Χρόνος : Τετάρτη 21.05.2014 τρεις μέρες μετά τον
πρώτο γύρο των δημοτικών εκλογών, με τα γνωστά αποτελέσματα για το Δήμο μας.
Τόπος : Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 5ου γυμνασίου Αμαρουσίου.
Θέμα : Θεατρική παράσταση του έργου «Τρόμος και αθλιότητα του Γ’ Ράιχ» του Μπέρτλολτ Μπέχτ, από τη θεατρική ομάδα μαθητριών και μαθητών του σχολείου, που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία του συλλόγου γονέων.
Είχα την τύχη να παρακολουθήσω, την1η παράσταση της θεατρικής ομάδας του 5ου γυμνασίου Αμαρουσίου που σκηνοθέτησαν ο Μανόλης Γιούργος & η Γεωργία Δεληγιαννοπούλου.
Μια εξαιρετική προσπάθεια να αποδοθεί ένα τόσο πλούσιο σε νοήματα, τόσο επίκαιρο και διαχρονικό έργο, από μια ομάδα μαθητριών και μαθητών, που άρχισαν να διδάσκονται θέατρο πριν λίγους μήνες. Κάποιες και κάποιοι από αυτούς ίσως να μην έχουν παρακολουθήσει ποτέ έως σήμερα κάποια επαγγελματική θεατρική παράσταση, αντίστοιχου ποιοτικού έργου.
Πολλές οι σκέψεις κατά τη διάρκεια της παράστασης :
Τα παιδιά που έπαιζαν και αυτά που παρακολουθούσαν κατάλαβαν κάτι από το έργο ;
Αντιλήφθησαν τις ομοιότητες με το σήμερα ;
Υποψιάστηκαν τους κινδύνους μια μελλοντικής φασιστικής - ναζιστικής κοινωνίας ;
Διαπίστωσαν πως ο φασισμός γεννιέται και ενισχύεται από την φτώχεια, την απόγνωση, την έλλειψη κοινωνικών αντιστάσεων και αλληλεγγύης ;
Τόπος : Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 5ου γυμνασίου Αμαρουσίου.
Θέμα : Θεατρική παράσταση του έργου «Τρόμος και αθλιότητα του Γ’ Ράιχ» του Μπέρτλολτ Μπέχτ, από τη θεατρική ομάδα μαθητριών και μαθητών του σχολείου, που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία του συλλόγου γονέων.
Είχα την τύχη να παρακολουθήσω, την1η παράσταση της θεατρικής ομάδας του 5ου γυμνασίου Αμαρουσίου που σκηνοθέτησαν ο Μανόλης Γιούργος & η Γεωργία Δεληγιαννοπούλου.
Μια εξαιρετική προσπάθεια να αποδοθεί ένα τόσο πλούσιο σε νοήματα, τόσο επίκαιρο και διαχρονικό έργο, από μια ομάδα μαθητριών και μαθητών, που άρχισαν να διδάσκονται θέατρο πριν λίγους μήνες. Κάποιες και κάποιοι από αυτούς ίσως να μην έχουν παρακολουθήσει ποτέ έως σήμερα κάποια επαγγελματική θεατρική παράσταση, αντίστοιχου ποιοτικού έργου.
Πολλές οι σκέψεις κατά τη διάρκεια της παράστασης :
Τα παιδιά που έπαιζαν και αυτά που παρακολουθούσαν κατάλαβαν κάτι από το έργο ;
Αντιλήφθησαν τις ομοιότητες με το σήμερα ;
Υποψιάστηκαν τους κινδύνους μια μελλοντικής φασιστικής - ναζιστικής κοινωνίας ;
Διαπίστωσαν πως ο φασισμός γεννιέται και ενισχύεται από την φτώχεια, την απόγνωση, την έλλειψη κοινωνικών αντιστάσεων και αλληλεγγύης ;