Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018

Έρχονται τα νέα διόδια στην Αττική - τα οποία ως συνήθως - διαψεύδει ο Σπίρτζης

        Τα νέα διόδια σύμφωνα με την υπουργική απόφαση που υπέγραψε ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, Σωκράτης Φάμελλος.αφορούν την κατασκευή πλευρικών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου.
Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση εγκρίνεται η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου που εδώ και τρία χρόνια ήταν σε «αναμονή».
Η συγκεκριμένη απόφαση προβλέπει τόσο τη μετατροπή του κόμβου Βαρυμπόμπης σε «δαχτυλίδι» όσο και τις παρεμβάσεις στους κόμβους Κηφισιάς και Καλυφτάκη.
Πόσο θα κοστίσει η κατασκευή των νέων διοδίων στην Αττική;
Η κατασκευή αναμένεται να κρατήσει τουλάχιστον 1,5 χρόνο, ενώ η σημερινή γέφυρα μετά το τέλος της κατασκευής του δακτυλίου θα μετατραπεί σε χώρο πρασίνου.
Σημειώνεται ότι η διαδικασία αδειοδότησης των διοδίων Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου έχει ξεκινήσει από το 2014, ενώ είχε προκαλέσει αρκετές αντιδράσεις.
Το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής την είχε γνωμοδοτήσει αρνητικά, εξαιτίας της απουσίας ολοκληρωμένου δικτύου παραδρόμων.
Η υπόθεση βρισκόταν «στο συρτάρι», έπειτα από την άρνηση διαδοχικών υπουργών Περιβάλλοντος να την υπογράψουν.
Πόσο θα επιβαρυνθούν οι Αθηναίοι από τα νέα διόδια στην Αττική;
Ακόμα δεν έχει βγει αναλυτικά το πόσο θα κοστίσουν τα νέα διόδια στην Αττική και δεν αναφέρεται ούτε στην υπουργική απόφαση. 
Αυτό μένει να το δούμε εμπειρικά… 
και να κάνουμε την προσευχή μας για το πορτοφόλι μας!
                        Διαψεύδει ο Σπίρτζης
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε ότι δεν θα τοποθετηθούν μετωπικά και πλευρικά διόδια στους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου, μιλώντας στον ΑΝΤ1.
«Είναι παράλογο να έχουμε διόδια στην περιοχή... Αυτό που εμείς έχουμε δεσμευτεί είναι ότι δεν θα τοποθετηθούν ούτε πλευρικά, ούτε μετωπικά διόδια στην περιοχή. Ο στόχος ο δικός μας και αυτό το κάνουμε πράξη, είναι να φύγουν και τα μετωπικά διόδια που υπάρχουν σε όλους τους αυτοκινητόδρομους, για αυτό βγήκε και ο διαγωνισμός των ηλεκτρονικών αναλογικών διοδίων» σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και πρόσθεσε:
«Όταν έχεις μία σύμβαση, για να ολοκληρωθεί η σύμβαση και να μην γυρνάει η χώρα λεφτά πίσω και στους δανειστές και στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οφείλεις να κάνεις μερικές ενέργειες όπως αυτή που έγινε χθες. Δηλαδή, έπρεπε να βγει περιβαλλοντική αδειοδότηση για να περάσουμε στη φάση της λειτουργίας... 
Δεν θα μπουν μετωπικά και πλευρικά διόδια στην περιοχή. 
Και όταν μπουν ηλεκτρονικά αναλογικά διόδια, ακόμα και τότε οι κάτοικοι των Δήμων Αφιδνών, Κηφισιάς, Διονύσου και Ωρωπού, θα έχουν εξαίρεση. Οι υπόλοιποι θα χρεώνονται».
Αναφερόμενος στο συλλαλητήριο για την μη χρήση του όρου «Μακεδονία» στην ονομασία των Σκοπίων ο κ. Σπίρτζης σημείωσε: 
«Δημοκρατία έχουμε, όποιος θέλει μπορεί να συμμετέχει σε όποιο συλλαλητήριο θέλει... Πιστεύω ότι οι διαπραγματεύσεις που γίνονται από τον Πρωθυπουργό,
τον υπουργό Εξωτερικών και την ελληνική κυβέρνηση, έχουν συγκεκριμένη εθνική γραμμή.
Ο στόχος είναι κατά τη γνώμη μας να λυθούν τα προβλήματα της περιοχής, δεν είναι για το συμφέρον της χώρας και του ελληνικού λαού να αφήνουμε ανοικτές πληγές στην περιοχή...
Τα συλλαλητήρια δεν τα διοργανώνει ο κόσμος, καλό είναι να μην κοροϊδεύουμε τον κόσμο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου