Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Το παρκάρισμα επί της Υμηττού & Δελφών στο Μαρούσι

Όσοι δουλεύουν στην Κηφισίας στο ύψος του ΟΤΕ (και είναι ουκ ολίγοι αυτοί) σίγουρα αντιμετωπίζουν ένα πρόβλημα στο παρκάρισμα και σαν να μην έφτανε αυτό αντιμετωπίζουν και το μένος των κατοίκων της περιοχής που νομίζουν ότι οι δρόμοι είναι ιδιοκτησία τους.
Πέραν του ότι έχουν βάλει αυθαίρετα σε δρόμους και πεζοδρόμια διάφορα εμπόδια για τους επίδοξους παρκαδόρους (κολωνάκια, κώνους, απειλητικά πανό τύπου «αν το παρκάρετε εδώ θα το πάρει γερανός» κτλ) έχουν το θράσος μόλις σε δουν να παρκάρεις έξω από το σπίτι τους να σου πουν «ουξ απ'εδώ»!
Αυτό μου συνέβη σήμερα το πρωί σε ένα στενάκι κάπου ανάμεσα στη Δελφών και Υμηττού στο Μαρούσι όπου ένας ηλικιωμένος που ξεπάρκαρε πίσω μου ήρθε δίπλα μου και άρχισε να ουρλιάζει ότι ο δρόμος είναι ιδιωτικός και να φύγω.
Αφού κατάφερα να βρω λίγη ψυχραιμία του εξήγησα ότι δεν υπάρχει σχετική σήμανση στο χώρο που να απαγορεύει το παρκινγκ οπότε αν είχε πρόβλημα θα έπρεπε να απευθυνθεί στην τροχαία και όχι να μου ουρλιάζει.
Η απάντηση;;
«Καλά άστο εδώ και θα στο τρακάρουμε»!!! Απειλή;;
Έχω πάρει και τις πινακίδες του και φωτογραφίες για παν ενδεχόμενο.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2010
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/blog-post_1204.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου