ΣΗΜΕΡΑ Δευτέρα 17 Ιουνίου, 12 μ.μ. - Σωρού 26, Μαρούσι
Προσυγκέντρωση: Σταθμός Προαστιακού «Κηφισίας»
Οι χιλιάδες εργαζόμενοι που μέσα σε μια νύχτα πέταξε στον δρόμο η τρικομματική δεν μπορούν να διαχωριστούν από τους χιλιάδες εργαζόμενους που καταδικάζουν στην ανεργία, στη φτώχεια και στην εκμετάλλευση οι «ιδιώτες» καναλάρχες της DIGEA.
Ιδού όμως τα στοιχεία που δεν θέλαν να δίνουν στους ενδιαφερόμενους (γιατί άραγε;)
Στελέχη DIGEA
Προσυγκέντρωση: Σταθμός Προαστιακού «Κηφισίας»
Οι χιλιάδες εργαζόμενοι που μέσα σε μια νύχτα πέταξε στον δρόμο η τρικομματική δεν μπορούν να διαχωριστούν από τους χιλιάδες εργαζόμενους που καταδικάζουν στην ανεργία, στη φτώχεια και στην εκμετάλλευση οι «ιδιώτες» καναλάρχες της DIGEA.
Η DIGEA ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΑΥΓΟ Ή ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΗΝ DIGEA;
Το
κυβερνητικό διάταγμα της... Τρίτης 11 Ιουνίου για το κλείσιμο της ΕΡΤ και την
απόλυση πάνω από δυόμισι χιλιάδων εργαζόμενων αναβίωσε, εκτός όλων των άλλων,
και δύο παμπάλαιες εικόνες στους υπερσύγχρονους ψηφιακούς δέκτες της χώρας:
το
μαύρο στα κανάλια της κρατικής τηλεόρασης και τις χρωματιστές μπάρες της πάλαι
ποτέ «διακοπής» στην προσπάθεια αναμετάδοσης του απεργιακού προγράμματος της
ΕΡΤ από τον τηλεοπτικό σταθμό 902.
Και αν τους ηθικούς αυτουργούς και των δύο
εικόνων τους γνωρίζουμε καλά, τώρα μάθαμε (ή ξαναθυμηθήκαμε) και τους τεχνικούς
αυτουργούς: τους καναλάρχες που έχουν συμπράξει στην DIGEA – Ψηφιακός Πάροχος
Α.Ε.
ΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΓΙΑ
ΤΗΝ ΕΡΤ:
Το Κίνημα "Δεν Πληρώνω" φέρνει στο φως το
χαρακτηρισμένο ως ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ έγγραφο οδηγιών της Digea για τον τρόπο
απαντήσεων σε πιθανές ερωτήσεις για το κόψιμο του σήματος της ΕΡΤ και του 902.
Είναι χαρακτηριστική η τελευταία παράγραφος του
κειμένου γραμμένη με κεφαλαία:
ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΙΝΕΤΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΩ (sic)
2106838700"
Τι θέλουν να αποφύγουν οι υπεύθυνοι της DIGEA και
κρύβουν τα ονόματα τους και την διεύθυνση τους;
Το "ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ" έγγραφο της DIGEA γράφει
με 18(!) θαυμαστικά προς τους υπαλλήλους της: ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΘΕΤΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ!!!
Δίνουν επίσης ρητή εντολή να μην δίνουν καμιά
διεύθυνση της DIGEA, ούτε κανένα όνομα υπευθύνου.
Ιδού όμως τα στοιχεία που δεν θέλαν να δίνουν στους
ενδιαφερόμενους (γιατί άραγε;)
Το "ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ" έγγραφο της DIGEA γράφει
με 18(!) θαυμαστικά προς τους υπαλλήλους της: ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΘΕΤΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ!
Δίνουν επίσης ρητή εντολή να μην δίνουν καμιά
διεύθυνση της DIGEA, ούτε κανένα όνομα υπευθύνου.
Ιδού όμως τα στοιχεία που δεν θέλαν να δίνουν στους ενδιαφερόμενους (γιατί άραγε;)
Διεύθυνση: Σωρού 26, Περιοχή: Μαρούσι,Τ.Κ.:151 25
Website: www.digea.gr
Fax: 210 6823205
μέηλ: info@digea.gr για οποιον θελει να διαμαρτυρηθει
Νικόλαος ΑγγελόπουλοςΠρόεδρος
Παναγιώτης ΚυριακόπουλοςΑντιπρόεδρος
Γεώργιος Μαθιός Γενική Διεύθυνση
Κωνσταντίνος ΜιχαηλίδηςΟικονομική Διεύθυνση
Ιωάννα ΚολιάδουΔιεύθυνση Marketing & Δημοσίων
Σχέσεων
Γιώργος Μαθιός
Ο Γιώργος Μαθιός είναι CEO της εταιρείας «DIGEAΔιευθύνων Σύμβουλος Digea A.E. - Ψηφιακός Πάροχος Α.Ε.» από το 2009. Η «DIGEA» έχει αναλάβει το έργο της δημιουργίας του δικτύου της επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης και της ψηφιακής εκπομπής, με μετόχους τους επτά ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας. Παράλληλα, η «DIGEA» έχει πραγματοποιήσει την καμπάνια ενημέρωσης του ελληνικού κοινού για τη μεγάλη αυτή αλλαγή που συμβαίνει στο τηλεοπτικό τοπίο της χώρας μας. Ο Γιώργος Μαθιός συνδυάζει μια ευρεία και πολυετή εμπειρία σε διοικητικές θέσεις ευθύνης μεγάλων πολυεθνικών οργανισμών, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Συγκεκριμένα από το 2007 έως το 2009 διετέλεσε Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ και Τραπεζικών Προϊόντων στην «HSBC» Ελλάδας, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Τράπεζας καθώς και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της HSBC ΑΕΔΑΚ. Από το 2001 έως το 2007 διετέλεσε Διευθυντής Ολοκληρωμένου Μάρκετινγκ της Νοτιανατολικής Ευρώπης και μέλος της διεθνούς ομάδας Ψηφιακών Μέσων και νέων τεχνολογιών της εταιρείας στη «The Coca-Cola Company» ενώ ήταν επικεφαλής ενεργοποίησης της Ολυμπιακής χορηγίας του 2004. Από το 1999 έως το 2001 διετέλεσε Διευθυντής της Ψηφιακής Πλατφόρμας της «NOVA» στη «Netmed». Από το 1998 έως το 1999 διετέλεσε Διευθυντής Μάρκας στην «L’Oreal» ενώ από το 1996 έως το 1998 διετέλεσε Brand Manager στην «Procter&Gamble» Γερμανίας. Είναι κάτοχος MBA από το «Manchester Business School» με εξειδίκευση στην Διοίκηση Πολυεθνικών Οργανισμών και στο Marketing. Επίσης, είναι Μηχανολόγος Μηχανικός με μεταπτυχιακές σπουδές M.Sc στη Θερμοδυναμική και την Υδροδυναμική από το «University of Manchester, Institute of Science and Technology» καθώς και M.Sc στο Shipping και τη Ναυτική Μηχανολογία από το «University of Newcastle U.T.». |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου