Τρίτη 19 Μαΐου 2020

Αφιερωμένο εξαιρετικά στην κ. Καμερέως!!!

Εμένα φίλε με λένε Κεραμέως
Παντού & πάντοτε κερδίζω, έστω & βιαίως
Γιαυτο σας λέω εκπαιδευτικοί, μην φωνασκείτε,
Αφήστε τις πορείες & αμαχητί παραδοθείτε!
Αν δεν το ξέρετε, σας θυμίζω έχω νταραβέρια
Με της Μπίλντερμπεργκ τα τρομερά ξεφτέρια
Το θέμα της Παιδείας παλαιόθεν όζει
Mα εμένα με στηρίζουνε μασώνοι & μαφιόζοι
Γεια σου «μάνα» μου Ελλάς
βάζω κάμερες παντού, κι εσύ γελάς
Γεια σου «μάνα» μου Ελλάς
Εξ αποστάσεως πλέον θα μας προσκυνάς
Εμένα φίλε με λένε Κεραμέως
Δεν με τρομάζουν οι αφορισμοί του κάθε Ιερέως...
Αφιερωμένο εξαιρετικά στον Κούλη & στην Υπ. παρα - Παιδείας !!!

Από τη συνεργασία του Σταύρου Ξαρχάκου με το μεγάλο Μαρουσσιώτη Καραγκιοζοπαίχτη Ευγένιο Σπαθάρη για πολιτική εκπομπή στο ραδιόφωνον του Sky τo 1991.
Ηταν η εποχη που ο αείμνηστος Κώστας Μητσοτάκης αφησε τον Κοκό να φορτώσει ολα τα κλεμμένα σε κατι κοντεϊνερ & να φυγει προς αγνωστην κατευθυνσιν.
Oι στίχοι του Νίκου Γκάτσου & οι φωνές των Νίκου Μαραγκοπουλου και Κώστα Τσίγκου.
Το αδερφάκι του "Ο Καραγκιόζης & τα τούβλα" μιλάει για τον Κοσκωτά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου