Πολιτική Προϊόντος & Καινοτομίας στην Πράξη
Η επίσκεψη στο α2-innohub στο Μαρούσι, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του
μαθήματος «Πολιτική προϊόντος και Καινοτομίας» με στόχο οι φοιτητές να έρθουν
σε επαφή με ένα πραγματικό επιχειρηματικό περιβάλλον και να κατανοήσουν ποιες
προϊοντικές αποφάσεις καλούνται να
λάβουν οι επιχειρήσεις για να επιτύχουν τους στόχους τους, όπως η ανάπτυξη νέων
προϊοντών, η κατάργηση τους καθώς και η στόχευση σε συγκεκριμένες αγορές, η
διαφοροποίηση κ.λπ.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης οι φοιτητές ενημερώθηκαν
από τον Δρ. Αντώνη Γιαννόπουλο, Marketing & Communication Manager του
Corallia για τη λειτουργία του οργανισμού ως καταλύτη στην προώθηση της
επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Η ανάπτυξη νέων niche αγορών μέσω των
clusters καινοτομίας και η επιχειρηματική επιτάχυνση μέσα από τα προγράμματα
νεανικής επιχειρηματικότητας παρουσιάστηκαν στους φοιτητές με παραδείγματα από
δράσεις που έχει αναπτύξει ο οργανισμός το τελευταίο διάστημα.
Επιτυχημένες
ιστορίες από το gi-Cluster, το mi-Cluster και το si-Cluster έγιναν αντικείμενο
συζήτησης σε μια πρόσκληση των φοιτητών στη χαρά της δημιουργίας, αξιοπιοώντας
τον ανθρώπινο κεφάλαιο που έχει να επιδείξει η χώρα.
Η κα. Κωνσταντίνα
Νεοφώτιστου, στέλεχος στο τμήμα Marketing & Communication μίλησε αναλυτικά
για το πρόγραμμα Educational Trip και τον business accelerator egg-enter·grow·go,
το πρόγραμμα νεανικής καινοτόμου επιχειρηματικότητας που υλοποιείται σε
συνεργασία με τη Eurobank και βρίσκεται πλέον στον 3ο κύκλο.