Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Παραιτείται ξανά από Δημοτική Σύμβουλος η Γαλάτεια Κλαπάκη!!!

Με αφορμή δημοσίευμα στην Εφημερίδα  Αμαρυσία, το οποίο  αναφέρεται στο όνομά της, και για την καλύτερη πληροφόρηση των δημοτών, η Eκλεγμένη & στις εκλογές της18ης Μαΐου  2014  Δημοτική Σύμβουλος Αμαρουσίου κ. Γαλάτεια  Κλαπάκη, αναφέρει τα κάτωθι:

Την 29η Μαΐου 2014 είχε οριστεί(μετά από 4 χρόνια & 7 αναβολές), η συζήτηση της από το 2011  Αιτήσεως Ακυρώσεως μου στο Συμβούλιο της Επικρατείας που αφορούσε στην μη σύννομη σύσταση του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου Αμαρουσίου.
Το 2011 εξελέγην Δημοτική Σύμβουλος & σύμφωνα με τον νόμο  870/2010 εξελέγην & Γραμματέας του Προεδρείου του Δ.Σ, κάτι που δεν αποδέχτηκε η Διοίκηση Πατούλη
Αυτή ήταν η αιτία(καθώς & με το έγγραφο  3959/11 του Υπουργείου Εσωτερικών επικυρώθηκε η εκλογή μου ως Γραμματέα, αλλά & με το έγγραφο 213/90/11 και ο Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοικήσεως, που επίσης  αναγνώρισε  την εκλογή μου, και ούτε αυτά αποδέχτηκε η Διοίκηση Πατουλη), που κατέθεσα το 2011 τόσο αίτηση Ακυρώσεως στο Συμβούλιο της Επικρατείας, όσο και την παραίτησή μου από Δημοτική Σύμβουλος!
Παρόλα αυτά, αν και προβλέπει ο νόμος για λόγους Διαφάνειας, ο Γραμματέας να προέρχεται από την ελάσσονα αντιπολίτευση, η «Διοίκηση Πατούλη έκανε αγώνα( ιατί άραγε;) να «τοποθετήσει» στη θέση μου ως Γραμματέα δικό της Δημοτικό Σύμβουλο!!!
Όμως, την 29η Μαΐου 2014 για μία ακόμη φορά(προφανώς λόγω καθυστέρησης να αποσταλούν από τον Δήμο τα έγγραφα που ζητά το Δικαστήριο για να αποφασίσει εάν το Προεδρείο του Δήμου λειτουργεί σύννομα), η εκδίκαση στο ΣτΕ αναβλήθηκε για μια ακόμα φορά!!!
Κατόπιν της νέας αναβολής, συνεπής στην προσπάθειά μου για την εφαρμογή της νομιμότητας,
σεβόμενη τις θέσεις μου, την αξιοπρέπειά μου και την ψήφο των δημοτών τους οποίους και ευχαριστώ που με τίμησαν για μία ακόμη φορά για τη μάχη που δίνω για τη διαφάνεια στη λειτουργία του Δήμου, είμαι υποχρεωμένη (όπως έκανα  το  2011)  αναμένοντας την απόφαση της  Δικαιοσύνης, να καταθέσω εκ νέου την παραίτηση μου  από εκλεγμένη Δημοτική Σύμβουλος Αμαρουσίου, αρνούμενη να αναγνωρίσω (συμφώνα και με την προσφυγή μου) ως  σύννομη  τη σύνθεση του Προεδρείου  & να συμμετέχω σε αμφισβητούμενες  για την νομιμότητα  διαδικασίες και αποφάσεις.
Προς γνώση για το πως λειτουργεί η Διοίκηση Πατούλη και προφανώς γιατί ήθελαν Γραμματέα του Προεδρείου δικό τους άτομο , αναφέρω την απάντηση (έγγραφο 57191/17.12.12) της  Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης που αφορά την προσφυγή μου ως «Επιτροπή  Γονέων Δημοτικών Βρεφονηπιακών Σταθμών» σχετικά με τα όσα συμβαίνουν εκεί.
Η  προσφυγή μου   απορρίφτηκε με το σκεπτικό ότι
«ο Δήμος δεν… έστειλε (ως όφειλε ) για έλεγχο  τον σχετικό φάκελο» 
 δηλαδή άρνηση αποστολής του σχετικού  φακέλου  από τον εγκαλούμενο Δήμο
Έτσι, αντί να  παραπέμψουν στη Δικαιοσύνη τη Διοίκηση Πατούλη για υπεξαγωγή εγγράφων απέρριψαν τη …δικιά μου  προσφυγή (!!!), με αποτέλεσμα και η υπόθεση αυτή να βρίσκεται στα χέρια της  Δικαιοσύνης
Αυτονόητο είναι ότι ανεξάρτητα από την επιβαλλόμενη προς χάρη της νομιμότητας και της  αξιοπρέπειάς μου παραίτησή μου,  θα  παραμείνω διπλά στους απλούς δημότες που απαιτούν διαφάνεια, που πληρώνουν τα υπέρογκα Δημοτικά Τέλη, και που στέλνουν τα παιδιά τους (σε έναν Δήμο Αμαρουσίου ο οποίος «χρεοκόπησε» εξ αιτίας των πελατειακών διορισμών των οικογενειών και φίλων των Δημοτικών συμβούλων και κομματικών παραγόντων)  ακόμα και σήμερα σε παλιά ακατάλληλα κτίρια - παιδικούς Σταθμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου