Τρίτη 28 Μαΐου 2019

Γ. Νικολαράκος:Αποδείξαμε ότι ο τόπος μας δεν ανήκει σε κάποιους λίγους ...αλλά στους πολίτες!

Αγαπημένοι φίλοι, σας οφείλω ένα τεράστιο ευχαριστώ που με συντρόφευσατε σε ένα από τα πιο όμορφα ταξίδια της ζωής μου, μια απίστευτα γοητευτική περιπέτεια που μου έμαθε και μου πρόσφερε πολλά.
Όλοι σας ξεχωριστοί, σπάνιοι άνθρωποι, άλλοι υποψήφιοι, άλλοι συνεργάτες, άλλοι ψηφοφόροι ή χρήσιμοι κριτές.
Με τιμήσατε με τη φιλία σας, με την εμπιστοσύνη σας και με τις ιδέες σας.
Αποδείξατε και αποδείξαμε ότι ο τόπος μας δεν ανήκει σε κάποιους λίγους με μικρά ή μεγαλύτερα συμφέροντα αλλά στους πολίτες και μαζί πετύχαμε να είμαστε πλέον παρόντες στο Δήμο μας εκπροσωπώντας εσάς - εμάς ... τους Μαρουσιώτες εμπόρους, δασκάλους, γιατρούς, επαγγελματίες, μαμάδες, παππούδες, όλες και όλους.
Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου που στάθηκε πλάι μου με απίστευτο τρόπο.
Σας ευχαριστώ όλους από τα βάθη της καρδιάς μου.
                                                                                  Γιάννης
                                           € €  ●► « » ▲▼◄  $  $€$  $  ◄ ▼▲ « »  ●► € €
                                                                www.facebook.com/nikolarakosg/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου