Παρασκευή 17 Μαΐου 2019

Από το «Doxa to Teo», στο ... «gamise ta»!!!

Κουβέντα με Πακιστανό ταξιτζή εν Ελλάδι!!!
Βγαίνω από το «Ελευθεριος Βενιζέλος»και παίρνω ταξί. 
Ο οδηγός Πακιστανός που ζει από το 1990 στην Ελλάδα. 
Πιάνω κουβέντα με την κλασσική ερώτηση: 
«Τί γίνεται; Πώς πάει;»"
«Να σας απαντήσω, μου λέι, με μια μικρή ιστορία: 
Όταν είχα πρωτοέρθει στην Ελλάδα, άκουγα μια φράση που μου άρεσε: 
«Doxa to Teo»!. 
Άρχισα λοιπόν να την λέω κι εγώ, όταν με ρωτάγανε «πώς πάει;». 
Και έλεγα την αλήθεια, μια και δουλεύω σκληρά και πολλές ώρες κάθε μέρα αλλά - Doxa to Teo - τα φέρνω βόλτα.
Όμως με τον καιρό κατάλαβα ότι οι Έλληνες, όταν τους ρωτούσες «πώς πάει;», απαντούσαν, όλο και συχνότερα, όχι πια «Doxa to Teo», αλλά ... «Gamise ta!». 
Και το περίεργο ήταν ότι, ακόμη και το 2004, που όλα ήταν ωραία, οι περισσότεροι συνέχιζαν να λένε το ίδιο. Επιπλέον, επειδή εγώ συνέχιζα να λέω «Doxa to Teo», άρχισαν σιγά-σιγά να με κοιτάνε και κάπως καχύποπτα ή και κάπως άγρια.
Γιαυτό κι εγώ, επειδή άρχισα πια να μην αισθάνομαι άνετα, μέχρι και να φοβάμαι λίγο, το έκοψα και άρχισα να λέω επίσης …«gamise ta».
                                               Το δημοσίευσε στο προφιλ του και το αντιγράψαμε
                                               € €  ●► « » ▲▼◄  $  $€$  $  ◄ ▼▲ « »  ●► € €
                                   ΠΗΓΗ://doryforos-europa.blogspot.com/2019/05/blog-post_17.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου