Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

Στο συνδυασμό της «Νέας Εποχής» η Ζαχαρούλα Παπακωνσταντίνου

Θ. Αμπατζόγλου: «Συμπολίτες που έχουν βραβευτεί για την επαγγελματική & κοινωνική τους προσφορά, συστρατεύονται για το Μαρούσι της Νέας Εποχής»
Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε τη συμμετοχή στην ομάδα μας, της Ζαχαρούλας Παπακωνσταντίνου, η οποία διαθέτει μεγάλη εμπειρία στη Διοίκηση και Οργάνωση Φορέων/ Επιχειρήσεων και έχει τιμηθεί για την εθελοντική της προσφορά στους τομείς Υγείας, Πολιτικής Προστασίας, Αθλητισμού και Πολιτισμού.
Η δημιουργικότητα, ο ζήλος και η δυναμική της προσωπικότητα θα ενισχύσει την κοινή μας προσπάθεια.
Καθημερινά όλο και περισσότεροι συμπολίτες μας επιτυχημένοι και έμπειροι απ όλους τους κοινωνικούς, επιστημονικούς και επαγγελματικούς τομείς συστρατεύονται στον αγώνα μας για το Μαρούσι της Νέας Εποχής.
Ζαχαρούλα Παπακωνσταντίνου: 
“Αγαπητοί φίλοι, με ιδιαίτερη χαρά, αλλά και αίσθημα ευθύνης, συμμετέχω κι εγώ στον συνδυασμό του υποψήφιου Δημάρχου Αμαρουσίου κ. Θεόδωρου Αμπατζόγλου, για μια “Νέα Εποχή”.
Είναι μεγάλη τιμή για μένα και σας υπόσχομαι πως θα δώσω όλη την θετική μου ενέργεια προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα του όμορφου δήμου μας.
Όλοι μαζί ενωμένοι, για ένα Μαρούσι ονειρικό, πραγματικό στολίδι, όπως άλλωστε του αξίζει, σε μια “Νέα Εποχή” με νέο όραμα κι ελπίδα !”
Βιογραφικό Παπακωνσταντίνου Ζαχαρούλας (Ρούλας)
Ζω κι εργάζομαι στο Μαρούσι εδώ και 40 χρόνια.
Είμαι μητέρα δύο αγοριών.
΄Εχω αποφοιτήσει από την Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας του ΤΕΙ Αθήνας και παράλληλα έχω
παρακολουθήσει ιδιωτικό αγγλικό κολλέγιο της ίδιας κατεύθυνσης.
Εργάστηκα ως ιδιαιτέρα Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου σε ιδιωτικές εταιρείες και για
8,5 χρόνια (2007-2015) διετέλεσα Υπεύθυνη Γραφείου Εθελοντισμού του δήμου μας.
Εκτός από την καταγραφή, την ενημέρωση και τον συντονισμό των 500 και πλέον εγγεγραμμένων
εθελοντών, συμμετείχα ενεργά και στους 5 τομείς δράσης :
●►Κοινωνική Μέριμνα, Υγεία και Πρόνοια
●►Πολιτική Προστασία
●►Περιβάλλον-Πράσινο
●►Φύλαξη Κοινόχρηστων Χώρων
●►Αθλητισμός-Πολιτισμός
Για το συνολικό μου έργο, βραβεύτηκα με τιμητική πλακέτα από τον Δήμαρχο κ. Γ. Πατούλη.
Επίσης δέχτηκα ευχαριστήριες επιστολές από Συλλόγους του Αμαρουσίου, το Χαμόγελο του
Παιδιού και Special Olympics – Athens 2011.
Ως μεγαλύτερη επιτυχία μου θεωρώ την επικοινωνία μου με τις ενορίες του Αμαρουσίου και
κατ’ επέκταση με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο, από την
οποία προέκυψε η συνεργασία της ΜΚΟ “ΑΠΟΣΤΟΛΗ” με τον ΙΣΑ. ΄Ενα εξαιρετικό κοινωνικό
έργο ανθρωπιάς και ευαισθησίας.
Επιπλέον, ως Υπεύθυνη του Γραφείου Εθελοντισμού παρακολούθησα σεμινάρια Πρώτων Βοηθειών και διαφόρων κοινωνικών θεμάτων.
Νιώθω ευλογημένη για την μέχρι τώρα πορεία μου και για όλους τους εξαιρετικούς ανθρώπους
που γνώρισα. Παραμένω πάντα κι εγώ Ενεργός Πολίτης για μια “Νέα Εποχή” στον δήμο μας.
Επικοινωνία :
Κινητό : 6936880936
e-mail  :  roulapapakon@gmail.com
Facebook:  Roula Papakonstantinou
                         € ●► ◄►  « »  ▲▼    $    €   $  ▲▼◄► € « » $  ▲▼ « » ◄► ●► €

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου