Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Δημιουργούν Γενίτσαρους του καταναλωτισμού εδώ & 10 χρόνια, «Ελληνικό Παιδικό Μουσείο» & «Citi Βank»!

«Οικονομία: γνώση… με αξία» για παιδιά ηλικίας 6 -12 χρόνων!!!
Το «καινοτόμο» εκπαιδευτικό πρόγραμμα 
«Οικονομία: γνώση με αξία» όπως το διαφημίζουν, έκλεισε ήδη 10 χρόνια «επιτυχημένης» πορείας σε Δημοτικά Σχολεία... & αποκτά πλέον διαδικτυακή διάσταση.
Εφέτος ξεκίνησε το Σαββατοκύριακο 21 & 22 Μαρτίου  και θα πραγματοποιείται κάθε Σαββατοκύριακο μέχρι τον Ιούλιο στο Παιδικό Μουσείο από τις 10:00 π.μ. έως τις 11:30 π.μ.
Πόσα παιδιά παρήλασαν και με την αθωότητά τους εφοδίασαν με πλούσια στοιχεία για τις καταναλωτικές & ΟΧΙ μόνο συνήθειές τους, την Citi Βank;
Με την συμπλήρωση 10 ετών διεξαγωγής του προγράμματος, σύμφωνα με την ίδια την «Citi Βank» πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 2.360 εκπαιδευτικά προγράμματα, στα οποία έλαβαν μέρος 62.250 μαθητές 6 -12 χρόνων(!!!) και 750 εθελοντές - εργαζόμενοι της Citi. 
Αξιοποιώντας την εμπειρία και το υλικό που συγκεντρώθηκε όλα αυτά τα χρόνια - όπως είναι ευνόητο - το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο & η Citi Βank, δεν μπορούσαν να το αφήσουν αναξιοποίητο!
Η μία πτυχή αξιοποίησης αφορά τον σχεδιασμό ενός νέου ψηφιακού παιγνιδιού «www.oikonomiagnosimeaxia.gr», με βάση το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρακολουθούσαν οι μαθητές στις σχολικές τάξεις.

Το νέο ψηφιακό παιχνίδι οικονομικής εκπαίδευσης είναι ειδικά διαμορφωμένο για οικογένειες με παιδιά ηλικίας 6-12, ώστε να παίξουν παρέα, να συνεργαστούν και να ανταλλάξουν εμπειρίες και γνώσεις. 
Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα σε όλα τα μέλη της οικογένειας να εξοικειωθούν με βασικές οικονομικές έννοιες που επηρεάζουν την καθημερινή τους ζωή και διαμορφώνουν την καταναλωτική τους συνείδηση.
Στο site του νέου ψηφιακού παιχνιδιού οικονομικής εκπαίδευσης, «www.oikonomiagnosimeaxia.gr», παρουσιάζεται η μικρογραφία μίας όμορφης γειτονιάς. 
Τα παιδιά μπορούν να πλοηγηθούν στα καταστήματα της γειτονιάς, όπως το σχολείο, το φούρνο, το Supermarket, το βιβλιοπωλείο, το σπίτι αλλά και την Υγειονομική υπηρεσία, και να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στα εκπαιδευτικά παιχνίδια κάθε καταστήματος.
Όπως και στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρακολουθούσαν οι μαθητές στις τάξεις των σχολείων τους, το περιεχόμενο του προγράμματος προσαρμόζεται στην ηλικία των μαθητών:

Για τους μαθητές Α΄& Β΄ Δημοτικού το πρόγραμμα εστιάζει στην κατανόηση και τον διαχωρισμό της «ανάγκης» από την «επιθυμία».
Για τους μαθητές Γ΄& Δ΄ Δημοτικού το πρόγραμμα δίνει βάση στο τι πρέπει να προσέχουμε σε ένα προϊόν ως υπεύθυνοι καταναλωτές.
Για τους μαθητές Ε΄& ΣΤ΄ Δημοτικού το πρόγραμμα επικεντρώνεται στον εντοπισμό διεθνών και εγχώριων οικονομικών προβλημάτων και στην πρόταση ενεργειών για την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της κοινωνίας.
 Παράλληλα, το οικογενειακό πρόγραμμα «Οικονομία: γνώση με αξία» ξεκίνησε να υλοποιείται στον χώρο του Παιδικού Μουσείου, στο τέλος Μαρτίου του 2015 και θα υποδέχεται τις οικογένειες που ενδιαφέρονται να το παρακολουθήσουν, κάθε Σαββατοκύριακο έως και το τέλος Ιουλίου του 2015. 
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι οικογένειες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να αξιοποιήσουν ενότητες του νέου ψηφιακού παιχνιδιού οικονομικής εκπαίδευσης ώστε να συνεχίσουν να παίζουν και στο σπίτι.
Mε τη δημιουργία του ψηφιακού παιχνιδιού και του οικογενειακού προγράμματος «Οικονομία: γνώση με αξία», 
επιδιώκεται η περαιτέρω εξυπηρέτηση των αναγκών της κοινωνίας για οικονομική εκπαίδευση. 
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος στο σχολικό περιβάλλον, το πρόγραμμα επιθυμεί να έρθει κοντά στο οικογενειακό περιβάλλον, μέσα στο οποίο λαμβάνουν χώρα καθοριστικές ζυμώσεις ως προς διαπαιδαγώγηση των συνειδητοποιημένων καταναλωτών, είτε αυτοί είναι παιδιά είτε είναι ενήλικες.
Για πληροφορίες & δηλώσεις συμμετοχής:   
Ελληνικό Παιδικό Μουσείο:
Έβελυν Μπανάκα: 210 331 2995 (εσωτ.: 122), ebanaka@hcm.gr, και στο site www.hcm.gr
 Για πληροφορίες:
Citi:
Μανίνα Μενιδιάτη: 210 329 2274, maria.s.menidiati@citi.com
Asset Ogilvy Public Relations:          
Μαριλένα Τσίρου: 210 666 0419, marillena.tsirou@assetogilvy.gr
===================================================
ΥΓ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ: 
Οπως καταλάβατε φιλες αναγνώστριες & φίλοι αναγνώστες, πέρασαν ανεπιστρεπτί οι εποχές που γίνονταν «εκπαιδευτικές» εκδρομές στα διάφορα Mall(με 1ο & καλύτερο το δικό μας «The Mall Athens» , με την παρότρυνση του Υπουργείου Παιδείας & την ένοχη σιωπή των συνδικαλιστών εκπαιδευτικών...
Τώρα πηγαίνουν οι ίδιες οι Τράπεζες στα σχολεία!!!
Σε λίγο θα βρίσκονται έξω από τα Μαιευτήρια & θα μπουκάρουν, πριν ακόμα τα  παιδιά γνωρίσουν το βυζί της μάνας τους ...
Aμέσως μετά την σκυτάλη παίρνουν κάποια περίεργα προγράμματα τύπου, «ΠΑΙΔΕΙΑΤΡΟΦΗ», που μαζί με την COCA COLA, μαθαίνουν τα παιδιά μας τι να τρωνε & τι να αποφεύγουν, για να εξαλειφθεί η παιδική παχυσαρκία!!!
Πάντοτε υπό την υψηλή εποπτεία(συντονισμό), της Nostus Communication and Events(μέλος του διεθνούς δικτύου εταιριών Δημοσίων Σχέσεων PR World Alliance από το 2011).
Όλα αυτά για το καλό των παιδιών μας, βεβαίως - βεβαίως!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου