Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Μαρίνα Σταυράκη:«Είναι τιμή μου που είμαι σύζυγος του Γ. Πατούλη»

Ακομπλεξάριστη, αρκετά γοητευτική και χαμογελαστή, για όλους και για όλα μίλησε στο πρωινό του Mega «Καλημερούδια» η σύζυγος του δημάρχου Αμαρουσίου, Μαρίνα Σταυράκη -Πατούλη
Η κα Πατούλη μίλησε για το «χρυσό σαλόνι» του σπιτιού της που σήκωσε θύελλα αντιδράσεων και σχολίων λέγοντας..
«Ανοίξαμε το σπίτι μας, ευχηθήκαμε χρόνια πολλά για τις γιορτές… Τώρα, αν το σαλόνι δεν άρεσε γιατί ήταν πολύ χρυσό, ζητούμε συγγνώμη», ενώ δε δίστασε να αναφερθεί και στον χαρακτηρισμό της «Barbie», αλλά και της Πατούλαινας που πολλοί της αποδίδουν.
 Χαρακτηριστικά είπε: 
«Το «Barbie» όταν έχει τον συνειρμό της ξανθιάς ανόητης και πάλι με διασκεδάζει. Το θέμα δεν είναι τι λένε, αλλά τι μπορείς να αποδείξεις πως είσαι. Είμαι η Πατούλαινα, το έχω αποδεχθεί, είμαστε πάρα πολλά χρόνια μαζί και είναι τιμή μου».

Μίλησε όμως αναφορικά και με τη δήλωση του Απόστολου Γκλέτσου πως έχει πάει με άνδρα: «Είμαστε ενήλικες και συνειδητοποιημένοι άνθρωποι να κάνουμε τις δηλώσεις μας δημόσια. Καθένας από μας είναι υπεύθυνος και για τις πράξεις του και για τα λόγια του. Οι επιλογές κανενός δεν πρέπει να κρίνονται».
Θα έκανε όμως ποτέ αισθησιακή φωτογράφηση; 
«Δεν θα έκανα ποτέ μια αισθησιακή φωτογράφηση, δεν με εκφράζει. Δεν συνάδει με τον ρόλο που έχω τον εκπαιδευτικό και τον ρόλο μου στην κοινωνία. Με εξιτάρει η πρόκληση αλλά είμαι συντηρητικός άνθρωπος» ανέφερε χαρακτηριστικά.
                                 
                                                                                               Πηγή: tff

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου