Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση εγκρίνεται η Μελέτη
Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου που εδώ και τρία χρόνια ήταν σε «αναμονή».
Η συγκεκριμένη απόφαση προβλέπει τόσο τη μετατροπή του
κόμβου Βαρυμπόμπης σε «δαχτυλίδι» όσο και τις παρεμβάσεις στους κόμβους
Κηφισιάς και Καλυφτάκη.
Πόσο θα κοστίσει η κατασκευή των νέων διοδίων στην
Αττική;
Η κατασκευή αναμένεται να κρατήσει τουλάχιστον 1,5
χρόνο, ενώ η σημερινή γέφυρα μετά το τέλος της κατασκευής του δακτυλίου θα
μετατραπεί σε χώρο πρασίνου.
Σημειώνεται ότι η διαδικασία αδειοδότησης των διοδίων
Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου έχει ξεκινήσει από το 2014, ενώ είχε προκαλέσει
αρκετές αντιδράσεις.
Το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής την είχε
γνωμοδοτήσει αρνητικά, εξαιτίας της απουσίας ολοκληρωμένου δικτύου παραδρόμων.
Η υπόθεση βρισκόταν «στο συρτάρι», έπειτα από την
άρνηση διαδοχικών υπουργών Περιβάλλοντος να την υπογράψουν.
Πόσο θα επιβαρυνθούν οι Αθηναίοι από τα νέα διόδια
στην Αττική;
Ακόμα δεν έχει βγει αναλυτικά το πόσο θα κοστίσουν τα
νέα διόδια στην Αττική και δεν αναφέρεται ούτε στην υπουργική απόφαση.
Αυτό
μένει να το δούμε εμπειρικά…
και να κάνουμε την προσευχή μας για το πορτοφόλι
μας!