«Το ζήτημα της άμεσης πρόσληψης αναπληρωτών
εκπαιδευτικών προς κάλυψη των κενών που υφίστανται σε πλήθος σχολικών μονάδων
ανά την επικράτεια, έχει αναχθεί σε μείζον και χρήζον άμεσης και επείγουσας
διευθέτησής».
Αυτό επισημαίνει στην επιστολή του προς την Υπουργό Πολιτισμού,
Παιδείας και Θρησκευμάτων Αγγελική Ευφροσύνη Κιάου - Δημάκου ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ
Γιώργος Πατούλης.Στη συνέχεια ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ υπογραμμίζει ότι ο αριθμός των κενών θέσεων πανελλαδικά, ανέρχεται στις 25.000 περίπου με εξασφάλιση από το Υπουργείο των 15.000. Από αυτές 3.000 μέσω κρατικού προϋπολογισμού και 12.000 μέσω ΕΣΠΑ.
Ωστόσο, τονίζει στην επιστολή του ο Γ. Πατούλης, εκκρεμεί «η κάλυψη 10.000 ακόμη θέσεων,
αριθμού διόλου αμελητέου, αφετέρου η κάλυψη των 15.000 θέσεων προβλέπεται να
επιτευχθεί μέσω μίας διαδικασίας χρονοβόρας ιδίως ευρισκόμενοι προ των πυλών
του ανοίγματος των σχολείων».
Ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ, αναφέρεται και στη σχετική
εγκύκλιο που εξεδόθη μόλις προχθες και δίνει προθεσμία υποβολής των αιτήσεων από
τους εκπαιδευτικούς με λήξη αυτής την 11η Σεπτεμβρίου, ημέρα έναρξης της
σχολικής χρονιάς!
«Μετά την προθεσμία αυτή επακολουθεί η περίοδος
ανάρτησης των πινάκων με τους προς πρόσληψη αναπληρωτές εκπαιδευτικούς καθώς
και η περίοδος υποβολής τυχόν ενστάσεων. Συνεπώς, η ανάρτηση των τελικών
πινάκων κατάταξης καθώς και η πρόσληψη των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, δε μπορεί
να τοποθετηθεί χρονικά, νωρίτερα από το τρίτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου».
Επιστολή καταλήγει:
«Δεδομένου του μεγάλου αριθμού
των κενών θέσεων καθώς και της πίεσης του χρόνου, παρακαλούμε όπως μεριμνήσετε
για την κάλυψη του μεγαλύτερου δυνατού αριθμού των κενών θέσεων, ήδη από την
πρώτη φάση των προσλήψεων, με ιδιαίτερη ευαισθησία στην αντιμετώπιση του
προβλήματος στις περισσότερο ευάλωτες νησιωτικές και παραμεθόριες περιοχές».
Να σημειωθεί ότι κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ.
της ΚΕΔΕ αντιπροσωπεία της πρωτοβουλίας για την ισονομία και τη δικαιοσύνη στην
εκπαίδευση, ενημέρωσε τον Πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. για τις ελλείψεις και τα
προβλήματα που προκαλούνται στα σχολεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου