Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Γ. Πατούλης: Κανένας δεν έχει δικαίωμα να σπιλώνει το όνομά μου

         Αίτημα στον Ειδικό Γραμματέα - Προϊστάμενο του ΣΔΟΕ κ. Σ. Στασινόπουλο
«Δεν έχω να κρύψω τίποτε, γι αυτό ζήτησα να ολοκληρωθεί άμεσα ο έλεγχος από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΣΔΟΕ, εφόσον αυτός διεξάγεται, ώστε να δοθεί τέλος και μια καθαρή απάντηση στην άδικη και πολιτικά απαράδεκτη διαπόμπευση μου Επαναλαμβάνω αυτό που είπα από την πρώτη στιγμή, καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται.
 Κανένας δεν έχει δικαίωμα να σπιλώνει το όνομα μου, ούτε νομιμοποιείται να διακινεί λίστες με ονόματα, για τη δημιουργία εντυπώσεων και μόνο».
Τον Ειδικό Γραμματέα- Προϊστάμενο του ΣΔΟΕ κ. Σ. Στασινόπουλο επισκέφθηκε  νωρίς το πρωί ο Δήμαρχός μας Γιώργος Πατούλης, με σκοπό αφενός να ενημερωθεί επίσημα για το αν υπάρχουν καταγγελίες σε βάρος του και διενεργείται έλεγχος από τις υπηρεσίες του ΣΔΟΕ για το πρόσωπό του. Αφετέρου, για να του ζητήσει εφόσον διενεργείται έλεγχος, αυτός να ολοκληρωθεί άμεσα ώστε με την έκδοση του τελικού πορίσματος να μπει τέλος στην άδικη και απαράδεκτη διαπόμπευση του.
Ο Δήμαρχος Αμαρουσίου μετά τη συνάντηση δήλωσε :

«Σε μια περίοδο που η Πατρίδα μας και οι πολίτες δοκιμάζονται από τις συνέπειες της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης, κάποιοι επιχειρούν να σπιλώσουν και να δημιουργήσουν αρνητικές εντυπώσεις σε βάρος πολιτικών προσώπων, χωρίς να διαθέτουν στοιχεία σε βάρος τους. Εγώ προσωπικά δεν έχω να κρύψω τίποτε, γι αυτό ζήτησα από τον Προϊστάμενο του ΣΔΟΕ τον οποίο συνάντησα σήμερα, αφενός πληροφόρηση για το αν διενεργείται έλεγχος για το πρόσωπό μου. Αφετέρου, το πόρισμα του ελέγχου αυτού αν έχει ολοκληρωθεί , ή αν δεν έχει ολοκληρωθεί, να επιταχυνθεί η διαδικασία, ώστε να δοθεί τέλος και μια καθαρή απάντηση στην άδικη και πολιτικά απαράδεκτη διαπόμπευση μου. Επαναλαμβάνω αυτό που είπα από την πρώτη στιγμή, καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται. Ξεκαθαρίζω επίσης ότι κανένας έλεγχος και καμία λίστα δεν πρόκειται να οδηγήσει σε αναστολή των κοινωνικών δράσεων και πρωτοβουλιών μας, ούτε θα μας επιβάλλει την αφωνία και την αναστολή της προσπάθειας στήριξης των συμπολιτών μας που δοκιμάζονται από την κρίση.».
Ο Δήμαρχος Αμαρουσίου Γ. Πατούλης παρέδωσε στον Ειδικό Γραμματέα- Προϊστάμενο του ΣΔΟΕ επιστολή με το παρακάτω περιεχόμενο:
« Έχω την τιμή να σας εκθέσω ότι την 27ηΣεπτεμβρίου 2012 και με εξαιρετική έκπληξή μου, πληροφορήθηκα απ’την ιστοσελίδα «zougla.gr» την αναφορά του ονόματός μου και της του δημάρχου Αμαρουσίου ιδιότητός μου, σε κατάλογο-«λίστα» 36 εν όλω πολιτικών προσώπων και όλων ως ελεγχομένων από το ΣΔΟΕ … κ.λπ.
Όσο δε με αφορά, περιείχετο στον κατάλογο αυτόν και έναντι του ονόματός μου, η ειδικώτερη σημείωση ότι ο διενεργούμενος απ’το ΣΔΟΕ έλεγχος αφορά σε παράνομο πλουτισμό μου.
Ποτέ, βεβαίως, δεν με εκάλεσε το ΣΔΟΕ ή/και όποια άλλη Αρχή, για τέτοιο θέμα, ούτε υπήρξε οποιαδήποτε σχετική ενημέρωσή μου.
Εξάλλου, η δημοσιοποίηση του υπόψη πίνακα, κυρίως δε χωρίς τη σημείωση του αποτελέσματος του σχετικού ελέγχου, συνιστά απαράδεκτη πράξη διαπόμπευσης των προσώπων που περιέχονται στον πίνακα αυτόν, αλλά και επικίνδυνη για την πολιτική ομαλότητα, όταν πρόκειται όσον με αφορά περί προσώπων με την ιδιότητα του Δημάρχου.
Απ’τα προαναφερόμενα, προκύπτει αβίαστα το έννομο συμφέρον μου για άμεσες και κατεπείγουσες ενέργειες προστασίας της τιμής και υπολήψεώς μου ως δημάρχου Αμαρουσίου, προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, επιστήμονος (ιατρού ορθοπαιδικού χειρουργού) και οικογενειάρχου.
Προς τούτο, και πλέον όσων εσείς, ως Προϊστάμενος του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος, θελήσετε να ενεργήσετε, παρακαλείσθε όπως:
α) Μου χορηγήσετε ακριβές αντίγραφο του περιγραφομένου ανωτέρω πίνακα στον οποίο και με τα προαναφερόμενα στοιχεία, συμπεριλαμβάνομαι, με τη σημείωση των στοιχείων του συντάκτη υπαλλήλου του ΣΔΟΕ και του εγκρίναντος την ακρίβεια του περιεχομένου του και κυρίως την κατά τ’ανωτέρω δημοσιοποίησή του, αρμοδίου Στελέχους του ΣΔΟΕ.
β) Μου γνωρίσετε εάν και από πότε, και για ποιο λόγο, διενεργείται έλεγχος από το ΣΔΟΕ περί παράνομου πλουτισμού μου, σε θετική δε περίπτωση, τα αποτελέσματα του υπόψη ελέγχου, άλλως σε ποιο στάδιο ευρίσκεται σήμερα, και να μου χορηγήσετε ακριβές αντίγραφο του συνόλου των σχετικών εγγράφων και στοιχείων, μεταξύ των οποίων και του όποιου εγγράφου, στοιχείου ή αναφοράς-καταγγελίας περί δήθεν παράνομου πλουτισμού μου, με την σημείωση του ακριβούς χρόνου περιέλευσης του σχετικού εγγράφου-καταγγελίας κ.λπ. στην Υπηρεσία σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου