Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

ΔΟΥ Αμαρουσίου:«Ελάτε και από εδώ»!!!

                                                      Ιστορία τρέλας ...
Ενα απίστευτο περιστατικό συνέβη στη ΔΟΥ Αμαρουσίου το πρωί της παρασκευής. Τρίτεκνη μητέρα πήγε στη συγκεκριμένη εφορία με σκοπό να αγοράσει τρία παράβολα (των 73,3 ευρώ έκαστο) τα οποία χρειαζόταν για να προχωρήσει σε έκδοση διαβατηρίων στα ανήλικα παιδιά της.
Η μητέρα η οποία ήταν στην εφορία με τα τρία της παιδιά περίμενε υπομονετικά στην ουρά. Πολλοί ήταν εκείνοι που προθυμοποιήθηκαν να παραχωρήσουν τη σειρά τους στην μητέρα. Ομως η γυναίκα αρνήθηκε ευγενικά να πάρει τη σειρά κάποιου άλλου πολίτη, εξηγώντας ότι δεν ήθελε διακριτική μεταχείριση. Λίγο αργότερα, μια... υπάλληλος της ΔΟΥ Αμαρουσίου άνοιξε ένα ταμείο και απευθυνόμενη στο κοινό που ανέμενε να εξυπηρετηθεί είπε: «Ελάτε και από εδώ».
Η γυναίκα με τα τρία παιδιά - αφού της το επέτρεψαν και οι υπόλοιποι που περίμεναν στη σειρά - πήγε πρώτη στο ταμείο που μόλις είχε ανοίξει. Τότε η υπάλληλος της είπε: «Δεν είπα από την αρχή της ουράς αλλά από το τέλος». Η μητέρα της απάντησε ότι επειδή έχει τρία μικρά παιδιά και οι υπόλοιποι της επιτρέπουν να περάσει θα ήθελε να εξυπηρετηθεί. Και ενώ όλοι θα περίμεναν πως η υπάλληλος θα έκανε τη δουλειά της άρχισε χωρίς λόγο και αιτία να επιτίθεται στην μητέρα. 
Ο διάλογος που ακολούθησε είναι πραγματικά ασύλληπτος:

Υπάλληλος: Δεν τα βλέπω τα παιδιά σου εγώ κυρία μου.
Μητέρα: Πώς μου μιλάτε έτσι; Εδώ είναι τα παιδιά μου.
Υπάλληλος: Και τι, εγώ τα έχω κάνει, και μου λες για τα παιδιά; Και πού ξέρω εγώ αν δεν μάζεψες τρία παιδιά από έξω και τα έφερες εδώ για να μην περιμένεις στην ουρά;
Μητέρα: Λυπάμαι πραγματικά για τον τρόπο που μιλάτε. Γιατί υπάρχουν άνθρωποι που πραγματικά έχουν ανάγκη από δουλειά και εσείς συμπεριφέρεστε έτσι.
Υπάλληλος: Είσαι αγενής και θέλεις να σε εξυπηρετήσω;

Η μητέρα τελικά δεν εξυπηρετήθηκε από την εν λόγω υπάλληλο (το όνομα της οποίας είναι στη διάθεση του protothema.gr) και αναγάστηκε να πάει σε άλλο υπάλληλο και να αγοράσει για 220 ευρώ τα τρία παράβολα για τα διαβατήρια των παιδιών της. Η μητέρα που επικοινώνησε μαζί μας αισθάνθηκε ντροπή και αποτροπιασμό για την αντιμετώπιση της υπαλλήλου καθώς όπως είπε τα δύο από τα τρία της παιδιά είναι 5 και 7 ετών και άκουσαν την υπάλληλο να ξεστομίζει ότι τα παιδιά τα πήρε από το δρόμο. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Η μητέρα ήθελε να καταγγείλλει την απαράδεκτη συμπεριφορά αλλά ακόμα και οι συνάδελφοι της εν λόγω υπαλλήλου την χαρακτήρισαν «τρελή» και της είπαν ότι δημιουργεί προβλήματα στις συναλλαγές που έχει με όλους τους πελάτες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου