Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

Να κλείσουν τα Γραφεία της Φασιστοσυμμορίας στο Μαρούσι!!!

του Βαγγέλη Γονατά
Η   ύπαρξη των γραφείων της ΧΑ θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα, που όλοι καταλαβαίνουν, στους κατοίκους και στους επαγγελματίες της γειτονιάς μας.
Θα ήθελα να ενημερώσω τους φίλους και γνωστούς μου, για το αυτονόητο.
Δεν έχω καμία οικονομική ή άλλη σχέση, με την συναλλαγή ενοικίασης γραφείων στην φασιστοσυμμορία της Χρυσής Αυγής στο κτίριο  επί της Λ. Κηφισίας 141 και Μαραθωνοδρόμων στο Μαρούσι, του οποίου είμαι συνιδιοκτήτης κατά ψιλή κυριότητα. Στο εν λόγω κτίριο δεν έχω κανένα δικαίωμα χρήσης, διαχείρισης, και φυσικά ενοικίασης. 
Η σχέση μου με τους εκμισθωτές-διαχειριστές του κτιρίου, είναι οικογενειακή, αλλά αυτό είναι πρόβλημα που λύνεται εύκολα
Προσθέτω λοιπόν και την δική μου φωνή διαμαρτυρίας  σε αυτές των δημοκρατικών συμπολιτών μας που απαιτούν να φύγει η εγκληματική φασιστική συμμορία από το Μαρούσι και από κάθε γειτονιά.

Δηλώνω επίσης ότι για πρόσθετους ευνόητους προσωπικούς λόγους, θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις, για να κλείσουν τα γραφεία της  στο Μαρούσι.
Βαγγέλης Γονατάς

           ΥΓ:Απόψε  τρίζουν ... κόκκαλα!
Στις 27 Νοεμβρίου 1943. 19 αγωνιστές εκτελούνται από τα Τάγματα Ασφαλείας στο Γουδί.
Αναμεσά τους , ο ήρωας του αλβανικού μετώπου Διονύσιος (Νιόνιος) Γονατάς που είχε χάσει και τα δυο του πόδια στις μάχες και που οδηγήθηκε στο εκτελεστικό απόσπασμα, αφού πρώτα οι Ταγματα- Αλήτες, του πήραν τα ξύλινα πόδια και τον έδεσαν σε πάσσαλο,για να τον εκτελέσουν!!!  
fb 11/7/2014)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου