθεί μια σειρά από δημοτικές υπηρεσίες σε άλλους Δήμους, εξαιτίας της αδυναμίας να χρηματοδοτηθούν.
Όταν πριν από τρία περίπου χρόνια πήραμε την απόφαση
να επιβάλουμε την πληρωμή ενός χαμηλού ύψους εισιτηρίου, μόλις 0,50 λεπτών του
ευρώ, στους χρήστες που δεν ήταν κάτοικοι ή δημότες, ώστε με τα χρήματα που θα
συγκεντρώνονταν να καλύπταμε ένα μικρό μέρος του κόστους λειτουργίας της
υπηρεσίας, δεχθήκαμε μια αδικαιολόγητη επίθεση λαϊκισμού από τις δυνάμεις της
αντιπολίτευσης.
Προφανώς τότε «οι τσάμπα μάγκες» περίσσευαν στο Μαρούσι, αλλά στην πορεία αποδέχθηκαν κι αυτοί ότι τελικά λεφτά δεν υπάρχουν. Παρά την άδικη κριτική που τότε δεχθήκαμε, επιμείναμε στην πολιτική μας και δικαιωθήκαμε. Στο Μαρούσι κάνουμε τη διαφορά, σε σχέση με άλλους Δήμους, γι αυτό και έχουμε πετύχει «να κρατήσουμε ζωντανή» τη Δημοτική Συγκοινωνία.
Προφανώς τότε «οι τσάμπα μάγκες» περίσσευαν στο Μαρούσι, αλλά στην πορεία αποδέχθηκαν κι αυτοί ότι τελικά λεφτά δεν υπάρχουν. Παρά την άδικη κριτική που τότε δεχθήκαμε, επιμείναμε στην πολιτική μας και δικαιωθήκαμε. Στο Μαρούσι κάνουμε τη διαφορά, σε σχέση με άλλους Δήμους, γι αυτό και έχουμε πετύχει «να κρατήσουμε ζωντανή» τη Δημοτική Συγκοινωνία.
4. Νέο μοντέλο οργάνωσης και λειτουργίας
Πετύχαμε να κρατήσουμε ζωντανή τη Δημοτική
Συγκοινωνία χάρη στο μοντέλο οργάνωσης που εφαρμόσαμε, το οποίο στηρίχθηκε
στους παρακάτω άξονες:
• Αναδιοργάνωση
των δρομολογίων και των ωρών λειτουργίας της υπηρεσίας.
• Ολοκλήρωση
των διαδικασιών για ενσωμάτωση της υπηρεσίας στο οργανόγραμμα του Δήμου, μετά
την κατάργηση της ΚΕΑΔΑ.
• Μείωση
των λειτουργικών δαπανών
• Επιβολή
εισιτηρίου στους χρήστες επιβάτες που δεν είναι κάτοικοι – δημότες Αμαρουσίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου