Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Προφύλαξε τον Λάτση η ΕΛ.ΑΣ του Γιάννη Πανούση & προσήγαγε 39 διαδηλωτές για το θάνατο των 4 εργατών στα ΕΛΠΕ!!!

Σε 39 προσαγωγές προχώρησε η αστυνομία, σήμερα το πρωί, έξω από το κτίριο της εταιρίας «Ελληνικά Πετρέλαια» 
(συνιδιοκτησίας Λάτση & ελληνικού κράτους)
στην οδό Χειμάρρας 8, στο Μαρούσι, όταν ομάδα διαδηλωτών επιχείρησε να  πραγματοποιήσει παράσταση διαμαρτυρίας 
στο χώρο, για το θάνατο των τεσσάρων εργατών στα διυλιστήρια του Ασπροπύργου, ύστερα από έκρηξη, που σημειώθηκε  στις 8 Μαΐου 
Οπως αναφέρει σε ανάρτησή του το ιστολόγιο «katalipsiesiea.blogspot.gr» κατά τη διάρκεια αυτής της παρέμβασης έξω από τα γραφεία της διοίκησης των ΕΛ.ΠΕ στο Μαρούσι, οι δεκάδες διαδηλωτές περικυκλωθηκαν  αίφνης από διμοιρίες ΜΑΤ & δυνάμεις «ΔΕΛΤΑ» , ενώ από τους ασυρμάτους ακούγονταν ότι πρέπει «άπαντες να προσαχθούν» !
Τελικά στα γραφεία της υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Βορειοανατολικής Αττικής προσήχθησαν ΟΧΙ οι «δολοφόνοι» , αλλά 39 διαδηλωτές!!! 
Οπως έγινε γνωστό αργότερα, το σύνολο των 39 ατόμων που προσήχθησαν, στη συνέχεια αφέθηκαν ελεύθεροι 
Είχαν προηγηθεί επιθέσεις Αντεξουσιαστών τις προηγούμενες ημέρες στο σπίτι της οικογένειας Λάτση και στο «Ίδρυμα Λάτση»  με συνθήματα και φθορές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για το Σάββατο 13 Ιουνίου έχει προγραμματιστεί το μεσημέρι «Μοτο-πορεία»  με τελικό προορισμό τα διυλιστήρια των ΕΛΠΕ στον Ασπρόπυργο με αφετηρία το Παλατάκι στο Χαϊδάρι.ΣΤΑ ΚΑΤΕΡΓΑ ΤΟΥ ΛΑΤΣΗ, ΚΡΑΤΟΣ & ΚΕΦΑΛΑΙΟ «ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ» ΕΡΓΑΤΕΣ
Με τον χειρότερο τρόπο εξελίχθηκε το δυστύχημα στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις Ασπροπύργου καθώς έχασε τη μάχη και ο Κώστας Μαγγούρας, ο 4ος εργαζόμενος που είχε τραυματιστεί σοβαρά στις 8 Μαΐου 2015.
Την είδηση του θανάτου του γνωστοποίησε η διοίκηση και οι εργαζόμενοι του ομίλου με ανακοίνωσή τους, στην οποία εκφράζουν τα συλλυπητήριά τους, με βαθιά οδύνη, στην οικογένεια του Κώστα και δηλώνουν την αμέριστη συμπαράσταση και στήριξή τους.
Όπως ανεφεραν, οι άλλοι δύο τραυματίες  διέφυγαν τον κίνδυνο και ο ένας, μάλιστα, έχει επιστρέψει στο σπίτι του.
Η διοίκηση επανελαβε για μια ακόμη φορά ότι, η αυστηρή τήρηση των κανόνων ασφαλείας θα πρέπει να είναι το κύριο μέλημα όλων και καλεί τους εργαζομένους σε κοινή προσπάθεια ώστε το δυστύχημα στο διυλιστήριο Ασπροπύργου να είναι το τελευταίο.
Υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 21 Μαΐου έχασαν τη μάχη με τη ζωή ο Μπάμπης Δευτεραίος, 41 ετών, και ο 40χρονος Ντελιλάι Ραμαντάν, αλβανικής καταγωγής.
Ακολούθησε ο θάνατος του 27χρονου Αντώνη Αβράμπου, χειριστή παραγωγής και έναν από τους 4 εργαζόμενους της εταιρείας που έσπευσαν στο σημείο όπου συνέβη το δυστύχημα αμέσως μόλις σημειώθηκε διαρροή καυσίμου και πριν εκδηλωθεί έκρηξη και πυρκαγιά.
                                                    Το πόρισμα της Επιτροπής
Οπως αναφέρεται στο πόρισμα της εταιρείας για το δυστύχημα, που αποκάλυψε το Σάββατο 23/5 η «Εφ.Συν.», τα αίτια της έκρηξης οφείλονται σε ανθρώπινο σφάλμα και στην ύπαρξη καυσίμου μέσα στον αγωγό της δεξαμενής, όπου γίνονταν εργασίες συντήρησης.
Πρόκειται για το πρώτο σχετικό πόρισμα που εκδίδεται για το δυστύχημα, το οποίο έχει συνταχθεί από επιτροπή αποτελούμενη από 5 στελέχη της εταιρείας, δύο εκπροσώπους των εργαζομένων και έναν ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα.
Ως κύρια αιτία πρόκλησης της πυρκαγιάς και της συνακόλουθης έκρηξης αναφέρεται η ύπαρξη καυσίμου μέσα στον αγωγό της δεξαμενής όπου γίνονταν εργασίες συντήρησης και συγκεκριμένα η αλλαγή βάνας, καθώς η ακατέργαστη βενζίνη δεν θα έπρεπε να υπάρχει μέσα στον αγωγό, αλλά και η ελλιπής προετοιμασία των εγκαταστάσεων για την προγραμματισμένη συντήρηση.
Σε ό,τι αφορά την αιτία ανάφλεξης, αναφέρεται ότι είναι πιθανό να παράχθηκε σπινθήρας από εκκένωση στατικού ηλεκτρισμού, ενώ αποκλείεται το ενδεχόμενο πρόκλησης της φωτιάς από εργοταξιακά φωτιστικά και από κάποιο διερχόμενο όχημα
Ωστόσο, στο πόρισμα προκαταρκτικής διερεύνησης του δυστυχήματος διαπιστώθηκαν αρκετές πλημμέλειες. 
Η 1η από αυτές αφορά την πλημμελή τήρηση της διαδικασίας και συγκεκριμένα την παραβίαση της διαδικασίας έκδοσης αδειών εργασίας καθώς η άδεια που εξεδόθη δεν έφερε υπογραφή συνυπευθυνότητας από τον εργοδηγό βάρδιας του τμήματος διακίνησης, όπως προβλέπεται από την ισχύουσα διαδικασία των διυλιστηρίων για χώρους που γειτνιάζουν με χώρους ευθύνης άλλων τμημάτων.
Οπως αναφέρεται, «εάν είχε τηρηθεί η διαδικασία αυτή θα είχε αποφευχθεί το συμβάν, καθώς το τμήμα Διακίνησης θα είχε ενημερωθεί για την επικείμενη εργασία και θα είχε προβεί στις προβλεπόμενες ενέργειες για την ασφαλή εκτέλεσή της». 
Οι ενέργειες αυτές θα περιελάμβαναν εκτόπισμα του περιεχομένου του αγωγού με χρήση νερού προς άλλη δεξαμενή και απομόνωση του αγωγού.
Εξάλλου, διαπιστώθηκε ελλιπής επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων Μονάδων Μετατροπής και Διακίνησης για την Εργασία καθώς η συγκεκριμένη εργασία συντήρησης είχε γνωστοποιηθεί προφορικά από προσωπικό της Μονάδας προς εργαζόμενο στη Διακίνηση, ο οποίος όμως ήταν αναρμόδιος για τον συγκεκριμένο εξοπλισμό (αγωγό).
Ο παραλήπτης της πληροφορίας από πλευράς του τμήματος Διακίνησης περί των επικείμενων εργασιών στη βάνα δεν μεταβίβασε με τη σειρά του την πληροφορία προς τον αρμόδιο συνάδελφο του τμήματός του, όπως προβλέπει το οργανόγραμμα γενικής συντήρησης του διυλιστηρίου, ούτε ενημέρωσε τον συνάδελφό του από τη Μονάδα ότι δεν έχει αρμοδιότητα της εν λόγω περιοχής στη γενική συντήρηση του διυλιστηρίου.
                                                                Πηγή: efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου