Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Ερωτήσεις για το σημερινό δημοτικό συμβούλιο

ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Αξιότιμε κύριε πρόεδρε, η μελέτη της “Βιοκλιματικής Ανάπλασης” έγινε από τη μελετήτρια κα Ξυράφη με τεχνικό σύμβουλο σε θέματα βιοκλιματικής τον καθ. Φυσικής κ. Σανταμούρη.
 Ερωτάται η Δημοτική Αρχή και ειδικότερα ο Αντιδήμαρχος Τεχν. Έργων
 1. Πότε έγινε αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για την ανάδειξη του μελετητή και ποια ήταν τα κριτήρια για την αξιολόγηση της καλύτερης προσφοράς από αρχιτεκτονικής-αισθητικής  και τεχνικοοικονομικής πληρότητας ;
2. Ποια υπηρεσία του Δήμου συνέταξε τη σχετική διακήρυξη και ποια ήταν η Επιτροπή Διαγωνισμού που έκανε την αξιολόγηση ;
3. Ποιο είναι τελικά το ποσό της αμοιβής των μελετητών για το παραπάνω έργο και αν περιλαμβάνεται στον προϋπολογισμό του έργου που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ(85%) και εθνικούς πόρους(15%) ή καλύπτεται από τα ίδια έσοδα του Δήμου ;
4. Γιατί δεν έρχονται στο Δημοτικό Συμβούλιο προς έγκριση οι ουσιαστικές αλλαγές που έγιναν ύστερα από τις αντιδράσεις των κατοίκων στην αρχικά εγκριθείσα από το Δήμο μελέτη που προέβλεπε κοπές και μεταφυτεύσεις δέντρων στην Πλατεία Αγ. Λαύρας ;
                       Ο ερωτών Δημοτικός  Σύμβουλος Λευτέρης Μαγιάκης
                      επικεφαλής δημοτικής κίνησης «ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ»

 ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΓΑΛΑΚΤΟΣ& ΡΟΥΧΩΝ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ
 Αξιότιμε κύριε πρόεδρε, σύμφωνα με την ενημέρωση που λάβαμε από εργαζόμενους στην καθαριότητα του Δήμου μας, μέχρι σήμερα δεν τους έχουν δοθεί, όπως δικαιούνται οι απαραίτητες ποσότητες γάλακτος. Επίσης δεν τους έχουν δοθεί τα απαραίτητα ρούχα τα οποία δικαιούνται.
 Ερωτάται η δημοτική αρχή και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος :
Α. για ποιο λόγο έχει παρουσιαστεί αυτή η χρονική καθυστέρηση
Β. Ποιο το χρονοδιάγραμμα απόδοσης των ρούχων και τροφών που δικαιούνται οι εργαζόμενοι.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΟΓΚΩΔΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ σε Χ.Υ.Τ.Α.  
 Αξιότιμε κύριε πρόεδρε, στις 20.07.2012, η πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου πήρε απόφαση σχετικά με την ανάθεση σε ιδιώτη της μεταφοράς των ογκωδών αντικειμένων σε Χ.Υ.Τ.Α. για έξι (6) μήνες.
 Θυμίζω στο σώμα πως στο σκεπτικό της ανωτέρω απόφασης αναφερόταν : 
 «Ο δήμος Αμαρουσίου και συγκεκριμένα η Δ/νση Καθαριότητας, μολονότι διαθέτει τον κατάλληλο εργατοτεχνικό εξοπλισμό, δεν είναι σε θέση να εκτελέσει τις εργασίες μεταφοράς των ανωτέρω ογκωδών απορριμμάτων σε ΧΥΤΑ. Ειδικότερα, τα φορτηγά που ανήκουν στον δήμο Αμαρουσίου και την υπό εκκαθάριση Δημοτική Επιχείρηση Ανάπτυξης Δήμου Αμαρουσίου και θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν τη συγκεκριμένη υπηρεσία, όπως και τις λοιπές εκτελούμενες με ίδια μέσα του Δήμου υπηρεσίες (χωματουργικές εργασίες, οδοστρωσίες, μεταφορά θραυστού υλικού κλπ), οι οποίες κατ’εκτίμηση καταλαμβάνουν ημερησίως τουλάχιστον 5-6 ώρες, ευρίσκονται στο στάδιο τροποποίησης-εκσυγχρονισμού (όπως τοποθέτηση κλειόμενης καρότσας, γάντζων, φορτωτών, τσάπας κλπ), σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές και απαιτήσεις, προκειμένου να καταστεί δυνατή η αξιοποίησή τους, διαδικασία που αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός έξι μηνών. Εντός του χρονικού αυτού διαστήματος αναμένεται και η μεταφορά των φορτηγών της Δ.Ε.Α.Δ.Α. στον δήμο, ενέργεια που θα καταστήσει δυνατή την τροποποίηση-εκσυγχρονισμό και των φορτηγών της Δ.Ε.Α.Δ.Α»
 Ερωτάται η διοίκηση και συγκεκριμένα ο αρμόδιος αντιδήμαρχος
Α. Ποιες ενέργειες έχουν γίνει από τη δημοτική αρχή ώστε να τηρήσει τις ανωτέρω δεσμεύσεις της ;
Β. Με την παρέλευση του 6μήνου, από την υπογραφή της σύμβασης, σε ποιες ενέργειες σκοπεύει να προβεί ;

                                         Πέτρος Κούκουζας Δημοτικός σύμβουλος
                                   της δημοτικής κίνησης «ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου