Σαν να μην μέτρησε καθόλου ότι σύσσωμος ο εκπαιδευτικός κόσμος είναι αντίθετος στην εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση. Απαξιώνοντας κάθε έννοια διαβούλευσης μαζί του.
Αγνοώντας τον αλαζονικά και στήνοντας εκ των υστέρων, για επικοινωνιακούς λόγους , ψευτοσυνάντηση με το συνδικαλιστικό μας όργανο για να απορρίψει, βέβαια, τελικά κάθε του πρόταση.
Η κυβέρνηση εκτιμά πως θα καταφέρει να ξεγελάσει την εκπαιδευτική κοινότητα και να την οδηγήσει να δώσει τη συναίνεσή της στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης, με την πρόσκληση ενδιαφέροντος των σχολικών μονάδων για χαρακτηρισμό τους ως «Πρότυπα» και «Πειραματικά» με βάση τον αντιεκπαιδευτικό Ν. 4692/2020.
Η συγκεκριμένη εγκύκλιος έρχεται να επιτείνει τις ταξικές ανισότητες που εμπεριέχονται στο πρόγραμμα της Ν.Δ. και ν’ αποκαλύψει περίτρανα ό,τι θεωρείται φυσική νομοτέλεια από την νεοπαιδαγωγική του σκληρού νεοφιλελευθερισμού και της Ε.Ε. των αυθαίρετων δεικτών της PISA και του ΟΟΣΑ, ο ταξικός διαχωρισμός και η δημιουργία γνωστικών συρματοπλεγμάτων για τη μεγάλη μάζα των μαθητών/-τριών των λαϊκών οικογενειών.
Η ενέργεια αυτή αποτελεί μια ακόμη «συνεισφορά» της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στην υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής της Ν.Δ. για τον διαχωρισμό των σχολείων και τη δημιουργία σχολικών μονάδων ελίτ για τα παιδιά της ανώτερης τάξης των οποίων τα συμφέροντα προασπίζεται και προωθεί, ως κομμάτι της, η κυβέρνηση της Ν.Δ.
Η ενέργεια αυτή αποτελεί μια ακόμη «συνεισφορά» της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας στην υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής της Ν.Δ. για τον διαχωρισμό των σχολείων και τη δημιουργία σχολικών μονάδων ελίτ για τα παιδιά της ανώτερης τάξης των οποίων τα συμφέροντα προασπίζεται και προωθεί, ως κομμάτι της, η κυβέρνηση της Ν.Δ.