Σαν να μην μέτρησε καθόλου ότι σύσσωμος ο εκπαιδευτικός κόσμος είναι αντίθετος στην εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση. Απαξιώνοντας κάθε έννοια διαβούλευσης μαζί του.
Αγνοώντας τον αλαζονικά και στήνοντας εκ των υστέρων, για επικοινωνιακούς λόγους , ψευτοσυνάντηση με το συνδικαλιστικό μας όργανο για να απορρίψει, βέβαια, τελικά κάθε του πρόταση.
Η κυβέρνηση εκτιμά πως θα καταφέρει να ξεγελάσει την εκπαιδευτική κοινότητα και να την οδηγήσει να δώσει τη συναίνεσή της στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης, με την πρόσκληση ενδιαφέροντος των σχολικών μονάδων για χαρακτηρισμό τους ως «Πρότυπα» και «Πειραματικά» με βάση τον αντιεκπαιδευτικό Ν. 4692/2020.
Η συγκεκριμένη εγκύκλιος έρχεται να επιτείνει τις ταξικές ανισότητες που εμπεριέχονται στο πρόγραμμα της Ν.Δ. και ν’ αποκαλύψει περίτρανα ό,τι θεωρείται φυσική νομοτέλεια από την νεοπαιδαγωγική του σκληρού νεοφιλελευθερισμού και της Ε.Ε. των αυθαίρετων δεικτών της PISA και του ΟΟΣΑ, ο ταξικός διαχωρισμός και η δημιουργία γνωστικών συρματοπλεγμάτων για τη μεγάλη μάζα των μαθητών/-τριών των λαϊκών οικογενειών.
Η ενέργεια αυτή αποτελεί μια ακόμη «συνεισφορά» της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στην υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής της Ν.Δ. για τον διαχωρισμό των σχολείων και τη δημιουργία σχολικών μονάδων ελίτ για τα παιδιά της ανώτερης τάξης των οποίων τα συμφέροντα προασπίζεται και προωθεί, ως κομμάτι της, η κυβέρνηση της Ν.Δ.Παρά τη δηλωθείσα από το ΥΠΑΙΘ μεταξύ Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων διάκριση η οποία έγκειται στο ότι τα μεν Πρότυπα είναι σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης, οι οποίες «στοχεύουν στην καλλιέργεια και τη διάχυση της ιδέας και των πρακτικών της αριστείας στο εκπαιδευτικό σύστημα», τα δε Πειραματικά Σχολεία είναι σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης, οι οποίες «στοχεύουν στην υποστήριξη του πειραματισμού και της πιλοτικής εφαρμογής εκπαιδευτικών καινοτομιών στο εκπαιδευτικό σύστημα, σε τυχαίο δείγμα του μαθητικού πληθυσμού» η νομοθεσία που ορίζει τη συγκρότηση και τη λειτουργία τους είναι κοινή και επί της ουσίας τα ταυτίζει.
Σε αντίθεση με όσα προβλέπονται από το νέο ΦΕΚ είναι επιστημονικά παραδεκτό στην εκπαιδευτική κοινότητα ότι τα πειραματικά σχολεία θα πρέπει να είναι συνδεδεμένα με τα Πανεπιστημιακά ιδρύματα ώστε να εφαρμόζουν τα προτεινόμενα από αυτά προγράμματα με βάση την παιδαγωγική έρευνα σε προσδιορισμένο χρονικό πλαίσιο σε τυχαίο και αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών. Τυχαίο πρέπει να είναι και το δείγμα των διδασκόντων/ουσών σε αυτά. Επίσης, επιβάλλεται η περιοδική μετατροπή σχολείων της Δημόσιας εκπαίδευσης σε Πειραματικά. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούν να συμβάλουν στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης γνώσης σε όλη τη Δημόσια εκπαίδευση.
Ωστόσο τόσο τα Πρότυπα όσο και τα Πειραματικά Σχολεία εντάσσονται σε ένα πλαίσιο λειτουργίας που υπαγορεύεται από την «ανάγκη» η αστική τάξη να δημιουργήσει «εκλεκτά» σχολεία για τους γόνους της.
Η μοναδική θέση την οποία προωθούν οι θερμοί θιασώτες των προτύπων είναι αυτή της «αριστείας». Σχολεία βαθιά ταξικά προεγκριμένα με δυνατότητα πρόσβασης προσανατολισμένου μαθητικού δυναμικού που συνδέεται στο εσωτερικό του με ένα ισχυρό και αδιαίρετο κρίκο: την ταξική καταγωγή, την τάξη που ανήκει και όχι τη γνώση που ανήκει σε όλους τους μαθητές/-τριες.
Η μετατροπή των σχολείων σε πρότυπα και πειραματικά, θα έχει σοβαρές αρνητικές συνέπειες για τους μαθητές της περιοχής, για τα σχολεία και για τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Πρόκειται για ένα σχέδιο βγαλμένο απ’ τα πιο ακραία νεοφιλελεύθερα σενάρια άσκησης πολιτικής. Σχέδιο που δεν αναβαθμίζει το εκπαιδευτικό έργο, δεν διασφαλίζει την ανατροφοδότηση και δεν προάγει τον αναστοχασμό. Αντίθετα, η προώθηση του σκληρού ανταγωνισμού – του ταξικού πυρήνα της καπιταλιστικής ιδεολογίας μεταξύ μαθητών, μεταξύ εκπαιδευτικών και μεταξύ σχολείων θα δηλητηριάσει το σχολικό κλίμα, θα κακοποιήσει τις εξελισσόμενες παιδικές ψυχές στερώντας τους το κατάλληλο ψυχοκοινωνικό περιβάλλον για να αναπτυχθούν ομαλά και ολόπλευρα, θα μετατρέψει τα σχολεία μας σε «σχολεία της αγοράς » που δε θα είναι πια ενιαία και ισότιμα για όλα τα παιδιά και θα εξωθήσει τους εκπαιδευτικούς σε διαγκωνισμούς και έλλειψη συναδελφικότητας και συνεργατικότητας.
Η ενέργεια αυτή αποτελεί μια ακόμη «συνεισφορά» της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στην υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής της Ν.Δ. για τον διαχωρισμό των σχολείων και τη δημιουργία σχολικών μονάδων ελίτ για τα παιδιά της ανώτερης τάξης των οποίων τα συμφέροντα προασπίζεται και προωθεί, ως κομμάτι της, η κυβέρνηση της Ν.Δ.Παρά τη δηλωθείσα από το ΥΠΑΙΘ μεταξύ Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων διάκριση η οποία έγκειται στο ότι τα μεν Πρότυπα είναι σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης, οι οποίες «στοχεύουν στην καλλιέργεια και τη διάχυση της ιδέας και των πρακτικών της αριστείας στο εκπαιδευτικό σύστημα», τα δε Πειραματικά Σχολεία είναι σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης, οι οποίες «στοχεύουν στην υποστήριξη του πειραματισμού και της πιλοτικής εφαρμογής εκπαιδευτικών καινοτομιών στο εκπαιδευτικό σύστημα, σε τυχαίο δείγμα του μαθητικού πληθυσμού» η νομοθεσία που ορίζει τη συγκρότηση και τη λειτουργία τους είναι κοινή και επί της ουσίας τα ταυτίζει.
Σε αντίθεση με όσα προβλέπονται από το νέο ΦΕΚ είναι επιστημονικά παραδεκτό στην εκπαιδευτική κοινότητα ότι τα πειραματικά σχολεία θα πρέπει να είναι συνδεδεμένα με τα Πανεπιστημιακά ιδρύματα ώστε να εφαρμόζουν τα προτεινόμενα από αυτά προγράμματα με βάση την παιδαγωγική έρευνα σε προσδιορισμένο χρονικό πλαίσιο σε τυχαίο και αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών. Τυχαίο πρέπει να είναι και το δείγμα των διδασκόντων/ουσών σε αυτά. Επίσης, επιβάλλεται η περιοδική μετατροπή σχολείων της Δημόσιας εκπαίδευσης σε Πειραματικά. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούν να συμβάλουν στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης γνώσης σε όλη τη Δημόσια εκπαίδευση.
Ωστόσο τόσο τα Πρότυπα όσο και τα Πειραματικά Σχολεία εντάσσονται σε ένα πλαίσιο λειτουργίας που υπαγορεύεται από την «ανάγκη» η αστική τάξη να δημιουργήσει «εκλεκτά» σχολεία για τους γόνους της.
Η μοναδική θέση την οποία προωθούν οι θερμοί θιασώτες των προτύπων είναι αυτή της «αριστείας». Σχολεία βαθιά ταξικά προεγκριμένα με δυνατότητα πρόσβασης προσανατολισμένου μαθητικού δυναμικού που συνδέεται στο εσωτερικό του με ένα ισχυρό και αδιαίρετο κρίκο: την ταξική καταγωγή, την τάξη που ανήκει και όχι τη γνώση που ανήκει σε όλους τους μαθητές/-τριες.
Η μετατροπή των σχολείων σε πρότυπα και πειραματικά, θα έχει σοβαρές αρνητικές συνέπειες για τους μαθητές της περιοχής, για τα σχολεία και για τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Πρόκειται για ένα σχέδιο βγαλμένο απ’ τα πιο ακραία νεοφιλελεύθερα σενάρια άσκησης πολιτικής. Σχέδιο που δεν αναβαθμίζει το εκπαιδευτικό έργο, δεν διασφαλίζει την ανατροφοδότηση και δεν προάγει τον αναστοχασμό. Αντίθετα, η προώθηση του σκληρού ανταγωνισμού – του ταξικού πυρήνα της καπιταλιστικής ιδεολογίας μεταξύ μαθητών, μεταξύ εκπαιδευτικών και μεταξύ σχολείων θα δηλητηριάσει το σχολικό κλίμα, θα κακοποιήσει τις εξελισσόμενες παιδικές ψυχές στερώντας τους το κατάλληλο ψυχοκοινωνικό περιβάλλον για να αναπτυχθούν ομαλά και ολόπλευρα, θα μετατρέψει τα σχολεία μας σε «σχολεία της αγοράς » που δε θα είναι πια ενιαία και ισότιμα για όλα τα παιδιά και θα εξωθήσει τους εκπαιδευτικούς σε διαγκωνισμούς και έλλειψη συναδελφικότητας και συνεργατικότητας.
Πόσο άτοπο, προκλητικό και υποκριτικό, μετά από ένα χρόνο πανδημίας, που το ΥΠΑΙΘ έχει αφήσει μαθητές, σχολεία και εκπαιδευτικούς στην τύχη τους, χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο προστασίας, να μιλά για «αριστεία» ολίγων, για πρότυπα και πειραματικά σχολεία, ενώ δε «θυσιάζει» χρήματα για ενίσχυση των εκπαιδευτικών μονάδων με όσους εκπαιδευτικούς χρειάζονται, ενώ δεν παρέχει τα μέσα που απαιτούνται για να ανταπεξέλθουν όλοι οι μαθητές στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ενώ δεν έχει καλύψει ακόμα τις ανάγκες της εκπαίδευσης σε εκπαιδευτικό προσωπικό με το διορισμό/πρόσληψη των αναγκαίων εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης, ενώ επιχειρεί να λειτουργήσει τα σχολεία με τριμηνίτες συμβασιούχους εκπαιδευτικούς για πρώτη φορά στην μεταπολιτευτική ιστορία της χώρας.
Η επιλογή και η συγκέντρωση των «καλών» μαθητών σε κάθε περιοχή, στην ουσία υποβαθμίζει το σύνολο των σχολείων. Έτσι ανοίγει ο δρόμος για τη δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, με διαφορετικό πρόγραμμα, διαφορετικά μαθήματα και διαφορετική βέβαια χρηματοδότηση.
Θα πρέπει όλοι οι συνάδελφοι να γνωρίζουμε ότι για όσες σχολικές μονάδες μετατραπούν σε Πειραματικά, θα υπάρξουν οι εξής αρνητικές συνέπειες – ανακατατάξεις:
1. Όλοι οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας ΧΑΝΟΥΝ την ΟΡΓΑΝΙΚΗ τους θέση (άρθρο 19 παρ. 15 του Ν. 4692/2021). Οι εκπαιδευτικοί στα Πρότυπα – Πειραματικά Σχολεία θα τοποθετούνται όχι με οργανική θέση αλλά επί θητεία.
2. Αποδέχονται την ατομική αξιολόγησή τους και την επιχειρούμενη εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, όπως αναφέρεται στο άρθρο 20 παρ. 3α του Ν. 4692/2020: «αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί στην παιδαγωγική τους επάρκεια, όπως προκύπτει ιδίως από το βαθμό συμμετοχής τους στις δράσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου …».
3. Τα σχολεία αυτά θα διοικούνται από μια ειδική, πανίσχυρη Διοικούσα Επιτροπή (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) που θα αξιολογεί τα Πρότυπα – Πειραματικά Σχολεία και θα αποφασίζει αν θα παραμείνουν Πρότυπα – Πειραματικά Σχολεία ή αν θα εκπέσουν σε κοινά σχολεία. Η Δ.Ε.Π.Π.Σ που διορίζεται εξολοκλήρου από το υπουργείο, μεριμνά «για την προσέλκυση δωρεών, χορηγών και κάθε είδους παροχών», όπως αναφέρει ο νόμος και θα αποφασίζει για όλα τα ζητήματα των Πειραματικών και Πρότυπων σχολείων της χώρας, όπως: «τον τρόπο επιλογής των μαθητών, την επιλογή των Διευθυντών και των εκπαιδευτικών των σχολείων, για το ωρολόγιο πρόγραμμα, τη διδακτέα ύλη, τον τρόπο και τις μεθόδους διδασκαλίας, ακόμα και για τη χρηματοδότηση των σχολείων».
4. Χάνεται η έννοια του σχολείου της γειτονιάς. Η επιλογή των μαθητών δε θα γίνεται σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας αλλά με κλήρωση. Στα σχολεία που θα γίνουν Πρότυπα – Πειραματικά επομένως καταργούνται τα γεωγραφικά όρια της περιοχής τους χάνοντας την χωροθέτησή τους ως προς το μαθητικό δυναμικό του κάθε σχολείου. Γίνεται υποχρεωτική μετακίνηση των μαθητών στις όμορες σχολικές μονάδες, με τις όποιες συνέπειες στην ψυχολογία των μετακινούμενων μαθητών, στην εκπαιδευτική τους διαδικασία, αλλά και στον οικογενειακό προγραμματισμό.
5. Μετατρέπεται ο ρόλος του συντονιστή εκπαιδευτικού έργου σε αξιολογητή, αφού αυτός είναι που θα διενεργεί την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών (άρθρο 20 παρ. 3β του Ν.4692/2020).
6. Διδακτικό ωράριο σε αμφισβήτηση. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, που εκδίδεται μετά από εισήγηση της Δ.Ε.Π.Π.Σ., μπορεί να τροποποιείται το διδακτικό ωράριο των υπηρετούντων εκπαιδευτικών στα Π.Σ. και ΠΕΙΡ.Σ. (παράγραφος 23 του Άρθρου 19).
7. Ο χαρακτηρισμός δημόσιας σχολικής μονάδας ως Π.Σ. ή ΠΕΙΡ.Σ. μπορεί να πραγματοποιηθεί και έπειτα από αίτηση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης (Διευθυντής Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης), στην οποία υπάγεται η προτεινόμενη σχολική μονάδα. Και μάλιστα καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς.
8. Τέλος, για τα σχολεία αυτά θεσμοθετείται η προσέλκυση χορηγών (άρθρο 23), η συμμετοχή του Δήμου, του συλλόγου γονέων, συλλόγων αποφοίτων, αλλά και εξωσχολικών «προσωπικοτήτων» μέσω του Συμβούλιου στήριξης του σχολείου (Άρθρο 22). Αυτό αποφασίζει για θέματα που σχετίζονται με την προσφορά του Σχολείου στην τοπική κοινωνία, μεριμνά για θέματα που σχετίζονται με την υλικοτεχνική υποδομή και τους οικονομικούς πόρους του Σχολείου, καθώς και με την αξιοποίηση και διάθεση των οικονομικών πόρων της σχολικής μονάδας, πέραν όσων διαχειρίζεται η αρμόδια Σχολική Επιτροπή.
Να μη συναινέσουμε, συνάδελφοι, στα σχέδια της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ.
Να μην αιτηθούν οι σύλλογοι διδασκόντων την ένταξη στο θεσμό των Πρότυπων και Πειραματικών.
Να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με αυτές των γονιών και να αγωνιστούμε για να μην περάσει αυτή η κυβερνητική – αντιεκπαιδευτική – αντιλαϊκή πολιτική.
Στη νέα προσπάθεια της κυβέρνησης ενάντια στο δημόσιο, καθολικό και δωρεάν χαρακτήρα των δημόσιων σχολείων, αντιδρούμε συλλογικά και δυναμικά.
Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην αποφασίσουν τον χαρακτηρισμό του σχολείου τους ως «Πειραματικού».
Καλούμε τους Δ/ντές Εκπαίδευσης να μην προτείνουν μονοπρόσωπα τον χαρακτηρισμό δημόσιας σχολικής μονάδας ως «Πειραματικού Σχολείου» χωρίς σύμφωνη απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.
Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να πάρει σαφή θέση, ως προς το περιεχόμενο και τον τρόπο αντίδρασης, ώστε να αποτρέψουμε το σχέδ
ιο της κυβερνητικής πολιτικής που βασίζεται στην ιδιωτικοποίηση και στην κατηγοριοποίηση σχολείων μαθητών και εκπαιδευτικών και στη συρρίκνωση των εργασιακών δικαιωμάτων.
Όχι στα σχολεία για λίγους αρίστους και εκλεκτούς
Δημόσια δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά
Η επιλογή και η συγκέντρωση των «καλών» μαθητών σε κάθε περιοχή, στην ουσία υποβαθμίζει το σύνολο των σχολείων. Έτσι ανοίγει ο δρόμος για τη δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, με διαφορετικό πρόγραμμα, διαφορετικά μαθήματα και διαφορετική βέβαια χρηματοδότηση.
Θα πρέπει όλοι οι συνάδελφοι να γνωρίζουμε ότι για όσες σχολικές μονάδες μετατραπούν σε Πειραματικά, θα υπάρξουν οι εξής αρνητικές συνέπειες – ανακατατάξεις:
1. Όλοι οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας ΧΑΝΟΥΝ την ΟΡΓΑΝΙΚΗ τους θέση (άρθρο 19 παρ. 15 του Ν. 4692/2021). Οι εκπαιδευτικοί στα Πρότυπα – Πειραματικά Σχολεία θα τοποθετούνται όχι με οργανική θέση αλλά επί θητεία.
2. Αποδέχονται την ατομική αξιολόγησή τους και την επιχειρούμενη εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, όπως αναφέρεται στο άρθρο 20 παρ. 3α του Ν. 4692/2020: «αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί στην παιδαγωγική τους επάρκεια, όπως προκύπτει ιδίως από το βαθμό συμμετοχής τους στις δράσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου …».
3. Τα σχολεία αυτά θα διοικούνται από μια ειδική, πανίσχυρη Διοικούσα Επιτροπή (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) που θα αξιολογεί τα Πρότυπα – Πειραματικά Σχολεία και θα αποφασίζει αν θα παραμείνουν Πρότυπα – Πειραματικά Σχολεία ή αν θα εκπέσουν σε κοινά σχολεία. Η Δ.Ε.Π.Π.Σ που διορίζεται εξολοκλήρου από το υπουργείο, μεριμνά «για την προσέλκυση δωρεών, χορηγών και κάθε είδους παροχών», όπως αναφέρει ο νόμος και θα αποφασίζει για όλα τα ζητήματα των Πειραματικών και Πρότυπων σχολείων της χώρας, όπως: «τον τρόπο επιλογής των μαθητών, την επιλογή των Διευθυντών και των εκπαιδευτικών των σχολείων, για το ωρολόγιο πρόγραμμα, τη διδακτέα ύλη, τον τρόπο και τις μεθόδους διδασκαλίας, ακόμα και για τη χρηματοδότηση των σχολείων».
4. Χάνεται η έννοια του σχολείου της γειτονιάς. Η επιλογή των μαθητών δε θα γίνεται σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας αλλά με κλήρωση. Στα σχολεία που θα γίνουν Πρότυπα – Πειραματικά επομένως καταργούνται τα γεωγραφικά όρια της περιοχής τους χάνοντας την χωροθέτησή τους ως προς το μαθητικό δυναμικό του κάθε σχολείου. Γίνεται υποχρεωτική μετακίνηση των μαθητών στις όμορες σχολικές μονάδες, με τις όποιες συνέπειες στην ψυχολογία των μετακινούμενων μαθητών, στην εκπαιδευτική τους διαδικασία, αλλά και στον οικογενειακό προγραμματισμό.
5. Μετατρέπεται ο ρόλος του συντονιστή εκπαιδευτικού έργου σε αξιολογητή, αφού αυτός είναι που θα διενεργεί την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών (άρθρο 20 παρ. 3β του Ν.4692/2020).
6. Διδακτικό ωράριο σε αμφισβήτηση. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, που εκδίδεται μετά από εισήγηση της Δ.Ε.Π.Π.Σ., μπορεί να τροποποιείται το διδακτικό ωράριο των υπηρετούντων εκπαιδευτικών στα Π.Σ. και ΠΕΙΡ.Σ. (παράγραφος 23 του Άρθρου 19).
7. Ο χαρακτηρισμός δημόσιας σχολικής μονάδας ως Π.Σ. ή ΠΕΙΡ.Σ. μπορεί να πραγματοποιηθεί και έπειτα από αίτηση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης (Διευθυντής Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης), στην οποία υπάγεται η προτεινόμενη σχολική μονάδα. Και μάλιστα καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς.
8. Τέλος, για τα σχολεία αυτά θεσμοθετείται η προσέλκυση χορηγών (άρθρο 23), η συμμετοχή του Δήμου, του συλλόγου γονέων, συλλόγων αποφοίτων, αλλά και εξωσχολικών «προσωπικοτήτων» μέσω του Συμβούλιου στήριξης του σχολείου (Άρθρο 22). Αυτό αποφασίζει για θέματα που σχετίζονται με την προσφορά του Σχολείου στην τοπική κοινωνία, μεριμνά για θέματα που σχετίζονται με την υλικοτεχνική υποδομή και τους οικονομικούς πόρους του Σχολείου, καθώς και με την αξιοποίηση και διάθεση των οικονομικών πόρων της σχολικής μονάδας, πέραν όσων διαχειρίζεται η αρμόδια Σχολική Επιτροπή.
Να μη συναινέσουμε, συνάδελφοι, στα σχέδια της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ.
Να μην αιτηθούν οι σύλλογοι διδασκόντων την ένταξη στο θεσμό των Πρότυπων και Πειραματικών.
Να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με αυτές των γονιών και να αγωνιστούμε για να μην περάσει αυτή η κυβερνητική – αντιεκπαιδευτική – αντιλαϊκή πολιτική.
Στη νέα προσπάθεια της κυβέρνησης ενάντια στο δημόσιο, καθολικό και δωρεάν χαρακτήρα των δημόσιων σχολείων, αντιδρούμε συλλογικά και δυναμικά.
Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην αποφασίσουν τον χαρακτηρισμό του σχολείου τους ως «Πειραματικού».
Καλούμε τους Δ/ντές Εκπαίδευσης να μην προτείνουν μονοπρόσωπα τον χαρακτηρισμό δημόσιας σχολικής μονάδας ως «Πειραματικού Σχολείου» χωρίς σύμφωνη απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.
Καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να πάρει σαφή θέση, ως προς το περιεχόμενο και τον τρόπο αντίδρασης, ώστε να αποτρέψουμε το σχέδ
ιο της κυβερνητικής πολιτικής που βασίζεται στην ιδιωτικοποίηση και στην κατηγοριοποίηση σχολείων μαθητών και εκπαιδευτικών και στη συρρίκνωση των εργασιακών δικαιωμάτων.
Όχι στα σχολεία για λίγους αρίστους και εκλεκτούς
Δημόσια δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά
——— ∙ ——— ∙ ——— ∙ ——— ——— ∙ ——— ∙ ——— ∙ ———
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Ταχ. Δ/νση: Μαραθωνοδρόμου 54
Τ. Κ. 15124 Μαρούσι
Τηλ.: 2108020788 Fax:2108020788
Πληροφ.: Φ. Καββαδία 6932628101
Email:syll2grafeio@gmail.com
Δικτυακός τόπος://:www.syllogosekpaideutikonpeamarousiou.gr
Μαρούσι 12 – 3 – 2021 Αρ. Πρ.: 462
.~`~..~`~..~`~..~`~..~`~..~`~..~`~..~`~.. .~`~..~`~..~`~..~`~..~`~..~`~..~`~..~`~.
€ « » ●► $ ▲▼◄► € € $$ € € ◄ ►▲▼► ◄● « » €
€ « » ●► $ ▲▼◄► € € $$ € € ◄ ►▲▼► ◄● « » €
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου