Ο Σλήμαν στις ανασκαφές της Τροίας βρήκε ζωγραφισμένους σε όστρακα, χαραγμένους σε βωμούς πάρα πολλούς σταυρούς, απαράλλακτους με τους σημερινούς, καθώς και σβάστικες, που μ' αυτές διακόσμησε τα κάγκελα στο μέγαρό του των Αθηνών, στο γνωστό Ιλίου Μέλαθρον της Πανεπιστημίου.
Γράφει λοιπόν: Ο σταυρός και η σβάστικα (:«σταυρός ον αι άκραι εκάμφθησαν εις ορθήν γωνίαν»), καρφώνονταν «υπό τεσσάρων ήλων (καρφιών) στο βωμό... Εν τω χώρω ένθα συνδέονται τα δύο ξύλα - σταυρού και σβάστικας- υπάρχει μικρόν κοίλωμα...».
Σ' αυτό το κοίλωμα προσάρμοζαν ένα μακρύ ξύλινο γουδοχέρι την ώρα των θυσιών «καλούμενον πράμανθα», που το περιέστρεφαν «μέχρισου δια της προστρίψεως ηνάπτετο το άγιον πυρ του θεού άγνι... Από δε της λέξως ταύτης πράμανθα έπλασαν οι Ελληνες ύστερον τον Προμηθέα, τον κλέψαντα το πυρ από του ουρανού...».
Ο ιερεύς «έχεεν εις την οπήν την πνευματώδη φυτική ουσία "soma" (σώμα), η δε φλοξ ανυψούτο μεγαλοπρεπώς και ο μέγας θεός άγνι του αγίου πυρός απεκάλυπτε τοις ανθρώποις...» κ.λπ., κ.λπ. (σελ. 75-78).
Ετσι, λοιπόν, από το «ευ εστι» - σύμφωνα με τον Σλήμαν - παράγεται το σύμβολο «καλών ευχών» σουάστικα ή σβάστικα, και από την *στα - παράγεται ο σταυρός που άξιζε στον Προμηθέα, μια και επαναστάτησε κατά του Διός.
Αυτά τα πανάρχαια ιερά σύμβολα της πρώτης φωτιάς, του πρώτου τιτάνιου αγώνα για την επιβίωση, «μολύνθηκαν» από τους σφαγείς σταυροφόρους• ακόμα από τις ρατσιστικές ορδές των χιτλερικών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου