Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Βασίλης Χατζηαθανασιάδης:«Ανοίγει λοιπόν η Φραγκοκκλησιάς»!!!

«Εγκαινίασε» την Κυριακή 11 Μαΐου προεκλογικά ένα έργο ο κ. Γ. Πατούλης, που δεν τόλμησε να ολοκληρώσει πριν τις εκλογές, ώστε να μη φανούν οι βαρύτατες συνέπειες των επιλογών του στους κατοίκους του Πολυδρόσου, του Παραδείσου και του Σωρού», ισχυρίζεται αναφορικά με την διάνοιξη της οδού Φραγκοκκλησιάς, ο Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη «ΕΝΟΤΗΤΑ, ΑΝΑΤΡΟΠΗ και ΕΡΓΟ για το ΜΑΡΟΥΣΙ», Βασίλης Χατζηαθανασιάδης
Οι κάτοικοι που προσήλθαν στην τελετή, προσθέτει, έδειξαν έμπρακτα και αυθόρμητα τη δυσαρέσκεια και τις ανησυχίες τους. Το καλό είναι πως με την πίεσή τους και τις παρεμβάσεις του προέδρου του Συλλόγου Κατοίκων Πολυδρόσου Βασίλη Καπρινιώτη, ο κ. Πατούλης δεσμεύτηκε πως δεν θα δοθεί ο δρόμος σε χρήση πριν την εκπόνηση μελέτης (την οποία δεν «πρόλαβε» να κάνει δυο χρόνια τώρα!!!).
Δεσμεύτηκε δε από μικροφώνου μπροστά σε όλους μας ότι το νεο-κατασκευασμένο τμήμα του δρόμου θα είναι αποκλειστικά έξοδος προς την Πεντέλης.
Μένει να κρατήσει τις δεσμεύσεις του, ειδικά αν τυχόν επανεκλεγεί δήμαρχος...
Εμείς πάντως μνήμη διαθέτουμε!!!

                 Ανοίγει λοιπόν η Φραγκοκκλησιάς!
Για να συνδέσει δυο μεγάλα κυκλοφοριακά ποτάμια: τη Λεωφόρο Κηφισίας με τη Λεωφόρο Πεντέλης! Στο ίδιο ακριβώς σημείο που τα συνδέει και η Αττική Οδός!!!
Το άνοιγμα του δρόμου δεν οδηγεί στην εξυπηρέτηση τοπικής αλλά υπερτοπικής κυκλοφορίας!
Παρά τους αγώνες των κατοίκων του, που για δέκα χρόνια απέτρεψαν το άνοιγμά της, το Πολύδροσο κυριολεκτικά θυσιάζεται με βάση ευρύτερους σχεδιασμούς.
Σχεδιασμούς που οδήγησαν - με καθυστέρηση δεκαετιών - στην ένταξη στο Σχέδιο Πόλης των 500 στρεμμάτων του Κάτω Σωρού όχι ως Αμιγούς Κατοικίας, όπως θα ήταν το μόνο φυσικό για το υπερκορεσμένο πολεοδομικά Μαρούσι, αλλά με χρήσεις - σε μεγάλο μέρος - Γενικής Κατοικίας.
Σχεδιασμούς που, ανατρέποντας τελείως τη φυσιογνωμία του Πολυδρόσου και την ποιότητα ζωής των κατοίκων του, επιτρέπουν την εγκατάσταση στην περιοχή μεγάλων εμπορικών και άλλων επιχειρήσεων. Σχεδιασμούς που, για τις ανάγκες αυτών ακριβώς των επιχειρήσεων επέβαλαν τη διάνοιξη του δρόμου για την εξασφάλιση της απαραίτητης πελατείας των επιχειρήσεων αυτών.
Ο δρόμος λοιπόν ανοίγει μετά την απόφαση του ΣτΕ, που - προφανώς - είναι απολύτως σεβαστή.
Μένουν βέβαια οι απορίες:
Γιατί άργησε οκτώ χρόνια να εκδοθεί η δικαστική απόφαση;
Γιατί, απ’ όταν τέθηκε το θέμα της διάνοιξης, δυο φορές ξέσπασαν πυρκαγιές στη ρεματιά στο συγκεκριμένο σημείο, αμέσως μετά από αντίστοιχες δενδροφυτεύσεις της περιοχής από τους κατοίκους;
Γιατί χάθηκαν δέκα ολόκληρα χρόνια χωρίς καμιά φροντίδα για τα 15 περίπου στρέμματα της ρεματιάς πάνω από το εγκιβωτισμένο ρέμα δίπλα στον διανοιγόμενο δρόμο;
Μένουν και οι ευθύνες:
Γιατί ο Δήμαρχος Αμαρουσίου κ. Πατούλης δεν στάθηκε δίπλα στους δημότες κατοίκους του Πολυδρόσου αλλά υποστήριξε τις αποφάσεις των Δημάρχων Χαλανδρίου και Βριλησσίων και τους σχεδιασμούς που οδήγησαν στις αποφάσεις αυτές;
Γιατί ο Δήμαρχος κ. Πατούλης έκανε ευθεία παρέμβαση στη δικαιοσύνη ζητώντας από τον τότε πρόεδρο του ΣτΕ ν’ ανοίξει ο δρόμος;
Γιατί συνεχίστηκε η πολιτική Τζανίκου, ο οποίος  δεν πρόλαβε να λαβώσει τότε το Πολύδροσο;
Και τώρα τι μπορεί και τι πρέπει να γίνει;
Για αποφυγή της οριστικής καταστροφής του Πολυδρόσου, αντίστοιχης με αυτήν που συνέβη στο Ψαλίδι με την ανέγερση και τη λειτουργία του Mall, επιβάλλεται:
Να μην ανοίξει ο δρόμος πριν από μια αρχική κυκλοφοριακή μελέτη, η οποία θα προβλέπει άμεσες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με μονοδρομήσεις της οδού Φραγκοκκλησιάς και κυκλοφοριακή αξιοποίηση των δύο παραδρόμων της Αττικής Οδού.
Να γίνει πλήρης επιστημονικά τεκμηριωμένη κυκλοφοριακή μελέτη για την ευρύτερη περιοχή των τριών όμορων Δήμων: Αμαρουσίου, Χαλανδρίου και Βριλησσίων που να διερευνήσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις και να προτείνει και να υλοποιήσει την βέλτιστη και
Να ενθαρρύνουμε τη χρήση της Αττικής Οδού για μικρές και μεσαίες διαδρομές, ώστε να αποτρέψουμε την υπερτοπική κίνηση στο Πολύδροσο! Να απαιτήσουμε δηλαδή, ως Δήμος Αμαρουσίου μαζί με άλλους Δήμους της Αττικής που ενδιαφέρονται για μια τέτοια ρύθμιση, χρέωση με βάση τη χιλιομετρική διαδρομή των οχημάτων αντί της απαγορευτικής τιμής των 2,80 €! Για όσους τυχόν θεωρούν μια τέτοια προοπτική ως μη υλοποιήσιμη τονίζεται ότι κάτι τέτοιο ενδεχομένως να εξυπηρετεί και την ίδια την «Αττική Οδό», που σε συνθήκες κρίσης είδε τον κύκλο εργασιών της να μειώνεται.
Για να διεκδικήσουμε και να πετύχουμε τους στοιχειώδεις αυτούς στόχους, που θα αποτρέψουν τα χειρότερα για το Πολύδροσο, εγγυητές και οδηγοί σε μια τέτοια προσπάθεια δεν μπορεί παρά να είναι οι κάτοικοι της γειτονιάς και οι κινητοποιήσεις τους!
                                                  Βασίλης Χατζηαθανασιάδης
                                                        Κάτοικος Πολυδρόσου
                                            Ιδρυτικό μέλος του τοπικού μας συλλόγου
      Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη
«ΕΝΟΤΗΤΑ, ΑΝΑΤΡΟΠΗ & ΕΡΓΟ για το ΜΑΡΟΥΣΙ»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου